Gå til innhold

Pris på flislegging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bare tapet og linoleum på badet nå. Plager ikke oss nevneverdig, men vi skal jo selge etterhvert, og da er det vel kun flislagt bad folk vil ha. Hva er prisen for å flislegge? Badet er vel ca 3 kvadrat.

Anonymous poster hash: c3fba...a8d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

mittanbud.no er en fin side :)

Anonymous poster hash: a22cc...df7
Skrevet

Ja men nå er jeg ikke interessert i å starte et anbud nå, jeg vil bare vite hva ca pris er slik at vi kan vurderer om vi har råd eller ikke. Regner med at det er mange andre her som har flislagt i sin tid og dermed kan gi meg et ca. tall.

Anonymous poster hash: c3fba...a8d
Skrevet

Vel, det vil jo variere. Kun gulv eller vegger også. Må det sparkles på nytt? Må sluken byttes? Du må ha ny membran, pluss fliser, fugemasse, fliser osv. Er alt under linoleumet og våtromstapetet i orden, eller må badet bygges opp på nytt med plater osv. Så du må regne noen titusener.

Skrevet

Hadde ikke begynt å gjøre kosmetiske grep som gir inntrykk av et oppusset bad.

Håper ikke det er linoleum du har da, for det er ikke vanntett. Vinyl er i utgangspunktet vanntett. Noen vinylbelegg kan brukes som membran, andre ikke.

Prisen for å fliselegge kommer som andre her sier an på mange faktorer. Utenom det rent tekniske, er valg av fliser en stor faktor. Du får billige drittfliser til 30 kroner kvm, og du får sementfliser til 1500 kr kvm. Prisen for å legge kommer også an på fliser, underlag, vinkler, hvor stort badet er ++

Anonymous poster hash: e43cf...2f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...