AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 173 høy, mørkeblondt krøllete halvlangt hår, isblå øyne, lys hud, 38 i sko, små feminine hender, akne(hudproblemer) som jeg er på vei til å bli kvitt, kraftige naturlige øyenbryn, halvstore lepper Formfull, store pupper, lår og rumpe. Brede hofter med smal midje og flat mage. Lange armer og bein. Trener minst 3 ganger i uka. Kommer an på hvor travelt jeg har det. Glad i å reise, gå tur, stå på twintip, dra på fjellturer osv. Stor interesse for interiør, arkitektur, og design. Setter stor pris på en kveld med netflix og sofaen en gang i blandt, men også glad i å ta meg en fest. Den store drømmen er å bli pilot. Jeg er lysten på livet og tar de sjangsene jeg får. Snakker norsk, flytende engelsk og tysk, litt portugisisk. Jobber ikke, går på skole, eier egen leilighet. Er ute etter en jobb, men dette er ikke enkelt. Har mye humor, selvironi, er veldig følsom, omtenksom, snill og forståelsesfull. Jeg er åpen ærlig og glad i å prate og å diskutere forskjellige temaer. Veldig opptatt av at de rundt meg skal ha det bra, og sørger for at de vet at jeg stiller opp. Har 3 venninner som står meg utrolig nært, men har mange venner i en stor omgangskrets. Jeg kommer best overens med gutter, da jeg er ganske "laidback" og har derfor flest kompiser. Veldig utadvendt, eier få grenser, men alikevel sosialt kompetent! For øyeblikket dårlig forhold til foreldre, men min kjære lillebror betyr mest for meg i hele verden. Legger ut dette av ren nysgjerrighet egentlig, og blir vel en del frekke kommentarer her tipper jeg, men hadde vært artig å få svar på hvordan dette hørtes ut?:-) er overhodet ingen "kontaktannonse" Jeg er forresten 18 år, men tørr å påstå at jeg er veldig selvstendig og moden for alderen. Kjør debatt;)Anonymous poster hash: 31dc8...b18
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Ånei, portugisisk er dealbreaker!! *vifte med ironiflagget*Anonymous poster hash: 13579...00d 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Jeg kommer best overens med gutter, da jeg er ganske "laidback" og har derfor flest kompiser.Anonymous poster hash: 31dc8...b18 Red flag, Red flag, Red flag. Takk, men nei takk. Anonymous poster hash: 53509...dbd 16
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Red flag, Red flag, Red flag. Takk, men nei takk. Anonymous poster hash: 53509...dbd Signerer denne. Hvis jenter ikke liker deg og ikke omgås med deg, så er det mest sannsynligvis fordi du har kvaliteter som jentegruppen misliker. Dessuten er det kjipt med "guttevenner" som sirkler rundt dama som gribber når man er i forhold, i håp om at de kan forsyne seg med restene. Anonymous poster hash: a21db...ff4 Anonymous poster hash: a21db...ff4 10
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Signerer denne. Hvis jenter ikke liker deg og ikke omgås med deg, så er det mest sannsynligvis fordi du har kvaliteter som jentegruppen misliker. Dessuten er det kjipt med "guttevenner" som sirkler rundt dama som gribber når man er i forhold, i håp om at de kan forsyne seg med restene.Anonymous poster hash: a21db...ff4 Anonymous poster hash: a21db...ff4 Hvem har sagt noe om at jenter ikke liker meg? Har mange venninner, men JEG trives generelt best i selskap med kompisene mine. Og dette er kompiser som jeg har et bror/søster forhold til, og det er ingen som er gribber rundt meg uansett om jeg er singel eller ikke. De ser på meg som "en av gutta". Må bare påpeke at jeg ikke er maskulin eller noe, er veldig feminin, men trives best i selskap med gutter da jeg synes jenter til tider kan bli mye drama og intriger som jeg ikke vil være en del av..:-) TsAnonymous poster hash: 31dc8...b18 1
