Gå til innhold

MOBIL-HJELP: Mobilnummer som ikke kan forlenges i nettbutikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille ny telefon + abonnement fra Netcom, og når jeg skriver inn mitt telefonnummer dukker dette opp:

"Det valgte mobilnummeret er et NetCom kontantkort som dessverre ikke kan forlenges i nettbutikken. Kontakt kundeservice eller en av våre butikker."

Hva betyr det, og hva må jeg eventuelt gjøre? Mitt Smart-mini abonnement går ikke ut før om to dager. Kan det ha noe å si?

(Under står det at jeg kan endre mobilnummer for 199 kr. Må jeg kanskje gjøre det? I så fall, får jeg det nye nummeret på den nye mobilen, eller på begge mobiler? Altså, mobilen jeg bruker nå også, fram til jeg får den nye? Beholder jeg mitt nåværende mobilnr på min nåværende mobil?)

Anonymous poster hash: 953c6...62c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under kolonnen jeg skreiv nr mitt i står det følgende:

"Mobilnummeret ser ut til å være galt. Har du tastet riktig? Hvis det gjelder mobilt bredbånd, velg et nytt nummer og avslutt det gamle på MinSide eller ved å kontakte kundeservice."

Jeg vet ikke hva mobilt bredbånd er, hehe.

TS

Skrevet

Ring kundeservice. Det er noen tjenester som må forlenges over telefonen da systemet ikke gjør det automatisk, herav kontantkort

Anonymous poster hash: 5ae61...78a
Skrevet

Ok! Takk for svar! :) Jeg har også skrevet til dem på deres Facebook-side. Men jeg skal ringe dem i morgen.

TS

Skrevet

Nytt spørsmål igjen... Hva om jeg ønsker nytt nummer? Er det kanskje like greit å bare ordne det med en gang da?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...