Gå til innhold

Hva gjør jeg ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå

Hei!

Jeg er forvirret nå..

Jeg og min mann er skilt begge to.

Han har hele tiden siden bruddet med sin eks skrevet julekort og gebursdagskort. Bruddet var i 92.

Skjønner det ikke siden de ikke har barn.

Det har han åpent fortalt meg uten at det gjør meg sjalu.

Så nå har han hatt gebursdag og han fikk ett kort igjen..

Jeg pleier aldri se hans brev etc. men det gjorde jeg i dag morges. Der stod .. Takk for brevet ditt...

Klør meg i hode og tenker hva gjør jeg ?

Kan jo ikke si at jeg vet at du har skrevet brev til ...

HVA gjør jeg? KJenner at det faktisk gjør meg sjalu å vite at han har skrevet brev til henne.

Hun har også en ny mann , men jeg vet at dette bruddet var veldig vondt for min man og han har snakket mye om det .

Grunnen til at jeg leste brevet var vel at vi kranglet i går.

Som dere vet så er det veeeldig varmt nå , men min mann er allergiker så vi har ikke vinduer oppe og da blir det ehh.. veldig varmt. hvertfall 30 grader inne uten sirkulasjon.

Så var min mor her og hun måtte bare gå for det er jo ulevelig.

Dette tok jeg opp på en rolig og grei måte.

Han eksploderer og sier ..

jaja.. jeg får vel flytte og jeg er drit lei av å høre at du er varm..

halllo.. teker jeg .. hva skjer her?

Han har forøvrig ett "godt" temperamenet. :ler:

Men ikke alldtid jeg syns det er morsomt.

Jeg trodde det var viktig å finne løsninger som alle kunen leve med , men det ervisst ikke rett..

Hva gjør jeg med denne mannen .? Akkurat i dag kunne jeg tenkt at han bare var på jobben resten av dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker bare at hvis han er allergiker og blir syk av åpne vinduer må du og moren din vel bare tåle det.....

Jeg ville sagt til han at jeg ikke likte brevvekslingen var jeg deg, dersom det er et problem for deg. Dere skal være kjærester, da må det vel gå an å ta opp ting på en ok måte...?

Jeg hadde blitt fly forbanna dersom mannen min hadde skrevet brev med et annet kvinnemenneske, ex eller ei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja.. de har jo skrevet julekort og gebursdagskort til hverandre siden bruddet.

Men det med det brevet fant jeg ut etter å ha lest kortet som han nettopp fikk .

Det vet jo ikke han at jeg har lest. :-?

Ja når det gjelder det med allergien.. jada .. jeg er også allergiker, men jeg tar allergitabletter .

Det gjør ikke han .. :-x samtidig så står vinduet på soverommet åpent hele dagen .. jeg skjønner ikke at det er noe annerledes enn om vinduet i huset ellers er åpent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk konfrontert han med det.

Hvis han fikk ett kort i posten uten kovolutt på, er det jo ikke så rart du leste det!!!

Hadde ikke akspetert brevskivingen, og hadde lurt veldig på den kort/brev kontakten de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om allergien: Du får kreve at dere kjøper aircondition eller i det minste en visfte og har på soverommet når dere sover. ELLER at han begynner å ta allergitabletter/spray.

Kort og brev til eksen? Høres merkelig ut. Det gjør ikke jeg med eksen min og vi har barn sammen. Kunne ikke falt meg inn faktisk.

Konfronter han med det du. Det er i genseland og lese andres brev/kort, men om det lå sånn til at det var "lett å lese det" og du ikke måtte lete etter det er det legitimt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen !

He he.. nå kom mensen :roll:

Så nå er alt bare bra .. :-)

Sykt ikke sant..

Har ikke problemer med om han har kontakt med eksen.

Vi er voksne begge to og har behov for venner av begge kjønn og det er viktig å ta vare på de man har :)

Men PMS skulle de menna våre ha prøvd ..

ha en nydelig sommer dag alle sammen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o

:ler::ler::ler:

Sier jeg også: :o

Ikke lett for menn å forholde seg til kvinner bestandig når humørsvingningene er så store :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMS eller ikke PMS' date=' min mann får ikke bedrive hemmelig korrespondanse med andre kvinnemennesker.[/quote']

Ikke min samboer heller.. Det blir for dumt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

finnes da mange damer han kan være venn med vel,hvorfor akuratt denne eksen også 12 år etterpå bruddet skjedde.

Og at du kanskje blir sjalu forstår jeg,de hadde jo en gang i tiden et liv sammen med masse intimitet og følelser.

Synes absolutt du skal konfrontere ham med det brevet.

jeg hadde ikke tålt det.

Hadde vært litt bedre om han hadde tatt deg med på alt og vist deg brev og kort uten oppfordringer.

Men uansett,er på tide å kutte navlestrengen nå altså.

Venninner kan han vel ha,men ikke denne andre kvinnen.

jeg hadde ikke tålt det.

Og hvis han ikke går med på å kutte kontakten så er det mer følelser og ting og tang på fære enn du trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...