AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Har noen bukser der jeg får tydelig cameltoe! Det hjelper ikke dra buksene ned fordi den glir opp igjen bare jeg tar et par skritt. Er redd andre skal se det. Spørsmålet er, hvor ille synes dere gutter/menn det er dersom en jente har cameltoe? Anonymous poster hash: 32039...38b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Har noen bukser der jeg får tydelig cameltoe! Det hjelper ikke dra buksene ned fordi den glir opp igjen bare jeg tar et par skritt. Er redd andre skal se det. Spørsmålet er, hvor ille synes dere gutter/menn det er dersom en jente har cameltoe?Anonymous poster hash: 32039...38b Omtrent like ekkelt som du synes det er å se den mannlige varianten. Google it Anonymous poster hash: a586b...e3d 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Synes det er rimelig sexy. Anonymous poster hash: dd456...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Vet at hvertfall mange gutter liker det når jenter har det. Selv synes jeg ikke det ser noe bra ut! Anonymous poster hash: 6ce84...f44 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Å gud nei, kast de buksene og heller kjöp noen som passer! Anonymous poster hash: 4c857...90d 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Det kommer ann på hvor synlig/mye og i hvilken situasjon, men om det bare er litt er det hot. Anonymous poster hash: 297de...568 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Det kommer ann på hvor synlig/mye og i hvilken situasjon, men om det bare er litt er det hot. Anonymous poster hash: 297de...568 Det vil si hverdagssituasjon. Type student på campus Delte meninger her ser jeg! Å gud nei, kast de buksene og heller kjöp noen som passer! Anonymous poster hash: 4c857...90d Uff, kjipt å kaste de da.. får veldig fin rumpe i de skjønner du! er bare den forbanna cameltoen foran som ødelegger alt! Litt teit spørsmål kanskje, men er det mindre "ille" med cameltoe dersom jenta ser rimelig bra ut (type pent ansikt og fit kropp generelt)? TS Anonymous poster hash: 32039...38b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Det hjelper å bruke bind... Anonymous poster hash: b3a9d...2e7 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 Altså, man ser nå omrisset til junior til menn, hvordan er det annerledes enn å se omrisset til musa på kvinner? Og som kvinne må jeg si at jeg ikke akkurat går å stirrer andre kvinner i skrittet og tenker; wow, hu der har cameltoe! Anonymous poster hash: 3894c...84c
Timza Skrevet 4. februar 2015 #10 Skrevet 4. februar 2015 Menn gir faen eller eventuelt liker det stort sett. Det virker som om det er flest kvinner som har motsetninger mot det. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #11 Skrevet 4. februar 2015 Det vil si hverdagssituasjon. Type student på campus Delte meninger her ser jeg! Uff, kjipt å kaste de da.. får veldig fin rumpe i de skjønner du! er bare den forbanna cameltoen foran som ødelegger alt! Litt teit spørsmål kanskje, men er det mindre "ille" med cameltoe dersom jenta ser rimelig bra ut (type pent ansikt og fit kropp generelt)? TS Anonymous poster hash: 32039...38b Ja, det var et teit spørsmål. Og nei det hjelper ingenting at du er pen og fit, det er like ekkelt uansett. Tenk litt nå, hvordan hadde du likt å sett andre jenters f***? Anonymous poster hash: aadd2...b24 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #12 Skrevet 4. februar 2015 Menn gir faen eller eventuelt liker det stort sett. Det virker som om det er flest kvinner som har motsetninger mot det. Pedofile og perverse menn liker det kanskje ja, viss det er sånne type menn man er ute etter. Mannen i gata NEKTER jeg å tro liker det! Anonymous poster hash: aadd2...b24
Timza Skrevet 4. februar 2015 #13 Skrevet 4. februar 2015 Pedofile og perverse menn liker det kanskje ja, viss det er sånne type menn man er ute etter. Mannen i gata NEKTER jeg å tro liker det! Anonymous poster hash: aadd2...b24 Logikken din kan du ha for deg selv. Det blir som å si at kvinner som tar en kikk mot bulen i buksa på menn er pedofile og perverse. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #14 Skrevet 4. februar 2015 Logikken din kan du ha for deg selv. Det blir som å si at kvinner som tar en kikk mot bulen i buksa på menn er pedofile og perverse. Det er vel ikke til å unngå at man kan komme til å se dit en gang i livet, men om man liker det, ja da synes jeg det er perverst Anonymous poster hash: aadd2...b24
Timza Skrevet 4. februar 2015 #15 Skrevet 4. februar 2015 Det er vel ikke til å unngå at man kan komme til å se dit en gang i livet, men om man liker det, ja da synes jeg det er perverst Anonymous poster hash: aadd2...b24 Ditt syn rundt det kvinnelige kjønnsorganet er isåfall litt annerledes enn for menn flest. Vi liker synet av pupper og antydning til pupper. Vi liker synet av kjønnslepper og antydning til kjønnslepper. Vi liker en god veltrent rumpe og tettsittende klær som viser den frem og så videre. Enkelt og greit. 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #16 Skrevet 5. februar 2015 Det vil si hverdagssituasjon. Type student på campus Delte meninger her ser jeg! Uff, kjipt å kaste de da.. får veldig fin rumpe i de skjønner du! er bare den forbanna cameltoen foran som ødelegger alt! Litt teit spørsmål kanskje, men er det mindre "ille" med cameltoe dersom jenta ser rimelig bra ut (type pent ansikt og fit kropp generelt)? TS Anonymous poster hash: 32039...38b Er det Wr.UP buksene du sliter med? Anonymous poster hash: b77eb...e4d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 Ja kjøp deg slike tynne bind med vinger. Veldig effektivt! Fatter forresten ikke at noen menn syns det er ok å flagre med kjønnsleppene gjennom buksene. Anonymous poster hash: ec725...0c8 1
peppermyntete Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Jeg synes det ser skikkelig ekkelt ut! Har ikke noe ønske om å se omrisset av kjønnet til hverken damer eller menn! Mitt tips er å bruke lange topper til de buksene!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 Er det Wr.UP buksene du sliter med? Anonymous poster hash: b77eb...e4d Haha, ja, det de buksene!! Har du også samme problem? Forresten så kan dere som mener man tiltrekker seg perverse og pedofile menn dersom man tilfeldigvis har cameltoe, ta dere et eple. Ja, det var et teit spørsmål. Og nei det hjelper ingenting at du er pen og fit, det er like ekkelt uansett. Tenk litt nå, hvordan hadde du likt å sett andre jenters f***? Anonymous poster hash: aadd2...b24 Er du mann eller kvinne? Anonymous poster hash: 32039...38b
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2015 #20 Skrevet 5. februar 2015 Går aldri rundt med synlig mus. Styggeste jeg vet. Når jeg trener tar jeg på truseinnlegg, problem solved. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå