AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Jeg skal skrive en skoleoppgave, og skal inkludere en livsstilsidrett som er typisk for jenter. Jeg sliter veldig med å finne en slik livsstilsidrett, og lurer på om noen kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: c6f2e...58c
mijaa Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Hva vil en livsstilsidrett si? Ellers tenker jeg håndball, er jo mange jenter som driver med det
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Hva vil en livsstilsidrett si? Ellers tenker jeg håndball, er jo mange jenter som driver med det Livsstilsidrett kan være en idrett/aktivitet man driver kun for sin egen del, og ikke for f.eks. konkurranse og publikumsunderholdning. De er gjerne ikke-organiserte idretter/aktiviteter. Den som driver med sin livsstilsaktivitet legger mer eller mindre hele livet sitt opp til å kunne drive med det så mye som mulig, og gjør det for nytelsen sin skyld Anonymous poster hash: c6f2e...58c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Hest Anonymous poster hash: ab5a6...2fa 4
Wiggins Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Livsstilsidrett kan være en idrett/aktivitet man driver kun for sin egen del, og ikke for f.eks. konkurranse og publikumsunderholdning. De er gjerne ikke-organiserte idretter/aktiviteter. Den som driver med sin livsstilsaktivitet legger mer eller mindre hele livet sitt opp til å kunne drive med det så mye som mulig, og gjør det for nytelsen sin skyld Anonymous poster hash: c6f2e...58c Alle soloidretter kan falle innunder denne betegnelsen. Det går an å konkurrere i langrenn, dans, hesteridning osv., men det går også an å drive med det aleine for sin egen skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå