Gå til innhold

Bryllupsnatta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var bryllupsnatta for dere?

Var det veldig spesielt og romantisk, eller var det bare som en vanlig tur i høyet?

Skjønner det blir spesielt om begge er jomfru.

Men interessert i å høre alle historier.

Anonymous poster hash: bcf22...db2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppskrytt! Vi hadde sønnen vår på snart 3 mellom oss i brudesuiten på hotellet. Var faktisk litt koselig selv om gutten holdt oss våken med smerter halve natta 😒

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok menisken to dager før bryllupet, og hadde store problemer med å i det hele tatt røre meg uten å innta store mengder piller.

I tillegg fikk jeg mensen utpå kvelden på bryllupsdagen, så joda. Skikkelig romantisk og intim greie der jeg bøtta nedpå med heftige trekantpiller og bikka med nedpå senga.

Mannen på sin side var så sliten og trøtt etter å ha vært oppe i nærmere 20 timer at han sovna før meg.

Men vi var ikke jomfruer da vi giftet oss, og hadde absolutt ingen illusjoner om at vi skulle orke å ha sex etter en så heftig dag. Du blir jo bombardert med inntrykk og opplevelser på relativt kort tid, i tillegg til å få et ganske ustabilt blodsukker og et "krav" om å være i godt humør hele dagen.

Natt til bryllupsdagen derimot... Den utnyttet vi godt ;)

Anonymous poster hash: dfe49...5dd
  • Liker 1
Skrevet

De fleste jeg kjenner har fortalt at bryllupsnatta ble viet til søvn, etter en lang og slitsom dag. Men så er det heller ikke slik at noen av de har "spart" seg til denne natten hehe..

Anonymous poster hash: de11c...b21

• Liker 1
Skrevet

Vi giftet oss i "all hemmelighet " alene i en storby i utlandet.

Vi var slitne når vi kom tilbake til hotellrommet, men han bar meg inn døren, hjalp meg å ta av kjolen og deretter gjorde vi gamle og nye triks i hotellsenga :)

Anonymous poster hash: 9605d...317

Skrevet

De fleste jeg kjenner har fortalt at bryllupsnatta ble viet til søvn, etter en lang og slitsom dag. Men så er det heller ikke slik at noen av de har "spart" seg til denne natten hehe..

Anonymous poster hash: de11c...b21

Gjest tomasjj
Skrevet

Var helt ukjørt etter den dagen der gitt.

Skrevet

Jeg håper det blir noe på meg jeg da i allefall! Trenger ikke være mindblowing, men et par jukk i det minste :sengekos:

• Liker 2
Skrevet

Vi var lys våkne da vi la oss kl 4 på natta, høye på adrenalin eller noe kanskje? Vi hadde ingen illusjoner om at vi skulle ha sex på bryllupsnatta, men det ble det gitt ;) ikke noe spesielt, men ikke bare "et par jukk" heller :P Det føltes spesielt siden vi endelig var gift, men vi gjorde ikke noe anderledes enn det vi pleier.

• Liker 1
Skrevet

Mannen sovnet som en stein, jeg brukte litt tid på å få ordnet håret osv, så sovnet jeg også. Neste morgen derimot... :)

Anonymous poster hash: 707ff...98d
  • Liker 1
Skrevet

Tja, mannen brukte vel nesten 1,5 time av bryllupsnatta på å plukke ut alle hårnålene i håret mitt....

Deretter ble det en relativt kjapp og "vanlig" runde i senga. Men det skulle vise seg å bli min sisste orgasme!

Vi har vel knapt hatt sex etter bryllupsnatten, og det er 5 år siden nå.

Så det er absolutt ett godt minne:)

Men slitene ja det var vi!

Anonymous poster hash: c74e1...b85
  • Liker 1
Skrevet

Tja, mannen brukte vel nesten 1,5 time av bryllupsnatta på å plukke ut alle hårnålene i håret mitt....

Deretter ble det en relativt kjapp og "vanlig" runde i senga. Men det skulle vise seg å bli min sisste orgasme!

hvorfor har dere ikke hatt sex omtrent siden?

Anonymous poster hash: 4b45a...71d

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner til tilfeller som sparer seg til bryllupet er gjerne kristne uvitende unge. Som gifter seg fort for at de har "lov" å ha sex. Det har ikke vært,en høydare for å si det sånn. Mens andre har prøvd på beyllupsnatta, men har gått en stund med jomfruhinna fordi det har vært så vondt. Jeg selv er bare sjeleglad for å ha kommet meg ut av sånne " sekter".

Anonymous poster hash: 57be5...22c

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde sex selv om vi var slitne. Synes liksom det hører med til bryllupsnatt.

Vi hadde vært samboere i 5 år.. og hatt masse sex selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 6c04e...242

Skrevet

Tja, mannen brukte vel nesten 1,5 time av bryllupsnatta på å plukke ut alle hårnålene i håret mitt.... Deretter ble det en relativt kjapp og "vanlig" runde i senga. Men det skulle vise seg å bli min sisste orgasme! Vi har vel knapt hatt sex etter bryllupsnatten, og det er 5 år siden nå.Så det er absolutt ett godt minne:) Men slitene ja det var vi! Anonymous poster hash: c74e1...b85

Hva kommer det av da??

• Liker 1
Skrevet

Vi kom til suiten med høyt humør, ventet frutkfat og boblende vin på oss og vi storkoste oss med å småspise litt og drikke et par glass. Men når vi var ferdig med å kle av hverandre var begge plutselig steintrøtte, så vi bare la oss for å sove.

Og jeg var så trøtt og sliten at jeg hadde ikke lea meg en millimeter; rett før jeg sovna la jeg merke til at dynetrekket hadde sniki seg mellom tærne, og jaggu lå jeg ikke i akkurat samme stilling når jeg våkna! Og dét er høyst uvanlig til meg og være :ler:

Anonymous poster hash: 52ae9...f74
  • 10 måneder senere...
Skrevet

hvordan kan dette ha seg om jeg tør spørre?:) sykdom inni bildet? antar dere er unge da. høyere alder er jo en av flere naturlige grunner

Anonymkode: fa1d0...b9d

Skrevet

Jeg ble båret over dørstokken på hotellrommet. Deretter tok jeg av meg kjolen og slang meg på sofaen. Spiste masse sjokolade og drakk musserende vin, før vi hoppet til køys. Endte med sex på balkongen med utsikt utover havet. Litt ekstra spenning måtte vi jo få til på bryllupsnatta. Perfekt avslutning på dagen en vakker sommernatt :) 

Anonymkode: 6d30a...507

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Vi var utrolig heldige med hotellet og fikk den beste suiten! :bolledeig:

Da vi kom på hotellet tappet vi varmt vann med badesalt i badekaret som var plassert med utsikt utover fjorden. Dette var ubeskrivelig godt, ettersom vi begge var ganske slitne. 

Etter en god time i badekaret beveget vi oss videre til sengen. Følelsen da av å være gullende ren, småtipsy og intime i en myk og god kingsize hotellseng var helt utrolig :hjerte: 

Jeg var forberedt på at vi kom til å være for slitne til å orke stort da vi kom på hotellrommet, men det øyeblikket der skulle jeg gjerne ha opplevd igjen  :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk høre av mange at bryllupsnatten er dedikert til søvn etter en lang (og fantastisk) dag. Ikke at jeg spurte noen om det akkurat. 

Det viste seg sånn sett å stemme. Vi var på hotell, spratt champagnen, tok en skål og en slurk... Og så sov vi begge to til over utsjekk dagen etter. :)

Anonymkode: 51ac8...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...