AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Skal på date, på kino. Om han tilbyr seg å betale, burde jeg bare la han gjøre det? Eller bør jeg bare si "det går bra, jeg kan betale" og hvis han sier "neida, jeg betaler".. burde jeg bare gi meg eller krangle til jeg får betale? Anonymous poster hash: 3a416...405
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Nei du skal ikke krangle, det er ukomfortabelt for alle parter. Tilby å betale halvparten, enten lar han deg eller sier han tar det. Anonymous poster hash: ea797...a70
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Nei du skal ikke krangle, det er ukomfortabelt for alle parter. Tilby å betale halvparten, enten lar han deg eller sier han tar det. Anonymous poster hash: ea797...a70 Altså hvis han tilbyr seg å betale min billett, skal ikke ha noe godteri. Burde jeg bare la han betale min? det var han som inviterte meg ut, om det spiller noen rolle. Ts Anonymous poster hash: 3a416...405
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 La han betale og si tusen takk med et stort smil😊Anonymous poster hash: c1e01...32f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Om han tilbyr seg så godtar du jo det, men gjerne med et tilsvar om at du gjerne kan være med å spleise. For min del som mann så ser jeg litt etter at hun ikke er en golddigger, det er ikke den ekstra hundrelappen det dreier seg om egentlig. Anonymous poster hash: dabe4...a4e
VampireLadyXXL Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Ikke vits å gjøre det ukomfortabelt når man bare kan si takk og smile!
mijaa Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Altså hvis han tilbyr seg å betale min billett, skal ikke ha noe godteri. Burde jeg bare la han betale min? det var han som inviterte meg ut, om det spiller noen rolle. Ts Anonymous poster hash: 3a416...405 Hvis du faktisk mener det, så burde du jo tilby deg å spleise. Men da holder det å si "Jeg kan godt betale for min billett altså," og uansett hva han svarer, så godtar du det. Enkelt og greit Å "krangle" om sånt er vel noe av det mest meningsløse, og veldig ukomfortabelt for alle
Gjest PetterPanne Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 La ham betale, og si at "jeg betaler neste gang". Dermed føler han seg som en gentleman, og du får muligheten til å betale din andel også. Med mindre det skjærer seg og du absolutt ikke vil på kino en gang til Du kan jo også betale hvis dere skal gjøre noe annet etter kinoen. Det finnes mange måter å holde det likt mellom dere økonomisk. Men ikke ta fra han følelsen av å være gentleman. Han gjør det nok ikke for å kjøpe deg, noe endel kvinner føler menn prøver på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå