Gå til innhold

Livsstilsidrett typisk for jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal skrive en skoleoppgave, og skal inkludere en livsstilsidrett som er typisk for jenter. Jeg sliter veldig med å finne en slik livsstilsidrett, og lurer på om noen kan hjelpe meg? :)

Anonymous poster hash: c6f2e...58c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil en livsstilsidrett si?
Ellers tenker jeg håndball, er jo mange jenter som driver med det

Skrevet

Hva vil en livsstilsidrett si?

Ellers tenker jeg håndball, er jo mange jenter som driver med det

Livsstilsidrett kan være en idrett/aktivitet man driver kun for sin egen del, og ikke for f.eks. konkurranse og publikumsunderholdning. De er gjerne ikke-organiserte idretter/aktiviteter. Den som driver med sin livsstilsaktivitet legger mer eller mindre hele livet sitt opp til å kunne drive med det så mye som mulig, og gjør det for nytelsen sin skyld :)

Skrevet

Hest :)

Anonymous poster hash: ab5a6...2fa
  • Liker 4
Skrevet

Langrenn, yoga, dans, slalom

Skrevet

Livsstilsidrett kan være en idrett/aktivitet man driver kun for sin egen del, og ikke for f.eks. konkurranse og publikumsunderholdning. De er gjerne ikke-organiserte idretter/aktiviteter. Den som driver med sin livsstilsaktivitet legger mer eller mindre hele livet sitt opp til å kunne drive med det så mye som mulig, og gjør det for nytelsen sin skyld :)

Alle soloidretter kan falle innunder denne betegnelsen. Det går an å konkurrere i langrenn, dans, hesteridning osv., men det går også an å drive med det aleine for sin egen skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...