Gå til innhold

Er det greit å vise bhstroppen når en er i selskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige helg var i selskap med flere. Der var noen av damene som hadde gensere som var ganske vide i str. Og når vi satt og spiste så var det en delen av skulderpartiet visbart med bhstroppen klar visbar og den andre halvdelen var så godt tildekket slik at ikke såg hverken bar skulder eller bhstroppen. Kort sagt skjerfet dekket det meste.

Jeg hadde selvsagt ikke reagert på dette dersom det var dameparty, men det var en god mix med både menn og damer så da blir det litt annerledes.

Hva mer du om dette?

Er det ok at hele skuldra er bar og bhstroppen vises?

Eller ville du ha dekket det til slik at det ikke var fullt så åpent?

Er spent på hva dere mener om dette.

Anonymous poster hash: 57170...401

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs på så mye. Hva slags type selskap, hva slags type genser, hva slags type bh man har under. I utgangspunktet vil jeg si at bh er undertøy og ikke skal synes, men samtidig er det en hel haug med unntak.

Anonymous poster hash: 14eb5...0eb
  • Liker 7
Skrevet

Det spørs på så mye. Hva slags type selskap, hva slags type genser, hva slags type bh man har under. I utgangspunktet vil jeg si at bh er undertøy og ikke skal synes, men samtidig er det en hel haug med unntak. Anonymous poster hash: 14eb5...0eb

Fortell..

Skrevet

Det hadde jeg aldri tenkt over..

• Liker 18
Skrevet

Jeg syntes det er greit i de fleste sammenhenger. Og må også si meg litt enig AB14eb5...0eb ,det varierer litt ut i fra settingen.

• Liker 3
Skrevet

Har for så vidt ingen sterke meninger. Personlig prøver jeg alltid å ha gensere/topper som skjuler BH'en, men av og til blir halsringningen såpass vid at det er vanskelig å skjule begge sider samtidig.

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det kan skje alle om man f.eks. har en genser med vid båthals.

Om ikke BH stroppen er grå av vask eller frynsete av slitasje, men er både ren og pen så går det helt utmerket.

Det er ikke akkurat snakk om blotting heller, så hvorfor er du så opptatt av at det ville vært ok i et dameselskap, men du reagerer siden det også var hankjønn til stede?

- de har nok sett det synet tidligere og det er vel ikke så stor sannsynlighet for at noen av dem fikk akutt ereksjon som forstyrret selskapet pga at de så en BH stropp eller 2.

• Liker 14
Skrevet

Synes man skal kle seg slik at bh stroppene ikke synes, uansett selskap, selv om de fleste vet at kvinner bruker bh så er det ikke pent med bh stropper som er synlige enten det er under en stroppetopp eller andre plagg.

Anonymous poster hash: 19365...448

• Liker 2
Skrevet

Med mindre det var på slottsball så ville jeg ikke tenkt noe over det. Det er jo ikke så heldig med eldre damer med knallrosa BH-stropper på utstilling, men men, ikke noe jeg ville brydd meg med...

• Liker 3
Skrevet

Hvem i all verden bryr seg? Hvorfor skulle det plage noen om en BH-stropp synes?

Anonymous poster hash: 306f6...175
  • Liker 7
Skrevet

Har aldri tenkt at bh-stropper er noe som er viktig å skjule. Enten de vises pga vid hals på genseren eller pga singlet med tynne stropper, jeg ville ikke reflektert over det i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 46cdf...998

• Liker 5
Skrevet

Ånei, hvordan kunne de finne på å vise bh-stropp og litt skulder med andre menn tilstede?! For noen horer! Stein de alle sammen!

• Liker 14
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Pent er det ikke, men jeg hadde tenkt at hun hadde hatt litt uflaks med påkledningen og latt det være med det.

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke reagert i det hele tatt. Hvorfor skal det være top secret at kvinner bruker bh? Dessuten er det virkelig ingen som tar skade av å se en bh-stropp, ærlig talt. Det jeg reagerer på er at situasjonen plutselig blir annerledes hvis det er menn tilstede ifølge TS, kan noen utdype?

• Liker 9
Skrevet

Det hadde jeg aldri reagert på, så lenge det ikke er uanstendige bilder på bh-stoppen.

Det å vise bh-stroppen er jo ikke akkurat blotting, så ser heller ikke at det skal være noe "problem" med at det er noen av det annet kjønn tilstede, eller noen som tiltrekkes av hverndre generelt sett.

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Må da være grenser hvor mye en skal reagere på noe sånt.

Skrevet

Kvinner og menn som viser frem undertøyet sitt er gjerne av ganske lav sosial klasse.

Anonymous poster hash: 4a5fa...b23

• Liker 3
Skrevet

Kvinner og menn som viser frem undertøyet sitt er gjerne av ganske lav sosial klasse.

Anonymous poster hash: 4a5fa...b23

Så enten er det lav sosial klasse å bruke gensere med vid hals, eller så er det lav sosial klasse å bruke BH - hvilken av disse er det som gjør utslaget?

Anonymous poster hash: 46cdf...998

• Liker 8
Skrevet

Forrige helg var i selskap med flere. Der var noen av damene som hadde gensere som var ganske vide i str. Og når vi satt og spiste så var det en delen av skulderpartiet visbart med bhstroppen klar visbar og den andre halvdelen var så godt tildekket slik at ikke såg hverken bar skulder eller bhstroppen. Kort sagt skjerfet dekket det meste.

Jeg hadde selvsagt ikke reagert på dette dersom det var dameparty, men det var en god mix med både menn og damer så da blir det litt annerledes.

Hva mer du om dette?

Er det ok at hele skuldra er bar og bhstroppen vises?

Eller ville du ha dekket det til slik at det ikke var fullt så åpent?

Er spent på hva dere mener om dette.

Jeg mener at du virker litt prippen.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...