AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Har tykt, langt hår som er utrolig slitt. Farger det annenhver mnd ca. Har hørt noe bra om joico sin k-pak serie, men er den like bra som de sier? Hva er forskjellen mellom det og vanlig sjampo/hårkurAnonymous poster hash: 8f9cc...bc9
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Jeg er ikke fornøyd med joico. Har best erfaring med sebastian penetrait shampoo og kur,
Puny Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 jeg bruker joico kuren og syntes den er kjempe god. Den har vunnet mange priser også om jeg ikke tar feil...
Sandie Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Jeg var veldig fornøyd med Joico K-pak og veksler mellom den og Rich Repair-serien fra Goldwell. (Har langt og ganske tykt hår som er litt slitt i lengdene etter gjentatt farging og striping). Det stemmer som Zereta sier at kuren (Deep penetrating reconstructor) har vunnet flere priser: http://www.blivakker.no/product/JOI0201/joico-k-pak-deep-penetrating-reconstructor-150ml- Kan også legge til at den dufter veldig godt:) Endret 5. februar 2015 av Sandie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå