AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Tja over skriften sier vel det meste, jeg begynner med noe av det jeg gleder meg til fram til sommeren: Nytt side by side kombiskap Pusse opp rommet til ungene, samt nye senger Teater Ferdig med 1 året på bachelornivå Reise til London med datter Sommer og varmere dager, forhåpentlig over 25 grader i sommer Nyte livet generelt! 😄 pluss å kunne glane på noen deilige offiserer,( jada det er hun galne igjen) Anonymous poster hash: a1d79...a48
Gjest Evans Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 I nærmeste fremtid: Jeg skal møte ei venninne til lunsj i dag. Lenge siden jeg har sett henne, så det gleder jeg meg veldig til! liten weekendtur med kjæresten snart Gleder meg til de ringer fra stedet jeg har vært på intervju på og sier at de har innstilt meg som nummer en Frem mot sommeren varmt i været Til jeg kan gå med litt mindre klær Våkne og se at det er lyst ute Ha vinduet oppe om natta og våkne til fuglesang Den dagen den det plutselig blir grønt på trærne (syns alltid det skjer sånn plutselig og over natta) Kjenne sola varme Drikke øl på balkongen i kveldssola Sitte ute på balkongen hele natta og skravle med kjæresten Bytte ut dyna til et laken fordi det er så varmt Møte venner etter arbeidstid i parken Kjenne meg opplagt og klar i toppen fordi det er så lyst og godt ute Ta eksamen og føle meg forberedt
Honey Dew Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Gleder meg til våren og sommeren. Gleder meg også til jeg skal få en helt ny CLA til våren
Minted Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Jeg gleder meg til: - reise til hjembyen neste helg - å forhåpentligvis få innvilget aap-søknaden min snart, akkurat nå drukner jeg i usikkerhet og regninger - å få behandling for diverse psykiske vansker - å kunne sove om natten igjen, som jeg håper blir en av følgene av forhåpentligvis noe økonomisk trygghet og behandling - å forhåpentligvis klare å gå ned i vekt og begynne å trene igjen - å kunne bruke de gamle klærne som ikke passer lenger etter at jeg har gått ned i vekt - å sakte men sikkert få orden på livet, hva nå enn det betyr Edit: glemte en viktig; gleder meg sinnsykt til snø og is forsvinner sånn at jeg kan løpe ute igjen. Får ikke til å løpe innendørs. Endret 5. februar 2015 av Minted
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Jeg gleder meg til når jeg er i fast jobb igjen, og har den økonomiske tryggheten igjen. Når det har skjedd, gleder jeg jeg til å selge leiligheten å kjøpe en ny Ellers gleder jeg meg til fremtidige reiser, sol, nakne føtter i gress og sand, late kvelder på verandaen, godt selskap, god mat. Anonymous poster hash: 7401d...757
LiseTV Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Gleder meg til det blir så varmt at en kan bruke kjole.
Gjest Belle âme Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Vinterferien. Magic Mike XXL. Insurgent-filmen. Fifty shades of grey filmen. London i sommer. Sommerferien.
jordbær84 Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Gleder meg til å kunne ta meg et langt fotbad i kveld.
Kragebein Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Å få valp! Det er alt jeg klarer å tenke på for tiden.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Gleder meg også når bachelor er ferdig, skal jeg unne meg selv en Fransk bulldog i gave. Har alltid hatt hund, men ikke de siste årene. Den skal være svart med hvit bryst TSAnonymous poster hash: a1d79...a48
Christiania_Oslo Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Gleder meg til våren. Når trærne får lysegrønne blader, de første blomstene titter opp, fuglesang, utepils, feiebilene som fjerner siste rest av vinteren og påske i Oslo. Gleder meg syyyykt til sommeren, med lange gåturer i marka, sykle rundt på måfå, ligge i parken, de lange lyse nettene....ahhhhh
Minted Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Jeg prøver å glede meg til å få en hverdag som er verdt å leve, jeg vet ikke om det er mulig, men jeg vil så inderlig.
grrwaffmjau Skrevet 6. februar 2015 #14 Skrevet 6. februar 2015 Idag: Bli ferdig på jobb, ta sol, deilig middag Fremtiden: - 2 uker sydentur i juni - charlottenberg og rørosmartn i fellesferien - sommer!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #15 Skrevet 10. februar 2015 Favorittbandet mitt, Dry The River, spiller 500 meter fra leiligheten min i mars, dét gleder jeg meg til! Anonymous poster hash: 02a82...cdc
illywhack Skrevet 11. februar 2015 #18 Skrevet 11. februar 2015 Til jeg endelig er ferdig som student i juni, etter alt for mange sammenhengende år på skole!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå