AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Er dette sant? Er det virkelig sånn at det er store sjangser for at en mann man dater "gjør alt" for å komme mellom beina på deg, for så å dumpe deg etterpå? Hvis det stemmer, hvorfor er det slik? Hvorfor er dere ute etter sex? Fordi det er godt, eller fordi dere mener at det gir dere status? Og til dere rundbrennere..føler dere dere ikke skitne? Jeg føler liksom at det alltid er kvinnens oppgave og "passe på" så hun ikke blir utnyttet. Hvem har vel ikke hørt en eller annen venninne si; "du må huske å sette deg i respekt da" , "han er isåfall intressert i sex" o.l. Kan ikke en mann bli glad i en dame? Selv er jeg fremdeles jomfru, fordi jeg ikke kan ligge med hvem som helst. Det må være følelser der for at jeg skal tenne. Og jeg har lurt på en ting til.. de jentene jeg har vært vitne til som blir såret gang på gang, faller for en type menn, og det er nettopp de mennene som skal pule for så og gå rett på neste jente, og gi faen i hun som hadde følelser. Det må vel være noe med disse jentene som gjør at de tiltrekker seg denne typen menn? Anonymous poster hash: b85c0...26a 1
Gjest Vind Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Skikkelige menn utnytter ikke slikt. Jeg kjenner stortsett dannende menn, tror jeg. 1
Nevian Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Vil si det er veldig knyttet til alder, men det er jo alltid unntak selvfølgelig. Da jeg hadde min dra-på-byen-periode tidlig i tyveårene var jeg egentlig bare ute etter å komme mellom beina på damer. Etter at jeg nærmet meg tredve har jeg snudd fullt og helt, og hvis noen skulle tilby meg en ONS i dag hadde jeg med stor sannsynlighet sagt nei. Det gir meg ingenting lenger. Noe annet enn et forhold er ikke interessant. Hvorfor damene faller for disse rundbrennerne har jeg aldri skjønt selv. Denne typen menn utstråler vel noe alfa-hann-aktig som damene faller for. 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 men hvor kommer egentlig dette uttrykket "han er bare ute etter sex" fra egentlig? Ja, jeg vet menn biologisk sett har et jaktinstinkt. men enkelte ganger kan man tro at det er det eneste som betyr noe, og kvinnen må pine seg gjennom å ha lyst på en, men la være og gjøre noe, fordi hun ikke skal bli såret. vel..hvis det stemmer, så er det jo en effektiv måte å få ham ut av livet sitt på da Jeg og har vanskelig for å tro at alle menn er slik. Men til disse kvinnene som klarer å bli såret gang på gang. De må vel på en eller annen måte legge opp til det selv? jeg husker hun ene skrev at hun alltid ville vente på ham osv.. selv om han gjorde det klart at han ikke ville mer. hun "visste bare" at de var ment for hverandre. Litt avsporing her nå kanskje, men. Anonymous poster hash: 4d1b2...7bc
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Vil si det er veldig knyttet til alder, men det er jo alltid unntak selvfølgelig. Da jeg hadde min dra-på-byen-periode tidlig i tyveårene var jeg egentlig bare ute etter å komme mellom beina på damer. Etter at jeg nærmet meg tredve har jeg snudd fullt og helt, og hvis noen skulle tilby meg en ONS i dag hadde jeg med stor sannsynlighet sagt nei. Det gir meg ingenting lenger. Noe annet enn et forhold er ikke interessant. Hvorfor damene faller for disse rundbrennerne har jeg aldri skjønt selv. Denne typen menn utstråler vel noe alfa-hann-aktig som damene faller for. Jeg faller ikke for dem. De irriterer meg fra første stund. Har jo alltids vært på en fest, der en eller annen sånn type har prøvd å smiske seg til noe mer. Visste jo han hadde såret flere før, og gitt totalt faen. Dessuten hadde han dame da han prøvde seg på meg. jeg ville ikke såklart. Vel, da jeg flyttet til en annen by var jeg på et utested, og fikk øye på en lokal mann som fikk min oppmerksomhet. og det er det ikke mange menn som gjør. men fant tidlig ut at han var en sånn en, null interesse etterpå. Anonymous poster hash: 4d1b2...7bc
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Hmmm... Vet ikke helt hva jeg skal skrive her... Når jeg var yngre, så kunne jeg på en måte "velge" litt angående gutta, de ville ha forhold uansett om jeg ville eller ikke, helt uavhengig av når vi hadde sex. Ettersom jeg nærmet meg 30, og begynte på nytt igjen etter ett lengre forhold, har jeg kun møtt på fyrer som er ute etter sex. Har derfor funnet ut at hvis jeg er interessert i fyren MÅ jeg vente en stund med sex, samt at jeg må sjekke nøye alle slags signaler.. Vil han kun møtes hjemme, eller er han komfortabel med å bli sett ute med deg? Noe jeg egentlig hater, for jeg trives best hjemme selv, og enda mer med årene Hvor mye tid investerer han? Sender han kun melding på kvelden/sent på ettermiddag samme dag, eller gidder han å planlegge? Osv... Enten gjør jeg noe annerledes nå (skulle gjerne visst hva) eller så har samfunnet/gutta forandret seg veldig de årene jeg var i ett forhold.. Anonymous poster hash: 09a8b...db7 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Enten gjør jeg noe annerledes nå (skulle gjerne visst hva) eller så har samfunnet/gutta forandret seg veldig de årene jeg var i ett forhold.. Anonymous poster hash: 09a8b...db7 Har du barn? Anonymous poster hash: 48fef...d1e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Har du barn? Anonymous poster hash: 48fef...d1e Nei Anonymous poster hash: 09a8b...db7
