Gå til innhold

Hva syns menn om brede hofter på en dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste fått litt komplekser for hoftene mine :( Har gått litt ned i vekt, noe som resulterer i tynnere midje. Nå ser hoftene mine enda større ut enn før.
Syns det ser så lite sunt og sporty ut, selv om jeg trener mye. Hoftene mine måler 105 cm rundt. Er det mye? Hva syns menn om store hofter? Finnes vell ikke måter å "punkt-trene" dem på heller?

Anonymous poster hash: 35d6a...112
Skrevet

Har i det siste fått litt komplekser for hoftene mine :( Har gått litt ned i vekt, noe som resulterer i tynnere midje. Nå ser hoftene mine enda større ut enn før.

Syns det ser så lite sunt og sporty ut, selv om jeg trener mye. Hoftene mine måler 105 cm rundt. Er det mye? Hva syns menn om store hofter? Finnes vell ikke måter å "punkt-trene" dem på heller?

Hvor på hoftene er de 105, på det bredeste rundt beina?

Anonymous poster hash: 6ab26...e05

Skrevet

Hvor på hoftene er de 105, på det bredeste rundt beina?

Anonymous poster hash: 6ab26...e05

Bredeste rundt beina, ja.

Skrevet

Brede hofter betyr flott fitteparti. Ferdig snakka

Anonymous poster hash: b6de1...952
Skrevet

Jeg har bredere hofter enn deg, og også en veldig smal midje. Har så langt bare fått komplimenter av det fra mannfolk, og samboeren min ELSKER at jeg har brede hofter. Så du får heller anse deg heldig, det er flott med tydelig midje og hofte, synes jeg!

• Liker 2
Skrevet

Det er jo dritsexy! Er ikke mann da, men jeg er ganske sikker på at ganske mange menn finner det attraktivt også :)

Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Kjære TS.

Hvis du ser på hvilke damer som hylles ofte i mediene for fasongen sin, f eks Kate Upton, Kim Kardashian etc, så ser du at tynn midje og brede hofter er ganske godt representert.

Uansett. Jeg er og en av de med tynn midje og brede hofter. (såkalt timeglass fasong) og jeg fikk betraktelig bedre selvbilde av å se Mad Men....

:)

• Liker 2
Skrevet

Kjære TS.

Hvis du ser på hvilke damer som hylles ofte i mediene for fasongen sin, f eks Kate Upton, Kim Kardashian etc, så ser du at tynn midje og brede hofter er ganske godt representert.

Uansett. Jeg er og en av de med tynn midje og brede hofter. (såkalt timeglass fasong) og jeg fikk betraktelig bedre selvbilde av å se Mad Men....

Kate Upton er jo kjent for å nettopp IKKE ha midje og hofter, hallo!

http://smg.photobucket.com/user/rockarts/media/Kate_Upton_Body_zps7f3893ec.png.html

http://smg.photobucket.com/user/rockarts/media/Model-Kate-Uptons-Bikini-Nun-Looknew3stooges_zps53bbaf43.jpg.html

http://thetwistgossip.com/2013/02/13/sports-illustrated-swimsuit-issue-winter-2013-photos/kate-upton-swimsuit-2013/

Anonymous poster hash: 05fb5...bdf

• Liker 2
Skrevet

Det du beskriver er jo definitivt noe av det peneste :)

Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Åh, synes det så litt sånn ut når jeg så henne i den filmen "the other woman".

My bad!

Jeg synes uansett hun er flott:)

Skrevet

Kjære TS.

Kate Upton er da den siste som har smal midje og brede hofter?

Anonymous poster hash: 37dd9...ca6

Skrevet

Men ja, TS, det er dødsflott med midje og hofter :)

Anonymous poster hash: 05fb5...bdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...