Gjest Salvesen Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 173 høy, mørkeblondt krøllete halvlangt hår, isblå øyne, lys hud, 38 i sko, små feminine hender, akne(hudproblemer) som jeg er på vei til å bli kvitt, kraftige naturlige øyenbryn, halvstore lepper Formfull, store pupper, lår og rumpe. Brede hofter med smal midje og flat mage. Lange armer og bein. Trener minst 3 ganger i uka. Kommer an på hvor travelt jeg har det. Glad i å reise, gå tur, stå på twintip, dra på fjellturer osv. Stor interesse for interiør, arkitektur, og design. Setter stor pris på en kveld med netflix og sofaen en gang i blandt, men også glad i å ta meg en fest. Den store drømmen er å bli pilot. Jeg er lysten på livet og tar de sjangsene jeg får. Snakker norsk, flytende engelsk og tysk, litt portugisisk. Jobber ikke, går på skole, eier egen leilighet. Er ute etter en jobb, men dette er ikke enkelt. Har mye humor, selvironi, er veldig følsom, omtenksom, snill og forståelsesfull. Jeg er åpen ærlig og glad i å prate og å diskutere forskjellige temaer. Veldig opptatt av at de rundt meg skal ha det bra, og sørger for at de vet at jeg stiller opp. Har 3 venninner som står meg utrolig nært, men har mange venner i en stor omgangskrets. Jeg kommer best overens med gutter, da jeg er ganske "laidback" og har derfor flest kompiser. Veldig utadvendt, eier få grenser, men alikevel sosialt kompetent! For øyeblikket dårlig forhold til foreldre, men min kjære lillebror betyr mest for meg i hele verden. Legger ut dette av ren nysgjerrighet egentlig, og blir vel en del frekke kommentarer her tipper jeg, men hadde vært artig å få svar på hvordan dette hørtes ut?:-) er overhodet ingen "kontaktannonse" Jeg er forresten 18 år, men tørr å påstå at jeg er veldig selvstendig og moden for alderen. Kjør debatt;)Anonymous poster hash: 31dc8...b18 Post et bilde heller, så kan vi gi Dem et presist svar. 11
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Hvem har sagt noe om at jenter ikke liker meg? Har mange venninner, men JEG trives generelt best i selskap med kompisene mine. Og dette er kompiser som jeg har et bror/søster forhold til, og det er ingen som er gribber rundt meg uansett om jeg er singel eller ikke. De ser på meg som "en av gutta". Må bare påpeke at jeg ikke er maskulin eller noe, er veldig feminin, men trives best i selskap med gutter da jeg synes jenter til tider kan bli mye drama og intriger som jeg ikke vil være en del av..:-) TsAnonymous poster hash: 31dc8...b18 Ja her underbygger du vel egentlig bare poenget. Og la oss ha en ting klinkende klart; disse brødrene dine hadde alle gått løs på musa di om dem hadde fått muligheten. Anonymous poster hash: 53509...dbd 10
Gjest oleoh Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Eh. Du vet svaret alt. Ja, du er absolutt kjærestemateriale.
Gjest oleoh Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Ja her underbygger du vel egentlig bare poenget. Og la oss ha en ting klinkende klart; disse brødrene dine hadde alle gått løs på musa di om dem hadde fått muligheten. Anonymous poster hash: 53509...dbd Haha
codeman Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 18 år, jobber ikke, men eier leilighet? lol. 9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 18 år, jobber ikke, men eier leilighet? lol. Ja?Anonymous poster hash: 31dc8...b18
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 De ser på meg som "en av gutta". Må bare påpeke at jeg ikke er maskulin eller noe, er veldig feminin, men trives best i selskap med gutter da jeg synes jenter til tider kan bli mye drama og intriger som jeg ikke vil være en del av..:-)Anonymous poster hash: 31dc8...b18 Red flag. Du er ikke "en av gutta". Og drama ift. jenter er du selv med på. Anonymous poster hash: 2735f...a45 7
Gjest Castielz Skrevet 5. februar 2015 #14 Skrevet 5. februar 2015 - For ung for meg -Fjellturer og ski? Nono -Som andre sier her, "går best overens med gutta" MAYOR red flag. - 18 år, jobber ikke, egen leilighet? Høres sketchy ut. Bortsett fra dette høres alt veldig bra ut! M26
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #15 Skrevet 5. februar 2015 Tror TS var mer interessert i å høre hvor fantastisk hun var, også ødela dere det med å si sannheten :D :D :D Anonymous poster hash: c96f0...01b 11
Druid Skrevet 5. februar 2015 #16 Skrevet 5. februar 2015 173 høy, mørkeblondt krøllete halvlangt hår, isblå øyne, lys hud, 38 i sko, små feminine hender, akne(hudproblemer) som jeg er på vei til å bli kvitt, kraftige naturlige øyenbryn, halvstore lepper Formfull, store pupper, lår og rumpe. Brede hofter med smal midje og flat mage. Lange armer og bein. Trener minst 3 ganger i uka. Kommer an på hvor travelt jeg har det. Glad i å reise, gå tur, stå på twintip, dra på fjellturer osv. Stor interesse for interiør, arkitektur, og design. Setter stor pris på en kveld med netflix og sofaen en gang i blandt, men også glad i å ta meg en fest. Den store drømmen er å bli pilot. Jeg er lysten på livet og tar de sjangsene jeg får. Snakker norsk, flytende engelsk og tysk, litt portugisisk. Jobber ikke, går på skole, eier egen leilighet. Er ute etter en jobb, men dette er ikke enkelt. Har mye humor, selvironi, er veldig følsom, omtenksom, snill og forståelsesfull. Jeg er åpen ærlig og glad i å prate og å diskutere forskjellige temaer. Veldig opptatt av at de rundt meg skal ha det bra, og sørger for at de vet at jeg stiller opp. Har 3 venninner som står meg utrolig nært, men har mange venner i en stor omgangskrets. Jeg kommer best overens med gutter, da jeg er ganske "laidback" og har derfor flest kompiser. Veldig utadvendt, eier få grenser, men alikevel sosialt kompetent! For øyeblikket dårlig forhold til foreldre, men min kjære lillebror betyr mest for meg i hele verden. Legger ut dette av ren nysgjerrighet egentlig, og blir vel en del frekke kommentarer her tipper jeg, men hadde vært artig å få svar på hvordan dette hørtes ut?:-) er overhodet ingen "kontaktannonse" Jeg er forresten 18 år, men tørr å påstå at jeg er veldig selvstendig og moden for alderen. Kjør debatt;)Anonymous poster hash: 31dc8...b18 Ser ingen dealbreakers, men så har du kun presentert hva du anser som vesentlig som kjæreste. Sånne ting som om du svelger eller tar den i analen, hvor ofte du liker sex og generelt hvor seksuell du er, trumpher absolutt alt av det du har dratt fram. Og det ville vært det eneste 18 år gamle meg ville brydd meg om. (hey, det er det eneste 50 års gamle meg bryr meg om også, så sånn sett er det ikke mye endring.) 2
Druid Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 Red flag. Du er ikke "en av gutta". Og drama ift. jenter er du selv med på. Anonymous poster hash: 2735f...a45 Ikke enig. Jeg kjenner igjen denne typen jenter, og foretrekker dem i forhold. 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Dette er et emne du har laget for å høre hvor perfekt du selv er. Hvis du lærer deg å gi deg selv komplimenter, trenger du etter hvert ikke bekreftelse fra fremmede Det heter forresten at foreldrene dine eier leilighet som de lar deg bruke. Anonymous poster hash: 14075...b29 16
Gjest tomasjj Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 Red flag, Red flag, Red flag. Takk, men nei takk. Anonymous poster hash: 53509...dbd Dette.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #20 Skrevet 5. februar 2015 Hvem har sagt noe om at jenter ikke liker meg? Har mange venninner, men JEG trives generelt best i selskap med kompisene mine. Og dette er kompiser som jeg har et bror/søster forhold til, og det er ingen som er gribber rundt meg uansett om jeg er singel eller ikke. De ser på meg som "en av gutta". Må bare påpeke at jeg ikke er maskulin eller noe, er veldig feminin, men trives best i selskap med gutter da jeg synes jenter til tider kan bli mye drama og intriger som jeg ikke vil være en del av..:-) TsAnonymous poster hash: 31dc8...b18 Haha må le av sånt. Det er håpløst med jenter som innbiller seg at de er en av gutta når gutta mest sannsynlig ser på deg på en helt annen måte enn du er villig til å innrømme. Jenter som trives best blant gutta er mindre attrative enn jenter som har få guttevenner, fordi det indikerer at du trives med en type oppmerksomhet jentene ikke er villig til å gi deg. Blant jente er du en dråpe i havet, blant gutta blir du behandla og tatt vare på som ei jente, og dette er det du kaller å "være en av gutta". Anonymous poster hash: 9a61d...880 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå