AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Hallo! Jeg bruker ganske ofte svarte, trange bukser som resten av Norges kvinnelige befolkning gjør. Men, jeg har da et par problemer, og det er at jeg har prøvd ut en rekke forskjellige svarte og gode stramme bukser, men er ikke imponert over noen hittil! Jeg har prøvd ut Dr.Denim fra Carlings, men problemet her er at buksa er for lang generelt, så jeg trenger en svart bukse som passer de som er kortere i beina. Buksa er tykkere enn det jeg har erfaring med, men lårene "gnisser" mot hverandre så buksa blir slitt mellom lårene og da revner den fort! Har prøvd ut MANGE av bikbok sine kjente bukser til 199kr som er i mange forskjellige farger, men den er tynnere enn Dr.Denim og revner fortere mellom lårene. Også er disse buksene flerprodusert og da blir størrelsene forskjellige, som ikke er såå gøy når man kjøper bukser. Siste buksa jeg har prøvd er da H&M, men den er ikke stram "nok" nederst ved ankelen og ryker også fort ved lårene. Derfor trenger jeg hjelp her! Kan dere som bruker samme slag av bukser, kommentere hvilken bukse dere bruker, hvor den er fra, pris og hvordan den er i størrelse? Både på nett og i butikk, men helst i butikk :-) Tusen takk på forhånd! :-)Anonymous poster hash: fa55c...00e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Forresten må jeg skrive ned kravene på buksa: - under 500kr - svart - trang, men ikke sånn at jeg ikke får puste i den - ikke for lang til mine korte bein - slipper å måtte vaske den hver dag fordi den vier seg ut Ellers mottar jeg alle bukseforslag med stor takknemlighet!:-)Anonymous poster hash: fa55c...00e
skyflakes Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Jeg er veldig fornøyd med buksene fra Monki! Litt tykkere i stoffet enn de andre stretchbuksene jeg har prøvd. Dog er de lange i beina slik som dr demin, tror de bare kommer i en lengde :/
A.s Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Mango , modellen Elektra i svart! Den er best! Sitter perfekt, ikke for lang, kan bruke den i all evighet uten at den tøyer seg,og koster under 500 kr!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Mango , modellen Elektra i svart! Den er best! Sitter perfekt, ikke for lang, kan bruke den i all evighet uten at den tøyer seg,og koster under 500 kr! De hørtes bra ut! Hvor kan jeg få tak i disse? Anonymous poster hash: fa55c...00e
A.s Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 I butikken Mango finnes på nett også! De lager litt ulike modeller for hver sesong, min har hvertfall svart knapp foran og svart lapp med litt gull på bak. Men modellen heter elektra og de er stort sett like vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Sjekk ut Asos, de har mange fine bukser. Anonymous poster hash: af0ef...0e1 1
susenpusen. Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Jeg sliter med akkurat samme - ofte bukser blir slitte mellom låra, og at de er for lange. Jeg vil anbefale Zara bukser, de er ofte kortere, samt god stretch. Ellers har jeg kjøpt 2 stk på Gina Tricot nå nylig som også var korte nok i beina (er 1.58), men de var litt "tynne" i stoffet, så ser for meg at de blir fort slitt. Kostet bare 299, så da går det greit. Vet at du skrev ikke over 500, men vil bare komme med et lite tips: Hvis du vurderer å investere i en litt dyrere olabukse (1000 kr), kan jeg anbefale MAC sine bukser som finnes hos VIC. De kommer helt ned i lengde 28 på beina, er stramme og sitter ettersittende, men med god stretch. De er helt fantastiske :-)
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 Vero Moda og Only Anonymous poster hash: 2b15e...84a
Gjest 100%naturlig Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Hallo! Jeg bruker ganske ofte svarte, trange bukser som resten av Norges kvinnelige befolkning gjør. Men, jeg har da et par problemer, og det er at jeg har prøvd ut en rekke forskjellige svarte og gode stramme bukser, men er ikke imponert over noen hittil! Jeg har prøvd ut Dr.Denim fra Carlings, men problemet her er at buksa er for lang generelt, så jeg trenger en svart bukse som passer de som er kortere i beina. Buksa er tykkere enn det jeg har erfaring med, men lårene "gnisser" mot hverandre så buksa blir slitt mellom lårene og da revner den fort! Har prøvd ut MANGE av bikbok sine kjente bukser til 199kr som er i mange forskjellige farger, men den er tynnere enn Dr.Denim og revner fortere mellom lårene. Også er disse buksene flerprodusert og da blir størrelsene forskjellige, som ikke er såå gøy når man kjøper bukser. Siste buksa jeg har prøvd er da H&M, men den er ikke stram "nok" nederst ved ankelen og ryker også fort ved lårene. Derfor trenger jeg hjelp her! Kan dere som bruker samme slag av bukser, kommentere hvilken bukse dere bruker, hvor den er fra, pris og hvordan den er i størrelse? Både på nett og i butikk, men helst i butikk :-) Tusen takk på forhånd! :-)Anonymous poster hash: fa55c...00e Jeg går selv i veldig trange bukser og syns Acne, Nudie, Levis, Tiger of Sweden og Replay er veldig fine å kule bukser. De er åletrange hele veien ned og er av god kvalitet og opplever aldri at de revner i låra, selv om de er veldig stramme. Kan sef ha noe med at jeg har lange veldig tynne og buede lår, så buksene gnisser ikke. Buksene over er gode merker med godt stoff og helt stramme, men koster jo endel mer enn Bik Bok sine merker. Bruker selv Bik Bok også og syns de er behagelige nettopp pga tynt å mykt stoff.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Tusen takk til alle ovenfor for svar! Har tenkt å prøve ut Gina Tricot sine først for å sjekke da jeg har hørt mer bra om de. Om disse har samme problem hos meg, tenker jeg å teste ut litt av hvert som dere har kommet med forslag til hittil! Anonymous poster hash: fa55c...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå