AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Lurer på, når jeg veide meg om morgen så veide jeg 82,5 kg. Hvis jeg går på vekta på kvelden viser den 84,5 kg. Er det noe god forklaring på dette og er det morgenvekten som skal stemme ? Blir jo litt demotivert av dette her Anonymous poster hash: 39cbd...11c
Snorkfrøken_ Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Grunnen til at du veier mer på kvelden er pga. maten du har spist, vannvekt og liknende. Det er helt normalt, og du går sikkert ned de to kiloene til i morgen om kroppen ikke holder på vannet eller maten du har spist Endret 4. februar 2015 av Snorkfrøken_
Pringle Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Tja, jeg vet ikke... spiser du noe i løpet av dagen??
Gjest Runforit Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Jeg veier 1/2 kg mer etter et glass vann. Slutt å veie deg så mye. Holder med 1 gang i uka på morgenen etter dotur. Fredager er best for en lever gjerne sunt man-fre. Eller enda bedre; kast vekta og bruk målebåndet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Slutt og vei deg hele tiden! Maks en gang i mnd holder i massevis, på morgenen etter dobesøk, helst på en fredag. Det er bedre å bruke målebånd også, i tillegg Anonymous poster hash: ec85e...1c4
Susan Sto Helit Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Det er helt normalt. Man veier alltid minst når man veier seg om morgenen, etter å ha gått på do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå