AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #21 Skrevet 4. februar 2015 Mener du sånn her: Anonymous poster hash: 73498...823
SiMa Skrevet 4. februar 2015 #22 Skrevet 4. februar 2015 Hva hvis vedkommende hadde brukt stroppeløs bh? Er det den bare skulderen eller selve stroppen du reagerer på?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #23 Skrevet 5. februar 2015 Mener du sånn her:Anonymous poster hash: 73498...823 TS: jepp akkurat slik som dette servert under en treretters middag.Det er mulig at middagen smaker bedre, men jeg trodde at en skulle hvære litt mer anstendig kledd når folk spiser. For det skal ikke være slik at en får servert som gjest indrefilet med dampende grønnsaker, rødvinssaus og halvt påkledd menneske med bh og fløtegratinerte poteter. For meg så blir den litt drøy å svelge under middagen. For det er vel ikke bhstropp og halvnaken kropp som er akkurat fokuset nå en skal spise. Hva det gjør ellers før/etter middagen spiller ingen rolle.Anonymous poster hash: 57170...401 1
Gjest Tigress Skrevet 5. februar 2015 #24 Skrevet 5. februar 2015 Eg synest berre ikkje det er så pent, eg. Og slik som ho på bildet, der kleda ramlar av ein, medan ein ser heile undertøyet, det synest eg er direkte stygt. Men om det tyt fram ein rein og pen BH-stropp frå ein kjole med båthals, det gjer då verkeleg ingenting. Det same gjeld BH-stroppar under singlettar om sumaren til dømes, det er då heilt greitt. Men synleg BH under ein selskapskjole med spaghettistroppar - det er stygt att. Synest eg.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #25 Skrevet 5. februar 2015 TS: jepp akkurat slik som dette servert under en treretters middag.Det er mulig at middagen smaker bedre, men jeg trodde at en skulle hvære litt mer anstendig kledd når folk spiser. For det skal ikke være slik at en får servert som gjest indrefilet med dampende grønnsaker, rødvinssaus og halvt påkledd menneske med bh og fløtegratinerte poteter. For meg så blir den litt drøy å svelge under middagen. For det er vel ikke bhstropp og halvnaken kropp som er akkurat fokuset nå en skal spise. Hva det gjør ellers før/etter middagen spiller ingen rolle.Anonymous poster hash: 57170...401 Det der er jo ikke å vise stroppen, det er å vise bh-en. Anonymous poster hash: 50eba...f6c 13
Wenche V. Skrevet 5. februar 2015 #26 Skrevet 5. februar 2015 Jeg mener at du virker litt prippen. Etter min mening er dette ikke et svart/hitt tema. Det kan se OK ut, det kommer an på farge, material og generelt utseende både av stroppen og av hele antrekket. Før var dette sett på som smakløst og sllurvete, i dag kan det være akseptabelt. Temaet er ikke at vi ikke vet at kvinner bruker BH, men om det er god smak å vise frem stoppene. Det kan jo ta oppmerksomheten bort fra det man egentlig vil vise frem. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 5. februar 2015 #27 Skrevet 5. februar 2015 Etter min mening er dette ikke et svart/hitt tema. Det kan se OK ut, det kommer an på farge, material og generelt utseende både av stroppen og av hele antrekket. Før var dette sett på som smakløst og sllurvete, i dag kan det være akseptabelt. Temaet er ikke at vi ikke vet at kvinner bruker BH, men om det er god smak å vise frem stoppene. Det kan jo ta oppmerksomheten bort fra det man egentlig vil vise frem. Nå tolket jeg TS sin beskrivelse av selskapet som disse kvinnene ikke med vitende og vilje hadde kledd seg for å vise undertøyet, men at i enkelte settinger så ble det slik at en BH stropp på den ene skulderen kunne komme til å synes. Dette er altså full orkan i et eggeglass med vann. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #28 Skrevet 5. februar 2015 Etter min mening er dette ikke et svart/hitt tema. Det kan se OK ut, det kommer an på farge, material og generelt utseende både av stroppen og av hele antrekket. Før var dette sett på som smakløst og sllurvete, i dag kan det være akseptabelt. Temaet er ikke at vi ikke vet at kvinner bruker BH, men om det er god smak å vise frem stoppene. Det kan jo ta oppmerksomheten bort fra det man egentlig vil vise frem. TS her: Helt riktig. Du har tatt mitt poeng..Anonymous poster hash: 57170...401 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #29 Skrevet 5. februar 2015 TS: jepp akkurat slik som dette servert under en treretters middag.Det er mulig at middagen smaker bedre, men jeg trodde at en skulle hvære litt mer anstendig kledd når folk spiser. For det skal ikke være slik at en får servert som gjest indrefilet med dampende grønnsaker, rødvinssaus og halvt påkledd menneske med bh og fløtegratinerte poteter. For meg så blir den litt drøy å svelge under middagen. For det er vel ikke bhstropp og halvnaken kropp som er akkurat fokuset nå en skal spise. Hva det gjør ellers før/etter middagen spiller ingen rolle.Anonymous poster hash: 57170...401 Ikke begriper jeg hvorfor du skal fokusere på hva andre har på seg mens du spiser, og for øvrig er din beskrivelse i HI noe HELT annet enn det som fremkommer på bildet senere. Det er forskjell på å vise en stropp og å vise selve bh-en. Så du må nesten bestemme deg for hvilken av disse du ønsker tilbakemelding på. Anonymous poster hash: 46cdf...998 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #30 Skrevet 5. februar 2015 Ikke begriper jeg hvorfor du skal fokusere på hva andre har på seg mens du spiser, og for øvrig er din beskrivelse i HI noe HELT annet enn det som fremkommer på bildet senere. Det er forskjell på å vise en stropp og å vise selve bh-en. Så du må nesten bestemme deg for hvilken av disse du ønsker tilbakemelding på. Anonymous poster hash: 46cdf...998 Det er vel like ille begge deler om det er bare en stropp so vises ell om det en genser er så vid at en se begge deler. Tydeligvis så som det kommer frem her av denne tråden så kan ikke folk kle seg. Dette er totalt lavmål av holding.Anonymous poster hash: 57170...401