AmandaVI Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Det er fordom på lik linje med at en kvinne "bare er ute etter lommeboka hans". Begge to er like antikverte og kjipe, spør du meg. 5
Noope Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Og jeg har lurt på en ting til.. de jentene jeg har vært vitne til som blir såret gang på gang, faller for en type menn, og det er nettopp de mennene som skal pule for så og gå rett på neste jente, og gi faen i hun som hadde følelser. Det må vel være noe med disse jentene som gjør at de tiltrekker seg denne typen menn? Anonymous poster hash: b85c0...26a Neh. Det er noe med disse mennene, som tiltrekker seg (nesten) alle typer jenter. De jentene som blir utnyttet kan være alt fra sjenerte nerder til pin-up modeller. Fattig, rik, soss, punk, pen, stygg. Den eneste tingene som er felles med jentene er vel at de tror de kan forandre gutten. At de kan være "the one" som klarte å få ham. Og de håper at hvis de får tilbragt masse tid med ham (sex) så vil han like dem etterhvert.... 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 "Han er bare ute etter sex" er et uttrykk kvinner ofte bruker for å fraskrive seg all skyld. Da mener jeg ikke "skyld" som at de selv vil ha sex - jeg mener at de ikke er interessante nok til å inspirere ett reellt forhold, og de later som det er han som har et "problem". Så dersom sex forekommer og han ikke vil ha et forhold etter det, mener de at han bare ville ha sex fra starten av. Når sannheten er at han ble bedre kjent med henne og fant ut hun var kjedelig, krevende, dramatisk, dum eller usikker. Det tar tid å finne ut om en person er den rette, og dersom han var attraktiv nok til at du gikk til sengs med ham relativt tidlig, er han antakelig attraktiv nok til at han har endel krav til en jente han går inn i et forhold med. Anonymous poster hash: ff252...4d3 4
Blablab Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 Det lurer jeg også på! Er det virkelig sånn at menn går på flere dater med en dame bare for å få sex? Tar det for gitt at han har lyst til å bli kjent med meg jeg. Har blitt dumpet i bli-kjent-fasen flere ganger, men tenker det skyldes at han følte at vi ikke passet sammen fremfor at han har fått sex. Men er selvfølgelig mye lettere å putte dem i "drittsekk som bare vil ha sex"-båsen enn å innse at han ikke synes at jeg er like fantastisk som jeg synes han er. En gjenganger i disse trådene er jo at hun skjønner at noe er galt og at han ikke er så interessert, men ikke tør å ta det opp og være tydelig på hva hun ønsker. Om han er fornøyd med situasjonen og hun ikke sier noe på det, regner han vel med at begge er fornøyde. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 "Han er bare ute etter sex" er et uttrykk kvinner ofte bruker for å fraskrive seg all skyld. Da mener jeg ikke "skyld" som at de selv vil ha sex - jeg mener at de ikke er interessante nok til å inspirere ett reellt forhold, og de later som det er han som har et "problem". Så dersom sex forekommer og han ikke vil ha et forhold etter det, mener de at han bare ville ha sex fra starten av. Når sannheten er at han ble bedre kjent med henne og fant ut hun var kjedelig, krevende, dramatisk, dum eller usikker. Det tar tid å finne ut om en person er den rette, og dersom han var attraktiv nok til at du gikk til sengs med ham relativt tidlig, er han antakelig attraktiv nok til at han har endel krav til en jente han går inn i et forhold med. Anonymous poster hash: ff252...4d3 Gi denne mannen en medalje, signerer absolutt denne. Anonymous poster hash: d6319...d12 2
Nettinettet Skrevet 5. februar 2015 #14 Skrevet 5. februar 2015 men hvor kommer egentlig dette uttrykket "han er bare ute etter sex" fra egentlig? Anonymous poster hash: 4d1b2...7bc Det utrykket kommer fra kvinner som har blitt dumpet av en mann etter at de har hatt sex og skylder på at han bare var ute etter sex. Det får dem til å føle seg bedre, enn at de ikke var det han lette etter. 2
Nettinettet Skrevet 5. februar 2015 #15 Skrevet 5. februar 2015 "Han er bare ute etter sex" er et uttrykk kvinner ofte bruker for å fraskrive seg all skyld. Da mener jeg ikke "skyld" som at de selv vil ha sex - jeg mener at de ikke er interessante nok til å inspirere ett reellt forhold, og de later som det er han som har et "problem". Så dersom sex forekommer og han ikke vil ha et forhold etter det, mener de at han bare ville ha sex fra starten av. Når sannheten er at han ble bedre kjent med henne og fant ut hun var kjedelig, krevende, dramatisk, dum eller usikker. Det tar tid å finne ut om en person er den rette, og dersom han var attraktiv nok til at du gikk til sengs med ham relativt tidlig, er han antakelig attraktiv nok til at han har endel krav til en jente han går inn i et forhold med. Anonymous poster hash: ff252...4d3 Burde egentlig bare signert denne, men så den ikke før jeg svarte. Signerer!
Gjest tomasjj Skrevet 5. februar 2015 #16 Skrevet 5. februar 2015 Sex er en naturlig del av det å bli kjent, og i fasen om man vurderer et seriøst forhold. Noen jakter selvsagt for sex, men noen ganger er det hele pakka som ikke er det man så etter som bestemmer, ikke at man har hatt sex sammen.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 Menn spiller spill, de kan fint late som de er "ferdige med ons/fuktige kvelder på byen" KUN for å få en dame interessert nok til å bli kjent. De VET at damer får lettere følelser og sjonglerer "av/på"- slik kan de komme og gå når det PASSER DEM. De er sinnsykt utspekulerte og driter i andres følelser, det handler om seg selv og egne behov. Menn tar hva som helst, de fleste snakker nedsettende om damer som de mener er "billige, "en del kjøper damer, de måler damers verdi i utseendet og er generelt falske. Menn kan være i forhold kun for sex, men egentlig så bryr de seg overhode ikke. 99 prosent av menn vil kun ha kroppen din. Husk det. Anonymous poster hash: c9618...c56 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Menn spiller spill, de kan fint late som de er "ferdige med ons/fuktige kvelder på byen" KUN for å få en dame interessert nok til å bli kjent. De VET at damer får lettere følelser og sjonglerer "av/på"- slik kan de komme og gå når det PASSER DEM. De er sinnsykt utspekulerte og driter i andres følelser, det handler om seg selv og egne behov. Menn tar hva som helst, de fleste snakker nedsettende om damer som de mener er "billige, "en del kjøper damer, de måler damers verdi i utseendet og er generelt falske. Menn kan være i forhold kun for sex, men egentlig så bryr de seg overhode ikke. 99 prosent av menn vil kun ha kroppen din. Husk det.Anonymous poster hash: c9618...c56 Bitter to much? Selv om du har ræva dømmekraft når det kommer til menn så ikke dra alle under en kam for det.. Anonymous poster hash: 9c86a...4b4 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 Menn spiller spill, de kan fint late som de er "ferdige med ons/fuktige kvelder på byen" KUN for å få en dame interessert nok til å bli kjent. De VET at damer får lettere følelser og sjonglerer "av/på"- slik kan de komme og gå når det PASSER DEM. De er sinnsykt utspekulerte og driter i andres følelser, det handler om seg selv og egne behov. Menn tar hva som helst, de fleste snakker nedsettende om damer som de mener er "billige, "en del kjøper damer, de måler damers verdi i utseendet og er generelt falske. Menn kan være i forhold kun for sex, men egentlig så bryr de seg overhode ikke. 99 prosent av menn vil kun ha kroppen din. Husk det. Anonymous poster hash: c9618...c56 Det kan jo godt være at alle mennene du har hatt sex med ser andre steder når de ser hva slags forvridd personlighet du har. Skal de da bare skru klokka tilbake og ikke ha sex med deg før de går videre? Anonymous poster hash: d6319...d12 2
Nettinettet Skrevet 5. februar 2015 #20 Skrevet 5. februar 2015 Det kan jo godt være at alle mennene du har hatt sex med ser andre steder når de ser hva slags forvridd personlighet du har. Skal de da bare skru klokka tilbake og ikke ha sex med deg før de går videre? Anonymous poster hash: d6319...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå