Gå til innhold

Cameltoe

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hverdagsklær ser det for meg passe teit ut. Men dersom buksa er så tight at det er nesten cameltoe, er det veldig hot. Grensen er hårfin mao. Å trekke ned buksen for å unngå cameltoe er absolutt not, spesielt i tights, da bør du heller bruke en annen bukse.

I tights, på trening, er en liten cameltoe en mellomting mellom ok og veldig hot, kommer an på helheten.

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja, det de buksene!! Har du også samme problem?:P

Forresten så kan dere som mener man tiltrekker seg perverse og pedofile menn dersom man tilfeldigvis har cameltoe, ta dere et eple.

Er du mann eller kvinne?

Anonymous poster hash: 32039...38b

:fnise: jeg sliter også med de buksene. Men har funnet ut at jeg må ha en litt stram string til, som gjør at kjønnsleppene blir presset sammen og ikke deler seg i to. Men kan likevel få en sånn Liten V form på en måte, men ikke camdltoe hvert fall....

Sliter dog med at det partiet til rumpa bak er alt for lite, resten av buksen passer, litt løs i knærne bare, men rumpa er alt for liten til å dekke hele rumpen min, noe som gjør at den egentlig ser mindre ut i de buksene... Skjønner ikke greia, trodde de buksene var for sånne super trente fitnessjenter, jeg har ganske sprettrumpe, men ellers er jeg veldig liten og spinkel, skulle tro de hadde større rumper enn meg.

Anonymous poster hash: f7c64...f05

Skrevet

Surr et truseinnlegg i trusa

Anonymous poster hash: d5fce...692
Skrevet

Nå er jeg jente, men svarer for det. Jeg synes cameltoe er stygt og ekkelt. Det skal jo egentlig ikke skje at man får cameltoe. Hvis man får det så passer ikke buksa, eller så er selve typen bukse dårlig laget foran. Jeg ville aldri gått frivillig rundt med cameltoe i hvert fall :P Det er sånt man legger veldig fort merke til. Er vel noen gutter som synes det er ok, for de ønsker jo å se deg naken. Og da får de et lite innblikk i hvordan du ser ut :P Jeg hadde en lærer som stort sett hadde cameltoe, og alle i klassen reagerte negativt på det.

Det finnes anti-cameltoe produkter man kan putte i trusa. Det finnes også truser som er litt tykkere i stoffet, og det kan kanskje hjelpe litt. Eller man kan bruke lange overdeler.

Anonymous poster hash: 0df23...6ce
Skrevet

Problemet løses ved å kjøpe størrelser som man faktisk bruker. Ikke to nummer for små.

Anonymous poster hash: 90c5b...9d8
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...