Gå til innhold

Kan jeg få se sofaen og stuebordet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ....der var'n .. ( hilsen ikke-data-teknike'rn)attachicon.gifimage.jpg

Å. så fint stuebord - hvor har du kjøpt det??? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Remarkable-Living-Room-at-Palm-Beach-Man

Hvorfor later du som om dette er din stue? Bildet er hentet fra labdal.com. Løgner!

Anonymous poster hash: e1bc7...595

Skrevet

Å. så fint stuebord - hvor har du kjøpt det??? :D

Tusen takk Det er faktisk en hel enhet som er hugget ut av en tre-rot. Veier mange-mange kilo, og vi må tre mann til for å løfte/flytte det.. Det er kjøpt på en liten importbutikk som tar inn møbler ++ fra Asia. Det finnes kun et eksemplar av dette (fordi det er hugget ut), men det finnes andre som er laget på samme måte selvsagt
Skrevet

Hvorfor later du som om dette er din stue? Bildet er hentet fra labdal.com. Løgner! Anonymous poster hash: e1bc7...595

Hun tuller jo bare. Hun skriver at dette er fra hytten ;)

• Liker 1
Skrevet

Hun tuller jo bare. Hun skriver at dette er fra hytten ;)

Timza er mann! ;)

Skrevet

Timza er mann! ;)

Ok:) Han bare tulla!!

Skrevet

Tusen takk Det er faktisk en hel enhet som er hugget ut av en tre-rot. Veier mange-mange kilo, og vi må tre mann til for å løfte/flytte det.. Det er kjøpt på en liten importbutikk som tar inn møbler ++ fra Asia. Det finnes kun et eksemplar av dette (fordi det er hugget ut), men det finnes andre som er laget på samme måte selvsagt

Kan jeg få vite navnet på Importbutikken og hvor det ligger hen?

Håper det ikke er noe barnearbeid eller dårlig behandling av arbeidere inn i bildet...

Skrevet

Det kan du så klart. Jeg kan gi deg telefonnummeret til eieren, så kan du høre med han. Det jeg vet med sikkerhet er at han reiser ned selv og velger ut det han ønsker å selge, og han er hinduist av religion. Det impliserer at han har sterk og livsveiledende tro på at som du gjør og andre, blir festet til din egen karma - og han er følgelig en av de vennligste personer du kan treffe på i detaljvare-handelen. Bordet kostet 11.000 kroner. Hvor i landet bor du? Greit å vite siden vi bor på et relativt lite sted, og med tanke på både størrelse, vekt og ev fraktkostnader - syns jeg det er mer komfortabelt å gi bostedsopplysninger til deg dersom det først viser seg å være aktuelt for deg . Håper på forståelse Han driver ikke stort i noen som helst skala, og derfor kan det uansett være greit å høre om han har flere bord, slik at det ikke blir bomtur - uansett

Skrevet

... Uansett, uansett faktisk ... Hehe, beklager dårlig setningskonstruksjon der gitt ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...