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #31 Skrevet 5. februar 2015 TS: jepp akkurat slik som dette servert under en treretters middag.Det er mulig at middagen smaker bedre, men jeg trodde at en skulle hvære litt mer anstendig kledd når folk spiser. For det skal ikke være slik at en får servert som gjest indrefilet med dampende grønnsaker, rødvinssaus og halvt påkledd menneske med bh og fløtegratinerte poteter. For meg så blir den litt drøy å svelge under middagen. For det er vel ikke bhstropp og halvnaken kropp som er akkurat fokuset nå en skal spise. Hva det gjør ellers før/etter middagen spiller ingen rolle.Anonymous poster hash: 57170...401 Hvorfor i alle dager sier du "å vise bh stroppen" i hi, om det du egentlig mente var å vise så og si halve bh'en? Det du sier i hi er vesentlig forskjell fra dette bildet. Jeg synes at folk som reagerer på synlige bh stropper stort sett er prippen, medlem i pinsemenigheten eller må være mentalt over 80 år. Men at jeg tror de fleste ville reagere på at halve bh'en og mer til ramler ut på middagsbordet, slik som på bildet. Med andre ord, det er forskjell på å vise en diskré kløft og det å ta en Janet Jackson puppeglipp, det er også forskjell på å vise bh stroppen sin kontra å vise frem hele skålen. Jeg ser forøvrig ikke hvorfor du reagerer mer på å vise en barhudet skulder med en bh stropp med menn tilstede kontra bare kvinner? Anonymous poster hash: 5a3c0...735 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #32 Skrevet 5. februar 2015 Det er vel like ille begge deler om det er bare en stropp so vises ell om det en genser er så vid at en se begge deler. Tydeligvis så som det kommer frem her av denne tråden så kan ikke folk kle seg. Dette er totalt lavmål av holding.Anonymous poster hash: 57170...401 Det er faktisk en vesentlig forskjell på å barbere seg og kutte av seg hele hodet. Om du ikke mener det er en forskjell på din forklaring i hi og slik kvinnen på bildet ser ut så tror jeg resten av oss som svarer klarer å se den forskjellen.Anonymous poster hash: 5a3c0...735 9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #33 Skrevet 5. februar 2015 Det er faktisk en vesentlig forskjell på å barbere seg og kutte av seg hele hodet. Om du ikke mener det er en forskjell på din forklaring i hi og slik kvinnen på bildet ser ut så tror jeg resten av oss som svarer klarer å se den forskjellen.Anonymous poster hash: 5a3c0...735 Er det så j***la findt å vise underklær når folk sitter og spiser?Anonymous poster hash: 57170...401
Sirah Skrevet 5. februar 2015 #34 Skrevet 5. februar 2015 Det er faktisk en vesentlig forskjell på å barbere seg og kutte av seg hele hodet. Om du ikke mener det er en forskjell på din forklaring i hi og slik kvinnen på bildet ser ut så tror jeg resten av oss som svarer klarer å se den forskjellen.Anonymous poster hash: 5a3c0...735 WORD!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #35 Skrevet 5. februar 2015 Å hjelpes. Jeg har flere topper og gensere der bh-stroppen vises. Derfor er jeg også nøye på hvilken bh jeg bruker når jeg går med disse klærne. Jeg kler meg ganske klassisk (og dyrt), og har aldri i min villeste fantasi trodd at noen opplever det som vulgært og forferdelig å se en bh-stropp?? Anonymous poster hash: 0f6d4...744 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #36 Skrevet 5. februar 2015 Å hjelpes. Jeg har flere topper og gensere der bh-stroppen vises. Derfor er jeg også nøye på hvilken bh jeg bruker når jeg går med disse klærne. Jeg kler meg ganske klassisk (og dyrt), og har aldri i min villeste fantasi trodd at noen opplever det som vulgært og forferdelig å se en bh-stropp?? Anonymous poster hash: 0f6d4...744 Det er helt ok å vise stropper hvor en vil og når en vil.Jeg er enig TS at det å vise det under en middag er ikke noe pent syn å se på.Anonymous poster hash: 57170...401
Anglofil Skrevet 5. februar 2015 #37 Skrevet 5. februar 2015 Det hadde jeg ikke tenkt over i det hele tatt. Mvh Yvonne 1
Perelandra Skrevet 5. februar 2015 #38 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Med mindre man bruker overdeler med høy hals eller tett krage, er det ikke alltid så lett å unngå at en av BH-stroppene blir synlig. Særlig om sommeren hvis jeg bruker singlet eller kjole, har stroppene lett for å titte fram. Jeg ser ikke helt det store problemet med en synlig BH-stropp, og selv legger jeg sjeldent merke til om en stropp eller to er synlig hos andre. Om stroppen skulle bli synlig som på bildet mitt, ville jeg knapt brydd meg. Hvis noen skulle bli støtt av det må de være ekstremt følsomme. Edit - fjernet bilde Endret 16. februar 2015 av Perelandra 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå