AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Jeg har tre forskjellige øyekremer fra Ole Henriksen, ultimate lift eye gel (har ikke prøvd denne enda), total truth eye creme og truth is in the eyes peeling. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan kombinere disse. Peelingen kan brukes under total truth eye creme både dag og natt, og det er sånn jeg har brukt disse. Er superfornøyd med de, men så har jeg lest at folk flest roser Ultimate lift eye gel opp i skyene, så måtte kjøpe den mens det var tilbud på vita. Men denne skal brukes om natta, og det står ingen ting om man kan bruke peelingen under... Så jeg trenger litt tips til hvordn jeg kan kombinere de? Eye gel om natten, og peeling og krem om dagen kanskje...? Men vil jeg få full effekt av peelingen hvis jeg ikke bruker den både dag og natt?Anonymous poster hash: 29277...6fa
Maddy25 Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Jeg ville brukt total truth eye creme om dagen, den har vel solfaktor, tror jeg. Så ville jeg brukt peelingkremen under ultimate lift eye gel om natten. Håper produktene funker for deg
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Jeg ville brukt total truth eye creme om dagen, den har vel solfaktor, tror jeg. Så ville jeg brukt peelingkremen under ultimate lift eye gel om natten. Håper produktene funker for deg Det er det jeg har lyst til å gjøre, for jeg er litt skeptisk til å bruke syrer rundt øynene om dagen/i sola. Men det står ikke at peelingen kan brukes under gelen.. Er redd for å ødelegge for noe av virkningen hvis jeg gjør det sånn. Eventuelt så kan jeg bytte på peeling og gel annenhver natt eller noe, men det er ka skje ikke helt ideelt deg heller? Har kanskje kjøpt meg litt vel mye produkter når jeg ikke finner tid til å bruke de De funker overraskende bra har du noe erfaring med de selv?Anonymous poster hash: 29277...6fa
Maddy25 Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har bare prøvd den med solfaktor. Og den fungerer helt fint Jeg bruker en mild syrekrem på dagtid, den er for hele ansiktet og kan også brukes rundt øynene. Det som er viktig er at du bruker solfaktor over. Så etterhvert kan du sikkert bruke den på dagtid også. Men prøv deg frem, så ser du hva som funker for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå