Gå til innhold

Flytte til Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, til høsten flytter jeg til Oslo. Har dere noen boområder som er å anbefale for studenter i nærheten av Universitete? :danse:

Anonymous poster hash: 8c436...5c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sagene er jo koselig! Majorstuen er jo kort vei også + at det er veldig sentralt.

Hva ser du for deg som maks reisetid?:)

Anonymous poster hash: 48b60...109
Skrevet

Øvre grunerløkka og sagene. Hvis du ønsker studentbolig så kan jeg anbefale iladalen.

Anonymous poster hash: 4e355...420
Skrevet

Hvis du tenker studentbolig vil jeg anbefale Bjølsen på det varmeste. Du går til Blindern på ca. 25 minutter, omtrent det samme om du tar t-banen fra Nydalen (litt avhengig av hvor lenge du må vente). På Bjølsen har du både 37- og 54-bussen som går til alle døgnets tider hele uka, det er også relativt lett å komme seg til og fra feks Majorstuen. Jeg likte i alle fall Bjølsen utrolig godt, ålreit område hvor jeg aldri opplevde noe ubehagelig, og hadde alt tilgjengelig innenfor svært kort avstand (matbutikk rett utenfor døra, ca 10 minutter å gå til feks Storo Storsenter og SiO sitt treningssenter i Nydalen).

Anonymous poster hash: 4cde3...284

• Liker 2
Skrevet

Hvis du liker friluftsliv, så er det veldig fint på Nordberg/Kringsjå (mange boliger på Kringsjå utenom studentbyen). Rett ved Marka/Sognsvann, men bare 10 minutter med bane eller buss til Blindern, og grei sykkelavstand. 15 min med bane til sentrum, og ligger innenfor bomringen. Rolig og fredelig.

Hvis du vil ha det mer urbant og livat, er Bjølsen, Sagene,St. Hanshaugen flott.

Anonymous poster hash: e2582...41a

Skrevet

Grønland :)

Anonymous poster hash: 7b039...2ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...