AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Det er nok ikke overoppheting som er grunnen. Men hvis jeg beveger på den litt brått, eller regelrett slår litt på den så skrur den seg av av seg selv. Dette skjer ofte når jeg bytter plass og skal sette den ned på bordet. Da skrur den seg av. Trodde først den slet med for høy varme, men nå er det klart at den ikke tåler å bli håndtert. Hva i all verden kan dette være for noe? Anonymous poster hash: 94e54...b7b
Gjest Sådetså Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Det er nok ikke overoppheting som er grunnen. Men hvis jeg beveger på den litt brått, eller regelrett slår litt på den så skrur den seg av av seg selv. Dette skjer ofte når jeg bytter plass og skal sette den ned på bordet. Da skrur den seg av. Trodde først den slet med for høy varme, men nå er det klart at den ikke tåler å bli håndtert. Hva i all verden kan dette være for noe? Anonymous poster hash: 94e54...b7b Kan være kontaktfeil mellom laptop og batteri? Om du kobler ut batteriet å bare har i strømledningen, slår den seg fortsatt av?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Det er nok en kobling som er løst et sted. Vil anbefale deg å sende den inn til rep Anonymous poster hash: dc985...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå