Lykkerusen Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Treningsforum la i dag ut et bilde av ei jente som hadde hatt en vanvittig progresjon på 6 uker. "Før-bilde" ser veldig ut som meg (har litt flatere mage) og etter-bilde er akkurat slik jeg ønsker å se ut. Trener vanligvis 3-5 dager i uken og varierer mellom å løpe 4 km eller trene styrke på senteret. Har også begynt å innføre spinning på mandager. Kostholdet mitt består av knekkebrød, ost, mye frukt/grønt og noe kjøtt. Reagerer på hvete og melk så har ingen av delene i kostholdet mitt. Er det noen av dere som vet om det virkelig er oppnåelig å få en slik kropp på 6 uker, og noen ideer til program for å få det til? Har så utrolig lyst å endelig bli kvitt "kosemagen" og få en slankere/fastere kropp:)
Gjest Sådetså Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Synes det er sååå rart at føflekkene har flyttet på seg/blitt borte på "etter" bildet. Sluttet å følge treningsforum etter det bildet der, så klar at det ikke er samme person på bildene. Endret 4. februar 2015 av Sådetså
Gjest Kritt Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Synes det er sååå rart at føflekkene har flyttet på seg/blitt borte på "etter" bildet. Sluttet å følge treningsforum etter det bildet der, så klar at det ikke er samme person på bildene. Jeg tror godt det kan være samme kropp - godt hjulpet av Photoshop.
Lykkerusen Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2015 Synes det er sååå rart at føflekkene har flyttet på seg/blitt borte på "etter" bildet. Sluttet å følge treningsforum etter det bildet der, så klar at det ikke er samme person på bildene. er enig med deg i at det er rart, men hun holder jo armene forskjellig, og om hun har slanka bort noen cm så kan jo det og være med på å flytte føflekkene. + hun har fått en jevnere hudtone og det ser ut som ho har slt seg litt så da stikker de ikke frem på samme måte kanskje? vet hvertfall at mine kan være mindre synlige på noen bilder enn andre.
Gjest Sådetså Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 er enig med deg i at det er rart, men hun holder jo armene forskjellig, og om hun har slanka bort noen cm så kan jo det og være med på å flytte føflekkene. + hun har fått en jevnere hudtone og det ser ut som ho har slt seg litt så da stikker de ikke frem på samme måte kanskje? vet hvertfall at mine kan være mindre synlige på noen bilder enn andre. Jo det er sant at hun gjør det, men om du ser på skuldrene for eksempel så skulle man klart å sett dem på bilde 2 også. Samme på rumpa, er vel ikke krympet så mye inn at dem er gått "inn" i henne? Vil tro at du fint kan klare å trene deg stram med en del styrketrening og løping/jogging med det kostholdet du beskriver over. Men vil ikke si at 6 uker er realistisk, kanskje 12?
Gjest Livmora Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Det jeg stusser på er celilittene. Blir de virkelig såå svekket av trening?
Sessan_ Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Man ser tydelig av skillet på rumpa at hun har solt seg, så det forklarer nok hudtonen. Eller er det jo faktisk ikke sikkert det er føflekker vi ser på det første bildet. Det kan være kviser eller sånne røde "nupper". Flere jeg kjenner som har sånne. De skifter gjerne litt farge etterhvert, og blir gjerne brune før de forsvinner.
Viktualia Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Forskjellig lyssetting, forskjellig vinkel, forskjellig holdning. Ikke de helt store endringene. Her er en greie der folk har gått inn for å lage falske før-og-etter-bilder av seg selv: http://www.huffingtonpost.co.uk/2014/08/14/fake-before-and-after-transformation-photos_n_5677600.html Endret 4. februar 2015 av Viktualia
Lykkerusen Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2015 Jo det er sant at hun gjør det, men om du ser på skuldrene for eksempel så skulle man klart å sett dem på bilde 2 også. Samme på rumpa, er vel ikke krympet så mye inn at dem er gått "inn" i henne? Vil tro at du fint kan klare å trene deg stram med en del styrketrening og løping/jogging med det kostholdet du beskriver over. Men vil ikke si at 6 uker er realistisk, kanskje 12? heh, nei - kanskje ikke;) Er ikke godt å si! men så de postet et annet bilde forfra og, så kan jo være at det bare er lyset? Ja, har forsåvidt ikke hastverk. Syns bare det var utrolig motiverende å se på hennes forandring!
Lykkerusen Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2015 Det jeg stusser på er celilittene. Blir de virkelig såå svekket av trening? Sannsynligvis av en blanding mellom mye trening og riktig kosthold=)
Gjest Sådetså Skrevet 4. februar 2015 #11 Skrevet 4. februar 2015 heh, nei - kanskje ikke;) Er ikke godt å si! men så de postet et annet bilde forfra og, så kan jo være at det bare er lyset? Ja, har forsåvidt ikke hastverk. Syns bare det var utrolig motiverende å se på hennes forandring! Hehe ja, grunnen til at jeg stusser mest er fordi det var reklame for deres egne produkter. Å når man ser en slik forskjell på så kort tid må man jo nesten se to ganger på bildene før man tar det for god fisk. Ser i kommentarfeltet at det er flere som stusser på det her 1
KaDust Skrevet 4. februar 2015 #12 Skrevet 4. februar 2015 Lyssetting, vinkel, kanskje annet kamera osv er med på å gjøre at ting ser annerledes ut. Selv synes jeg det er veldig lett å se at det er samme kroppsbygging, så jeg tviler ikke på at det er samme jenta. Hva hun har gjort for å komme seg dit på bare 6 uker er jo en annen sak, men det er vel et strikt kosthold etterfulgt av hardtrening.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #13 Skrevet 4. februar 2015 Proteinrikt kosthold og tung styrketrening. Anonymous poster hash: 59667...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå