Gå til innhold

Jeg er drukket ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en fantastisk dag på lørdag!

Fikk besøk klokka ni hvor jeg fikk en liste over alt som jeg skulle ha med meg.

Så kjørte vi tilen go cart bane, hvor det sto endel venner av meg og ventet. Go cart er kjempemorsomt, hadde det utrolig artig, kjørte forbi de andre på innern og kosa meg skikkelig. 8)

Så ble jeg kjørt ned til Kal Johan og satt av der med en ny konvolutt. Der var det et kart, fulgte det og endte opp hos en hudpleiesalong og fikk velge behandlig. Kjempe deilig! Neste konvolutt, nytt kart og endte opp på enden av Aker Brygge. Der satt min forlover, sammnemed en veninne og hennes mann og ventet i en båt.

Vi kjørte ut til Lysaker og der skulle jeg stå på wakebord! Jeg som aldri har prøvd vannski engang!

Men jeg synest slike ting er gøy, så vi hoppet i det. Kom meg opp etter noen forsøk. Det var kje,pe gøy nå man komm opp og fikk stått litt. Er fortsatt støl i rygg og skuldre :ler:

Så kjørte vi ut til Gressholme, hvor de andre satt og venta med lunch, de adde bada og kost seg imens.

Deretter gikk turen oppover mot Nationalteateret, vi endre opp hos Glazed and Amused, hvor vi male på porselen i to timer.

Så dro vi ned til et lokale, hvor noen av jentene venta. De hadde dekket opp til middag og laget utrolig deilig middag!

Utpå hvelden var det pakkeopning, jeg klarte å jette hvem alle gavene var fra!! :sjarmor:

Så hadde min forlover spurt min kjære endel spm.

om meg, så skulle jeg svare på de samme spm. og se hva vi svarte likt på.

Vi hadde de fleste svarene like, dvs han kjenner meg godt :P

Så kosa vi oss utover kvleden og utpå natta trakkde frem en karaoke maskin! Det var ingen tvang og vi sank parvis og det hele ble skikkelig morra :hoho:

:klappe: Jeg hadde en fantastisk dag, helt etter min smak.

Så hvis noen av mine venner leser dette, må jeg få takke nok en gang! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som en utrolig flott dag :tommelsmil:

Godt med gode venner :D

Skrevet

Hørtes utrolig hyggelig ut. Et lag etter mine ønsker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...