Gå til innhold

Burde jeg "gjør det slutt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann i to måneder, og det har ikke hvert så mye som et kyss (!!) Jeg er ikke ei som hopper til sengs med en gang, men et kyss... kom igjen, dette er for tregt.

Får ikke sommerfugler i magen, og vi har kun 1 ting tilfelles. Han sender sjeldent meldinger, og når han gjør det så er det 1 døgn etter at jeg sendte han melding. og da er det alltid "hva skjer?" - "ingenting, der?" - "ingenting".. så er det null kontakt på 2 dager også er det det samme om igjen.

Vet ikke helt hva jeg vil gjøre. Er feit og mindre pen, stygge tenner og kjedelig som person.
Er han min eneste sjanse? Burde jeg bare slå meg til ro med han, selv om at jeg ikke er stormforelsket?

Er så usikker på hva jeg skal gjøre.. bare droppe hele fyren og ønske han lykke til videre med livet... eller jobbe hardere for å få han til sengs eller et kyss, også jobbe enda hardere for at vi skal bli sammen? (her er det jeg som må ta initiativ hele tiden, utrolig slitsomt).

Anonymous poster hash: 9e3d1...14f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd du at du omtaler deg selv slik.. Hadde ikke brukt mer tid på fyren. Ikke ta tiltakke med det første som dukker opp, men sats på en du har kjemi med som du liker, og som viser at han setter pris på deg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en person som liker best å sitte på cafe eller være hjemme og snakke (ikke bare se film eller tv slik som han vil). Teater og kino elsker jeg også. Det å feste gjør jeg en gang i blant.
Han liker å trene, se på sport, gå på ski, gå i fjellet osv.
Snakker så å si aldri, vet nesten ingenting om han enda, for han vil helst se på tv i stedet for å snakke.

Føler liksom ikke vi passer sammen. Jeg vet ikke hvilken farge han har på øynene en gang! det sier vell litt om hvor lite følelser jeg har for han?

TS

Anonymous poster hash: aa1bf...265
Skrevet

Ja, det virker jo som om ingen av dere egentlig vil dette.. Man skal ikke måtte jobbe for å få kjemi, dette faller naturlig... Høres jo ut som dere er vidt forskjellig, hadde nok sagt det som det er, og gått videre... Er jo viktig at dere skal kunne le, kose dere sammen, og være nysjerrig på den andre personen, noe som tydeligvis ikke er her....

Skrevet

Virker som om du har svaret ditt allerede...

Måten du beskriver deg selv på synes jeg er trist. Du skal aldri føle at du "settler" når du vet at du fortjener bedre. Den rette mannen får deg til å føle deg som verdens vakreste, noe han her tydeligvis ikke klarer

Anonymous poster hash: fc2de...680

Skrevet

Jeg "ønsker" meg en type som jeg kan sitte oppe med hele natten og prate. For å bli kjent, en som er nysgjerrig og stiller mange spørsmål, en jeg kan snakke fast og ledig med.
Er ganske sjenert av meg, men når jeg først blir trygg på personene, da har jeg munndiarè delux.

Det er så vanskelig! For å være ærlig så trur jeg at jeg fortsatt har kontakt med han, fordi jeg vil ha en kjæreste. Siste kjæresten jeg hadde var på ungdomskolen, og han mobbet meg. Han kalte meg stygg, feit, heslig, og snakket dritt om meg til andre, mens jeg var der. Og han kysset på venninnene mine foran meg, men om jeg snakket til en annen fyr så ble han sur og slo meg. Etter det forholdet så har jeg gitt opp håpet på å finne en mann som faktisk liker meg.

Livet er så komplisert :(

Er så redd for å ende opp helt alene hvis jeg bryter kontakten med denne fyren. At han er min eneste sjanse.

TS

Anonymous poster hash: aa1bf...265
Skrevet (endret)

Selvfølgelig skal du ikke fortsette med denne mannen. Det er ikke unormalt å gå mange år før man treffer en man ønsker å dele livet sitt med, og det dummeste man kan gjøre er å nærmest "gi opp", og ta det første og beste. Jeg forstår at det kan være tungt å ikke ha møtt noen, men hadde jeg vært deg ville jeg heller brukt tiden min på å bli litt mer glad i meg selv. Om du ikke er fornøyd med kroppen din, så start å tren. Ta en tur til tannlegen og gjør slik at du er fornøyd med smilet ditt, og kjøp inn noen nye klær. En sunn og god livsstil kan gjøre enormt med sinnet.

Det er leit at du beskriver deg selv som kjedelig, for hva er egentlig kjedelig? Det vil alltid være noen der ute som matcher deg og der virkelig ikke slik at alle andre har superspennende liv hvor hver dag er en fest..

Jeg håper virkelig du avslutter med denne mannen og heller jobber litt med deg selv og din egen tankegang. Bli glad i deg selv, og ikke sammenlikne deg med andre. Fokuser på de positive sidene ved deg - for det finnes nok en hel haug av de :)

Endret av Calavi
Skrevet

Jeg har datet en mann i to måneder, og det har ikke hvert så mye som et kyss (!!) Jeg er ikke ei som hopper til sengs med en gang, men et kyss... kom igjen, dette er for tregt.

Får ikke sommerfugler i magen, og vi har kun 1 ting tilfelles. Han sender sjeldent meldinger, og når han gjør det så er det 1 døgn etter at jeg sendte han melding. og da er det alltid "hva skjer?" - "ingenting, der?" - "ingenting".. så er det null kontakt på 2 dager også er det det samme om igjen.

Vet ikke helt hva jeg vil gjøre. Er feit og mindre pen, stygge tenner og kjedelig som person.

Er han min eneste sjanse? Burde jeg bare slå meg til ro med han, selv om at jeg ikke er stormforelsket?

Er så usikker på hva jeg skal gjøre.. bare droppe hele fyren og ønske han lykke til videre med livet... eller jobbe hardere for å få han til sengs eller et kyss, også jobbe enda hardere for at vi skal bli sammen? (her er det jeg som må ta initiativ hele tiden, utrolig slitsomt).

Anonymous poster hash: 9e3d1...14f

Hvis du ikke er attraktiv må du senke kravene til hva du forventer av en partner. Du må finne deg i mer. Dette rådet får uattraktivr menn hele tiden.

Anonymous poster hash: 64e91...f45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...