Gå til innhold

Kan jeg få se sofaen og stuebordet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

^Wtf er det hjemmet ditt?!

• Liker 3
Skrevet

Remarkable-Living-Room-at-Palm-Beach-Man

Antar du har tilsvarende sofa og bord, siden du viser et bilde tatt fra et hus langs Palm Beach...og som ikke er ditt ;) ?

Anonymous poster hash: 9e023...f7a

• Liker 2
Skrevet

Knallfin serie det der. Vi vurderer den samme. Er de gode å sitte i, og er de vanskelig å holde rene? litt skeptisk til at ting må renses....

Skrevet

Knallfin serie det der. Vi vurderer den samme. Er de gode å sitte i, og er de vanskelig å holde rene? litt skeptisk til at ting må renses....

Vi har kjøpt et spesialtrekk siden vi har hund, men nei jeg synes ikke den er vanskelig å holde ren selv om vi har en lys beige farge. Den er god å sitte i som "sittesofa", men skal den brukes til å ligge mye i for å se feks tv, ville jeg kjøpt en med vanger.

Skrevet

Vi har denne sofaen: http://www.bohus.no/produkter/sofaer/sovesofaer/stay-sovesofa3/
Og en gammel kurvstol fra garasjen til mamma, med et saueskinn fra svigers, og en benk fra ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90286847/ fordi den kan brukes både som bord og som benk når vi er flere til middag.

Ikke sånn alt for fint, men veldig praktisk når man lever litt billig på 40 kvadrat :)

Anonymous poster hash: 13c3c...be6
  • Liker 1
Skrevet

Antar du har tilsvarende sofa og bord, siden du viser et bilde tatt fra et hus langs Palm Beach...og som ikke er ditt ;) ?

Ja, jeg skulle ha vist et bilde fra hjemmet, men orket ikke ta et, så da passet det bedre med et bilde fra hytten.

• Liker 6
Skrevet

Vi har denne sofaen fra Bohus, bare med andre ben og i en annen farge. Farge og benmessing ligner den mer på denne, men likevel ikke helt lik. Vi har finere gråfarge. Tror bena er litt annerledes også.

Som bord har vi dette fra IKEA Liatorp, som jeg er dritlei av. Er noe for stort. så det er trangt rundt bordet, og så blir det veldig firkanta når både sofaen og bordet er firkanta i formen. Hadde også planer om å gjøre noe med det gjennomsiktige glasset på bordet, men kom aldri så langt. Nå har jeg lyst på et rundt svart bord, men finner dessverre ikke noe jeg liker.

Anonymous poster hash: a8c48...4b9
Skrevet

Dette er sofaen og bordet mitt ✨ Der tilbringes mye tid gitt 😆

Skrevet

Er ....der var'n .. ( hilsen ikke-data-teknike'rn)post-89929-0-65496200-1423255421_thumb.j

• Liker 4
Skrevet

Elsker sofaen min :)

post-28120-0-18532300-1423257584_thumb.j

Skrevet

Stuebord har jeg faktisk ikke akkurat nå. Har solgt mitt.

Så jeg vil også gjerne se deres :)

Skrevet

Kjempekult med gult!

Ja, gult er kult! :danse: Er veldig deilig med en gul sofa når det er så mye annet som er i nøytrale farger.

Skrevet

Ja, jeg skulle ha vist et bilde fra hjemmet, men orket ikke ta et, så da passet det bedre med et bilde fra hytten.

Si i fra når du har lyst på besøk! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...