Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #1 Del Skrevet 9. august 2004 Ja....da skjedde det jeg aldri trodde skulle skje. Jeg ble forført av en 22-åring! Jeg er selv snart 30, og har aldri vært tiltrukket av unge gutter. Men så skjedde det allikevel da. Han var ikke av de mest uerfarne, men jeg merket godt at han var ung, hvis det går an å si det på den måten? Jeg tror nok jeg ga han en opplevelse for livet.......hvis jeg ikke skremte vannet av han,da? Det jeg håper på, er at dette er vanligere enn jeg indbiller meg? Er det flere som har blitt forført av en jypling når man selv er atskillig eldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. august 2004 #2 Del Skrevet 9. august 2004 Ikke adskillig ynge enn meg, 5 år er vel ikke så mye, synes jeg. Synes ikke 8 års aldersforskjell var så mye heller? Kommer jo helt ann på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 9. august 2004 #3 Del Skrevet 9. august 2004 Jepp :oops: Jeg var 30....han 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 9. august 2004 #4 Del Skrevet 9. august 2004 Slapp av - nyt det! Yngre gutter er herlige elskere - de prøver så hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. august 2004 #5 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg har aldri hatt sex med en som var yngre enn meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2004 #6 Del Skrevet 9. august 2004 Dette er så vanlig at du vil ikke tro det. Unge gutter/menn i dag har en greie for eldre kvinner. Selv får jeg stadig "tilbud" fra gutter helt ned i den alderen du forteller om her, men de aller fleste ligger i slutten av tjueårene. (Ikke sånn at de kommer bort til meg på gaten, men fordi jeg er medlem på cupido club) De regner med at en kvinne på min alder (45) er fantastisk god i senga, og dette vil de være med på. Søte guttene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 9. august 2004 #7 Del Skrevet 9. august 2004 Er dette så uvanlig da? Jeg hadde en "venn" en stund som var 21, jeg var 29. Bare gøy det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #8 Del Skrevet 9. august 2004 Bare godt å få bekreftet at jeg ikke er et svin som går løs på stakkars små gutter.............Han var jo ordentlig snasen,da! flott kropp, og sinnsykt deilige lepper!! Tar det for en erfaring rikere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 9. august 2004 #9 Del Skrevet 9. august 2004 Tror nok at unge gutter synes vi "eldre damer" på rundt 30 er svært spennende. Og hvem er vel bedre til å lære opp en uerfaren skrott?? Jeg opplever i allefall at mange rundt 18-20 forsøker å sjekke meg opp. (og de lar seg jaggu ikke skremme av en forlovelsesring. Men det forteller sikkert mer om synet på forhold,enn aldren til oppsjekkeren!?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. august 2004 #10 Del Skrevet 9. august 2004 Joda. Har en kompis som da han var 22 ble sammen med ei på 35 og de var samboere i ti år :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #11 Del Skrevet 10. august 2004 Kjæresten min er 9 år yngre enn meg. Vi har vært sammen i over 2 år. Vi har det utrolig bra sammen på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 17. august 2004 #12 Del Skrevet 17. august 2004 Da jeg var 21-22 år gammel traff jeg en dame på 35-40 på firmatur.(Vi jobbet ikke sammen). Vi fikk oss en laaaaang hyrdestund . Hun virket ikke spesielt erfaren til tross for sin alder. Hun var gift, og på meg virket det som hun ikke hadd "svingt seg" noe særlig før hun giftet seg. Godt var det ihvertfall, for begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 17. august 2004 #13 Del Skrevet 17. august 2004 Bestevenninna mi er 38, samboeren hennes er 26 - ifølge ryktene har hun lite å klage på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung 38 Skrevet 20. august 2004 #14 Del Skrevet 20. august 2004 jeg er 38 og min mann er 25. Har alltid likt yngre menn! Faste, deilige kropper og ganske så ubrukte, og lysten på å utforske teste ut diverse ting er de også, herlig!! er lei av gammle dvaske kropper med mage og det hele, neitakk, unge menn er det beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #15 Del Skrevet 20. august 2004 Dette bekrefter bare at det finnes like mange gamle griser blant kvinner som blant menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #16 Del Skrevet 20. august 2004 Likestillingen har heldigvis kommet så langt at det ikke lenger kun er forbeholdt menn å "grise" MEN vil ikke kalle meg gammel fordi jeg har passert 30! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #17 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg kommer garantert til å "grise" når jeg er over 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drømmende 20 Skrevet 20. august 2004 #18 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg tror nok jeg ga han en opplevelse for livet.......hvis jeg ikke skremte vannet av han,da? You bet!!!! Det må være drømmen til enhver gutt i begynnelsen av 20 årene å få kose seg med en sprek og erfaren 30 åring Hvorfor skulle du ha skremt vannet av han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #19 Del Skrevet 21. august 2004 jeg ermann og over 30, men jeg må si at min ultimate sexdrøm er sex med svigermor og hun er 60. Hun er bare så utrolig bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 21. august 2004 #20 Del Skrevet 21. august 2004 (Ikke sånn at de kommer bort til meg på gaten, men fordi jeg er medlem på cupido club) De regner med at en kvinne på min alder (45) er fantastisk god i senga, og dette vil de være med på. Søte guttene! Samme her...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå