Gjest Citronella Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Jeg er glad i meg selv. Jeg er litt rar og spesiell, men liker dette særpreget jeg har. Jeg er stolt av meg selv! Jeg er dyktig i det jobber med, jeg er en bra kjæreste og venn. Jeg er et bra nok menneske. Jeg synes jeg er vakker. Jeg har godtatt at jeg har noen store arr på kroppen som jeg ikke kan gjøre noe med (de forteller historier), og jeg er født med et bra utgangspunkt, og jeg har godtatt at jeg er pen, og klarer å si takk når noen gir meg komplimenter. Jeg føler ikke skam! Tiltross for en barndom med psykisk syke foreldre som preget meg veldig. Og systematisk seksuelt misbruk av en nabo og venn av familen. Jeg er ikke bitter. Nei. Jeg har bearbeidet og akseptert. Men alt dette har vært en jævla lang og slitsom kamp. Men nå er jeg er. I livet! Vakker, sterk og stolt. Med kun fremtid foran meg! klem - C 6
Gjest Vind Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Takk fordi du deler, fortsett å se verdien i den du er.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Jeg er glad i meg selv. Jeg er litt rar og spesiell, men liker dette særpreget jeg har. Jeg er stolt av meg selv! Jeg er dyktig i det jobber med, jeg er en bra kjæreste og venn. Jeg er et bra nok menneske. Jeg synes jeg er vakker. Jeg har godtatt at jeg har noen store arr på kroppen som jeg ikke kan gjøre noe med (de forteller historier), og jeg er født med et bra utgangspunkt, og jeg har godtatt at jeg er pen, og klarer å si takk når noen gir meg komplimenter. Jeg føler ikke skam! Tiltross for en barndom med psykisk syke foreldre som preget meg veldig. Og systematisk seksuelt misbruk av en nabo og venn av familen. Jeg er ikke bitter. Nei. Jeg har bearbeidet og akseptert. Men alt dette har vært en jævla lang og slitsom kamp. Men nå er jeg er. I livet! Vakker, sterk og stolt. Med kun fremtid foran meg! klem - C Så bra å høre! Glad på dine vegne Jeg er og glad i meg selv. Viktig å være god mot seg selv. Anonymous poster hash: 53421...4c9
Yzma Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Smilte når jeg så overskriften! :D Fantastisk at du føler det sånn om deg selv. Det er ingen som kan gjøre deg like lykkelig som du kan
Gjest Citronella Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Takk fordi du deler, fortsett å se verdien i den du er. Det skal jeg! Takk! Så bra å høre! Glad på dine vegne Jeg er og glad i meg selv. Viktig å være god mot seg selv. Anonymous poster hash: 53421...4c9 Så godt å høre! Og takk til deg også! Smilte når jeg så overskriften! :D Fantastisk at du føler det sånn om deg selv. Det er ingen som kan gjøre deg like lykkelig som du kan Det er sant det du sier. Det er kun deg selv som gjøre deg lykkelig. Takk!
Gjest Citronella Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Og en annen ting. Jeg trodde folk som som venner og bekjente, perifere og andre synes dette var vanskelige spørsmål og info å samtale om. Og så har jeg opplevd det motsatte. Jeg har blitt møtt med respekt og mange har også blitt lettet. Fordi de også har en historie. Så jeg vil si min åpenhet og historikk har vært en berikelse også for andre.
Gjest Vind Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Og en annen ting. Jeg trodde folk som som venner og bekjente, perifere og andre synes dette var vanskelige spørsmål og info å samtale om. Og så har jeg opplevd det motsatte. Jeg har blitt møtt med respekt og mange har også blitt lettet. Fordi de også har en historie. Så jeg vil si min åpenhet og historikk har vært en berikelse også for andre. Åpenhet fordrer ofte mer forståelse. Heia. deg Og bare hyggelig som respons på det takken din over. Endret 5. februar 2015 av Vind
Gjest Citronella Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Åpenhet fordrer ofte mer forståelse. Heia. deg Og bare hyggelig som respons på det takken din over. De aller vanskeligste følelsene er å skamme seg. Og å føle bitterhet. Disse har jeg jobbet mye med. Og jeg tviler på at jeg er alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå