AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Jeg er i 30-årene,og de siste 6-7 årene har jeg vært ganske lite fysisk aktiv. Trener litt yoga (hard yoga) og sykler litt (1-2 mil per uke). Har et normalt kosthold med 4-5 måltider per dag.Spiser mye brød,rundstykker med ost,og drikker juice og skummet melk.Prøver å spiser frukt og grønt daglig og spiser lite snop og junk.Men føler meg ofte sliten og trøtt. Høyde: 170cm Vekt: 55 kg Overarm: 27cm Bryst: 86cm Midje: 76 cm (målt ca.1 cm.over navlen) Hofter: 93 cm Lår: 53cm Fettprosent: ca.25 (målt for noen år tilbake) Det er særlig midjemålet som bekymrer meg.Har gått opp over 10 cm.på 10 år :/ De andre kroppsmålene har også gått opp,men dette gjør meg ikke noe. Det jeg lurer på er (særlig mtp midjemålet): Er jeg tynnfeit,og hva kan jeg i så fall gjøre for å forbedre dette? Anonymous poster hash: 2b095...5d5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Ingen? :/ Anonymous poster hash: 2b095...5d5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 umulig å sette tynnfeitstempelet uten bilde. Muskelbygging er det beste anternaltivet ut av tynnfeitmodus. Anonymous poster hash: 401bd...65e
Gjest Runforit Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Bilde vil vise om du har høy fettprosent eller ikke. Forfra, siden og bak i helt avslappet stilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå