AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Hei, har lite peiling egentlig, derfor jeg spør her.. Men startet da å trene i går, og har ikke trent på nesten 1år. Fokuserte mye på lår,rumpe og armer. I dag kjennes det ut som jeg er banket,skikkelig Har så lyst til å trene i dag, fordi jeg vil trene så mye som mulig før sommeren, men bør man trene når man er så støl? Eller vente en dag eller to? (Tøyet ikke ut foresten, det glemte jeg..)Anonymous poster hash: 29062...94a
kjøttmeis Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Ikke tren de samme muskelgruppene dagen etter. Du skal helst vente en dag. Ville heller tatt en kondisjonsøkt eller en styrkeøkt for de andre musklene i dag.
Pinkee Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Du bør i alle fall ikke trene det samme i dag. Jeg ville valgt en gåtur eller noe slikt i dag, få opp litt blodsirkulasjon, men ikke overbelastet muskler. Har du trent hardt, så bør de musklene få 48 timer restitusjon.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Du bør i alle fall ikke trene det samme i dag. Jeg ville valgt en gåtur eller noe slikt i dag, få opp litt blodsirkulasjon, men ikke overbelastet muskler. Har du trent hardt, så bør de musklene få 48 timer restitusjon. Men jogge kan jeg vel? selv om det er trening for bena? Hmm..spørs om jeg klarer foresten, sliter med å sette meg og reise meg, fyyy så støl! Haha. Men 'myknes' stølheten opp litt hvis jeg PRØVER å jogge litt feks?Anonymous poster hash: 29062...94a
Gjest Runforit Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Du kan fint jogge eller trene andre muskelgrupper
lillsunshine Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Å bevege seg pleier å hjelpe meg veldig for å få stølheten til å gå fortere over. Du vil jo merke det når du jogger, men det føles bedre etterpå. Ellers liker jeg veldig godt spinning om jeg er støl, der merker jeg det ikke like godt om jeg er støl
Yzma Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Kjør på! Når du blir varm så merker du nesten ikke at du er støl lengre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå