Lenem88 Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 (endret) (Jeg endret overskriften i håp om å få noen svar ) Jeg er i en veldig tidlig planleggingsfase mtp bryllup og har i den forbindelse begynt å søke rundt etter inspirasjon. Det er jo så utrolig mye lekkert!! Laget også i den forbindelse et innlegg med masse lekre bilder på bloggen min. http://leneogmine.blogg.no/1422364194_weddingbliss.html Sjekk det gjerne ut Jeg drømmer sånn egentlig om et bryllup i sydeligere strøk på stranda, kun meg og min kjære. Men forloveden er mer tradisjonell av seg og vil ha det her hjemme med familie og venner. Og da vil jeg isåfall ha et sommerbryllupp og i tillegg ute. Noe som igjen er litt risikofylt mtp været her til lands. Jeg ser for meg vielsen ute på noen kirkeruiner rett ved her vi bor. Utrolig flott natur og beliggenhet rundt. Samt det å ha middag/festen hjemme i egen hage. Men som sagt gjør været meg nervøs. Hva gjør man da? Regner med det er andre her som planlegger utebryllupp? Hva har dere ordnet av backup-planer? :-) Endret 9. februar 2015 av Lenem88
Lenem88 Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2015 Ingen som har hatt, eller som planlegger ute/hagebrylupp?
Lenem88 Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2015 Er jeg den eneste som kunne tenke meg å ha bryllupet i hagen hjemme hos meg selv? Jeg ser liksom for meg å "kle" inn verandaen med telttak (med mulighet for å feste på vegger hvis dårlig vær) Vi blir ca 30 stk til middag og 45+ til kaffe og kaker. Vil dette bli for mye til å ha hjemme? Verandaen der jeg tenker å ha middagen er på ca 45 kvm, og så er det mer veranda rundt huset som er tilgjengelig, samt huset på 110kvm i grunnflate og 2.etasjer. 2 toalett. Vil dette bli for trangt? Vil så gjerne ha det hjemme, men vil ikke at det skal bli "sild i tønne" heller. Det er jo kun under middagen jeg tenker at vi alle blir sittende sammen, etterpå vil nok folk bli mer spredd inn og ute, og alt avhenger jo av været om vi kan bruke resten av hagen også Tips til mat? Jeg ser for meg noe så enkelt som grillmat med masse godt tilbehør!
Poserose Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Etter det jeg har sett andre skrive om sine hagebryllup bør du unngå å ha det på gresset (gjørme i regnvær) og skaffe partytelt eller lignende. Kanskje kjøp eller lei sånne varmegreier? Kveldene blir kalde. 45 kvm bør holde tenker jeg, hvertfall når man kan benytte underetasjen til mingling på kvelden.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Anbefaler pinterest! Du lager deg et board for bryllupsinspo og samler inspirasjonsbilder der Du kan søke via pinterest eller legge til egne bilder fra data/nettsider.. www.pinterest.com Søk feks på "garden wedding" eller "outdoor wedding" Anonymous poster hash: d9c3e...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå