MarianneE Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Er det noen som har handlet herfra? Hva er bra, hva bør man styre unna?
Necasi Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har handlet der flere ganger :-) Er veldig fornøyd! De har gode priser og utrolig rask frakt, fikk pakken dagen etter! Ingen av produktene er dyretestet, så det er jo et stort pluss. 1
MarianneE Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har handlet der flere ganger :-) Er veldig fornøyd! De har gode priser og utrolig rask frakt, fikk pakken dagen etter! Ingen av produktene er dyretestet, så det er jo et stort pluss. Så bra!
Tanja2 Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har handlet der flere ganger :-) Er veldig fornøyd! De har gode priser og utrolig rask frakt, fikk pakken dagen etter! Ingen av produktene er dyretestet, så det er jo et stort pluss. Jeg er også superhappy med propduktene derfra. Har sensibel hus som lett reagerer på sminke, men alle Makeup Mekkas produkter funker fint for meg.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Øyenbrynssettet er bedre enn Anastacia sitt. Anonymous poster hash: 7cefd...a64
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Jeg er strålende fornøyd!:D Bestilte på onsdag, fikk de i posten i dag, rask levering! Bestilte concealer, den stiften- veldig fornøyd! Mineral sapphire powder, også fornøyd, samt de blotting papir'ene, overraskende nok så fungerte de bra... Aldri prøvd sånt før, men matt og fin ble huden og oljen ble igjen på papiret uten å ødelegge sminken som allerede er på. Bestilte også eyeliner pen i fargen nude, som virkelig fikk blikket til å bli mer våkent. Ser noen sliter med å få den til å sitte og til å synes, men jeg hadde ikke problemer med dette... Kommer til å bestille igjen, jeg er fornøyd og anbefaler dem så absolutt! Men dette er meg og det er mulig deres produkter ikke fungerer for alle:) Anonymous poster hash: 5bbad...045
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Også fornøyd Har prøvd forskjellige produkter, likte veldig godt den flytende eyliner-tusjen. Er ikke så flink og stødig på hånda, men den var lett å legge! Veldig bra produkter til den prisen. og om de ikke er dyretestet er jo det og er stort pluss!Anonymous poster hash: d469d...641
momo Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Her er en annen tråd om nøyaktig det samme. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=700644&page=1&#entry15854656
Adhara Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Jeg er veldig fornøyd med kostene fra dem, samt øyeskygge primeren deres, den kan sammenlignes med Urban Decay Primer Potion og Too Faced Shadow Insurance De gir også bort produkter relativt ofte, man betaler bare 29 kr i frakt.
Gjest Lille-pus Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 Signerer dem som er fornøyd. Mascaraen deres synes jeg personlig er så god at jeg har byttet Chanel maskaraen min med MakeupMekka sine. Kajalene er myke og enkel å duse ut, - og leveres i mørk brun (jeg synes sort blir for 'hardt' for meg). Nude kajalen sitter godt på meg, og den åpner blikket. Kostene har jeg både slv, og har gitt bort som gaver, med bare postive tilbakemeldinger. Det eneste negative er at enkelte produkter forvinner veldig fort fra butikken, og det kan gå fryktelig lang tid før de kommer tilbake. Ett eksempel er den blanke liplineren som nå har vært utsolgt siden før årsskiftet.
MarianneE Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2015 Tusen takk for hjelpen! Da spørs det om ikke det blir litt nettshopping på meg....
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #12 Skrevet 9. februar 2015 Nå kan jeg gå god for: Kostene Kostsåpe og shampo Matt blush yummi tror jeg den het Bronzer i matt Lipglossene: Men de er veldig sticky. Leppestiftene, leppekosten er fantastisk. Concealer sticken. Powder mineral foundation Skyggene er helt OK, men synes ikke pigmenteringen er den beste. Leppeskrubben er veldig god og pleiende Leppepomaden er utrolig god. Nude eyeliner sitter kjempebra på meg og åpner blikket. De andre eyeliner blyantene er også fine, og de som er i metallic er fine til å duse ut også. Anonymous poster hash: 7cefd...a64
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #13 Skrevet 12. februar 2015 Veldig fornøyd med de produktene jeg har fra Make-up Mekka. Ble overrasket over hvor mye pigmenter som var i øyeskyggene deres, kjøpte en palett med flere i jordtoner for et par år siden. Veldig fine. Anonymous poster hash: b1f6e...317
Solsikke84 Skrevet 12. februar 2015 #14 Skrevet 12. februar 2015 Elsker kostene, alt av børster og koster er fra makeupmekka her i huset.
Gjest crazycatlady Skrevet 13. februar 2015 #15 Skrevet 13. februar 2015 Digger makeup-mekka! Supergode produkter, gode priser, rask levering, billig frakt og viktigst av alt, de er DYREVENNLIGE! Perfekt!
Bonbona Skrevet 18. februar 2015 #16 Skrevet 18. februar 2015 Tok nettopp litt av inne på Makeup Mekka og bestilte for over 800 kr.. Har ikke prøvd noe fra de før, men fikk utrolig mye produkter på salg for den prisen. Blant annet kjøpt 6 neglelakker, 4 kajaler, 4 mascara, primers, 9 sminkekoster +++. Kan komme tilbake med tilbakemelding når jeg har fått produktene. Og som andre har nevnt, så tester de ikke på dyr!
Version 2.0 Skrevet 18. februar 2015 #17 Skrevet 18. februar 2015 Makeup Mekka er supert. Jeg liker ikke alle produktene, men er kjempefonøyd med de fleste av de. Anbefaler pudder highlighteren av dems eget merke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå