Gå til innhold

Hvorfor har enkelte så sykt masse shampoo o.l?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja..når jeg er på besøk hos venner osv.. er badet oppfylt med shampoo og hårprodukter. selv har en en til jeg bruker den opp :P
Fordi de mener håret trenger variasjon, eller fetisj?

Anonymous poster hash: 19ae1...71c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har flere fordi håret er forskjellig fra dag til dag og trenger ulik pleie.

Anonymous poster hash: 9f070...199

Skrevet

Jeg har det fordi jeg hamster opp når det er salg :laugh: Ellers er det ulike hårprodukter til ulik pleie.

• Liker 6
Skrevet

Det jeg har i dusjen nå er:
5 shampoflasker
5 balsamflasker
1 hårkur
2 skrubber
2 dusj-kremer
2 dusj-såper
2 Intimsåper
1 skrubbehanske

Jeg mener selv det er litt vel mye, men jeg dusjer hver dag. + Like greit å ha litt variasjon når det kommer til hårprodukter. Blå-shampoo, shampoo for volum, uten silikon, etc.
Så har jeg vunnet litt i julekalendere og fått litt i gaver, så ikke alt er kjøpt!

Anonymous poster hash: 663b4...841
  • Liker 1
Skrevet

Jeg må variere, har tørr og sensitiv hode bunn. I tillegg gidder ikke kjæresten bruke den dyre sjampoen min og da blir det tre på badet. Jeg har også en sjampo i trengingsbaggen, men den er jo ikke på badet. =)

Skrevet

Egentlig kan jeg ikke fordra å ha masse produkter, det tar mye plass, men liker å variere. Bruker 4-5 forskjellige shampoer, 3 forskjellige balsam, én intimsåpe, 3 forskjellige dusjsåper, to hudskrubber, én ansiktsskrubb, etc.; så det blir jo en del, egentlig skulle jeg bare hatt maks to shampoer (+ balsam), en dusjsåpe og én intimsåpe.

Anonymous poster hash: ceb17...4db
Skrevet

Glemte å nevne at du finner 2-3 hårkurer på badet også, et must for min del!

Skrevet

Jeg har en del sjampoflasker fordi jeg noen ganger kjøper inn nye, men så liker jeg dem ikke, så da blir de bare liggende... Og så noen ganger må jeg bytte fordi jeg farger håret. Brukte sølvsjampo da jeg var blond, men nå har jeg mørkt hår, så da kan jeg ikke bruke den.

Skrevet (endret)

Det jeg har i dusjen nå er:

5 shampoflasker

5 balsamflasker

1 hårkur

2 skrubber

2 dusj-kremer

2 dusj-såper

2 Intimsåper

1 skrubbehanske

Jeg mener selv det er litt vel mye, men jeg dusjer hver dag. + Like greit å ha litt variasjon når det kommer til hårprodukter. Blå-shampoo, shampoo for volum, uten silikon, etc.

Så har jeg vunnet litt i julekalendere og fått litt i gaver, så ikke alt er kjøpt!

Anonymous poster hash: 663b4...841

Du har 19 flasker i dusjen? :hakeslepp: Er det plass til å dusje der da?

*ok, bare 17. Men likevel.

Endret av Petter
  • Liker 6
Skrevet

Pga sensitiv hodebunn må jeg variere og bruke ulike typer shampoo og balsam, så da fyller det seg opp en del :)

Skrevet

Jeg må bruke sølvshampo for å unngå gulskjær i håret mitt, men kan ikke bruke det hver gang jeg vasker det, fordi det ender opp med å bli lilla i stedet. Derfor. ;)

Skrevet

Jeg har bare en sjampo- og en balsamflaske i dusjen... Hudpleieprodukter, derimot, de har jeg et par hyller fulle av :fnise:

Skrevet

Må legge til at det samler seg opp en del fordi jeg bare måå prøve en shampoo som visst skal være så bra :P

Skrevet

Jeg har ikke skjønt det jeg heller. Her er det en sjampoo, en balsam og kroppssåpe. Enkelt og greit. Hadde fått hetta av å ha badet fullt med såpe, spesielt med tanke på at det er så lite.

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Gikk til en frisør en gang som sa at man ikke bør la håret bli vant til en type shampoo, og at man ikke skal bruke samme mer enn 8 vask etter hverandre. Derfor har jeg 4-5 typer og bytter om, bruker ikke samme hver gang.

Skrevet

Jeg har 2 shampoo flasker og 1 balsam flaske..
1 dusj såpe og 1 intimsåpe..
Men...I skapet på badet har jeg 10 sjampo flasker og 12 balsam flasker + en haug med dusjsåper, skrubber, hårkurer...Det er ting jeg får hver eneste jul av tanter jeg ikke har møtt siden jeg var 10-11 år gammel :fnise:

Er litt komisk da, hadde besøk av han jeg dater nå og han sov over hos meg..
På morgenen en gang så kom han inn til meg og sier "Tardis...Kan jeg få lov å bruke kokosnøtt skrubben og jordbær sjampoen din? ^^" -bare å velge å vrake... xD

• Liker 3
Skrevet

Ønsker meg gjerne sånne produkter i julegave og bursdagsgave, fordi det er sånt jeg trenger, bruker opp og dermed blir det ikke skapfyll i årevis. Kjøper også gjerne et par ekstra hvis det er tilbud. Men har det meste liggende i en kurv utenfor dusjen, inni dusjen har vi én eller maks to av hver type produkt (sjampo, dusjsåpe, balsam, intimsåpe).

Anonymous poster hash: faeea...ddf

• Liker 1
Skrevet

Det er svært begrenset hvor mye såpe for håret skal gjøre for håret annet enn å vaske det. Jeg merker veldig liten forskjell på sjampoer.

• Liker 3
Skrevet

Har som regel alltid to flasker sjampo og to flasker balsam i dusjen. Liker å variere litt. Og en kur jeg aldri bruker, siden jeg foretrekker olje.

Har en intimsåpe og en dusjsåpe også. Og tre eller fire forskjellige skrubber :P burde kaste alle unntatt den fra Lush. Lushsåpa er helt klart best og de andre bare noe ræl jeg har fått i gave.

Har tre forskjellige ansiktsvask i dusjen også. Sikkert blitt sånn da jeg handler på tilbud og "glemmer" å bruke opp den gamle før jeg hiver meg over den nye.

Anonymous poster hash: cfeaf...df2
Skrevet

TS her. jeg merker selv at håret går lei av en type shampoo. jeg vet ikke hvorfor? ingrerdienssammensetningen? for mange hårprodukter inneholder vel et eller annet av det samme.

Selv har jeg en shampoo flaske i dusjen, en balsam og en hårkur. og en shampoo i gymbagen :P

Anonymous poster hash: 19ae1...71c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...