Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved å skrive denne posten så vet jeg at jeg sikkert får masse pepper, men det får så være. Saken er den at jeg har GO ( gjeldsordning, ) og har lagt inn alle innbetalinger i mange mnd fremover med fast trekk, og alt det der. Jeg dro avgårde på et 2 mnd langt behandlings opplegg og vært uten internett og det der, Har ikke hørt noe som helst. før jeg kommer hjem i dag. Oppdager at banken ikke har overført betalinger til de, så den ene kreditoren har bedt om ordningen opphøres. Dette oppholdet var ekstremt viktig for meg, men jeg prøvde å ringe namnsmannen får jeg ikke tak i henne. Noen som vet hva jheg kan gjøre, det er snakk om at jeg kun har 2 mnd igjen av Ordningen, men at jeg måtte bytte bank for noen uker siden av ulike grunner.

Så jeg stolte blindt på at banken klarte å gjøre jobben, det var faktisk kundebehandlere i banken som hjalp meg med å legge inn alle avtalene.

Anonymous poster hash: 760f5...949
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med vedkommende kreditor da?

Skrevet

Du har lagt inn fast trekk eller du har bedt banken ordne det? Du skriver at du har fast trekk men så at "banken ikke har ordnet det"?

Anonymous poster hash: 5fb71...eef
Skrevet

"Driti på baret"

Hihihi.

Anonymous poster hash: 7dcfb...9fe

• Liker 3
Skrevet

"Driti på baret"

Hihihi.

Anonymous poster hash: 7dcfb...9fe

Hehe. Tror det må være en av de rareste sammenblandingen av uttrykk jeg har sett.

Jaja, ts.. Jeg har ikke noe råd til deg annet enn at du selvsagt må få tak i namsmannen så fort som mulig og også snakke med kreditorene. Få unnagjort betalingene som ikke ble gjort og krev svar fra banken på hvorfor det ikke har skjedd.

Anonymous poster hash: 169a8...e60

• Liker 2
Skrevet

Du har lagt inn fast trekk eller du har bedt banken ordne det? Du skriver at du har fast trekk men så at "banken ikke har ordnet det"?

Anonymous poster hash: 5fb71...eef

Jeg tok med meg hele listen av de som gjensto og damen i banken la de inn som fast trekk for meg

Skrevet

Har du snakket med vedkommende kreditor da?

Ja det har jeg, men det var ikke noe sjans der

Skrevet

Hehe. Tror det må være en av de rareste sammenblandingen av uttrykk jeg har sett.

Jaja, ts.. Jeg har ikke noe råd til deg annet enn at du selvsagt må få tak i namsmannen så fort som mulig og også snakke med kreditorene. Få unnagjort betalingene som ikke ble gjort og krev svar fra banken på hvorfor det ikke har skjedd.

Jeg har ikke anledning før neste utbetaling. så eg må bare håpe at eg får en anledning.

Skrevet

Og her ser jeg at jeg har sprukket på å ikke krysse av på anonym, så da er klovnen ute av ballongen

Skrevet

Har du sjekket under faste oppdrag i nettbanken din da? Hadde du dekning på kontoen?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tok med meg hele listen av de som gjensto og damen i banken la de inn som fast trekk for meg

Men hvorfor i all verden gjorde du det ikke selv? Overlat aldri viktige oppgaver til andre.

Anonymous poster hash: 4bccc...c8f

• Liker 1
Skrevet

Har du sjekket under faste oppdrag i nettbanken din da? Hadde du dekning på kontoen?

Ja og nei. Dvs jeg hadde satt en egen konto til dette og fast overføring og det er vel egentlig her det har sbviktet. Jeg har ikke hatt tilgang til banktjenester men jeg ventet inn en gave fra mamma, så noe har skjedd her,

Skrevet

Men hvorfor i all verden gjorde du det ikke selv? Overlat aldri viktige oppgaver til andre.

Anonymous poster hash: 4bccc...c8f

fordi jeg i den perioden slet med synet, jeg har opperert øyene mine som gjør at jeg har fått fikset det nå. Men vi får se hva namsmannen sier i morgen

Skrevet

Jeg har ikke anledning før neste utbetaling. så eg må bare håpe at eg får en anledning.

Men altså dersom det var meningen at du skulle betale regningene, og de ikke ble betalt, så har du vel pengene fortsatt på konto?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...