Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger ferie 13-16. august. Har også planer om å gå skole til høsten..men vil ikke gå glipp av de første dagene..

Anonymous poster hash: 876fd...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tippe den 19. for 1.års og 17. for 2. og 3. års.

Anonymous poster hash: 0a008...c12
Skrevet

Takk for svar 😊

Skrevet

Vil tippe den 19. for 1.års og 17. for 2. og 3. års.

Anonymous poster hash: 0a008...c12

Med stor sannsynlighet en uke tidligere.

Anonymous poster hash: 212c8...d89

• Liker 1
Skrevet

Hvilken høyskole? Forventer du å gå på forkurs?

Skrevet

I fjor startet vi den 13. august, 1. årsstudentene startet en uke tidligere enn alle andre, ikke ulogisk at det blir noe av det samme i år.

Skrevet

Planlegger ferie 13-16. august. Har også planer om å gå skole til høsten..men vil ikke gå glipp av de første dagene..

Sikker på at du kommer inn da?

Anonymous poster hash: 1a73d...8b1

Skrevet

Dette varierer jo for hver eneste skole. Min høgskole har lang ferie både til jul og sommer, så starter sjelden før siste uka i august. Har hørt om andre som starter andre uka, og tredje uka.

Anonymous poster hash: fdcdf...9fb
Skrevet

Et eller annet må jeg vel komme inn på 😉 ikke forkurs, nei. Ser jo flere av dere skriver uken før. Må vel sjekkes opp.

Skrevet

NTNU har immatrikulering 12., og obligatorisk opplegg for førsteårsstudenter 13.-15. august 2015.

Skrevet

Jeg begynte 11. august i fjor. Det var på jussen på UiO.

Anonymous poster hash: 930a7...5f9
Skrevet

På HiOA begynte jeg 13. august i 2013 som førsteårsstudent. Du begynner gjerne litt tidligere første året, men tror kanskje Oslo er litt tidlig ute? I Trondheim begynte jeg ca. 20. august førsteåret.

Skrevet

Det er vel hint og hist som er aktuel 😊

Skrevet

HiST begynner onsdag 12 august.

Anonymous poster hash: 21df1...ef4
  • Liker 1
Skrevet

HiST begynner onsdag 12 august.

Anonymous poster hash: 21df1...ef4

HiST (og Høgskolene i Ålesund og Gjøvik), slås nå sammen med NTNU, og kommer naturlignok til å ha samme studiekalender som NTNU. Så du må nok flytte ferien din, TS.

Skrevet

Det spørs om jeg må det da, ja! Har sendt mail til hint og hist nå, så håper jeg får svar 😊

Skrevet

HiST (og Høgskolene i Ålesund og Gjøvik), slås nå sammen med NTNU, og kommer naturlignok til å ha samme studiekalender som NTNU. Så du må nok flytte ferien din, TS.

Nei. HiG kommer nok fortsatt til å ha 3-semester-ordning og evtuelle obligatoriske forkurs i år. (De studiene det stemmer for) Det er ikke tid til å endre det på den korte tiden som er før juni.

Anonymous poster hash: 76c0a...34c

Skrevet

Hist har oppstart 12. august 😊 Hint har jeg ikke fått svar fra enda. Vil tro at de også har oppstart da!

Skrevet (endret)

Hos oss starter førsteårsstudentene en uke før oss, de startet da 11. august i fjor.

Endret av KaDust

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...