AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Hei, jeg skal gå ned i vekt - fra 60 til 50 kg. Som motivasjon ønsker jeg å se på bilder av jenter med denne vekten. 160 cm, 50 kg. Setter pris på om noen vil ta seg tiden til å hjelpe meg! (Hvis du er 160 cm og 50 kg, lurer jeg også på hvordan det føles, og om du er fornøyd med kroppen din og hvorfor ) Anonymous poster hash: ab257...6bb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Oj, tittelen var feil forresten. TS. Anonymous poster hash: ab257...6bb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Jeg er 160 og var 50 kg før. Var syltynn med sixpack og løpte 8 km om dagen i tillegg til styrke og alt annet. Nå veier jeg 55 kilo og er fortsatt veldig slank, men ser mye mer sunn ut. Folk bærer vekten veldig forskjellig etter muskelmasse osv. Anonymous poster hash: 38ca6...fc2 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Jeg er 161, da jeg var 50 kilo, var jeg misfornøyd med kroppen, fordi jeg så for tynn ut, og så ribbeina gjennom puppene. Gremtes hver gang jeg så puppene mine. Har muskler i kroppen, så jeg ser best ut mellom 55-59 kilo. Bruker 36 i bukser, 38 i på overkroppen, har ingen bilder jeg vil legge ut. Det er en del forskjell, ut fra kroppsbygning og muskelmasse. Generelt synes jeg at damer ser bedre ut når de ikke blir for skrapa, men har litt igjen på pupper og rumpe. Anonymous poster hash: 8f126...a8c 1
Gjest Runforit Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Kommer helt an på høyde og bygning. http://www.mybodygallery.com/
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Har du ikke lest nok om dette til å forstå at folk bærer vekten forskjellig? Det varierer så til de grader at bildene du etterspør ikke vil fungere som en indikator en gang. Skjønner du ønsker motivasjon, men hva med å finne denne basert på andre ting enn vekta til folk? En utrent på 50kg kan fint se større/blautere ut enn en på 55-60kg som er godt trent (se gjerne tråden som ligger på kropp og helse om hun på 50kg som har lagt ut bilder av magen sin) Dersom du trener styrke og spiser greit vil du kunne se store forskjeller selv om vekta di ikke rikker seg stort.Anonymous poster hash: 1eb0a...96c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Jeg hadde litt muskler og så ok ut da jeg var 55 (og 160cm). Nå har jeg gått ned i vekt pga sykdom (til ca 48kg), armene mine er tynne fliser i forhold til resten av kroppen og det ser litt sykelig ut. Jeg ser fram til å legge på meg de minst 7kg igjen. Samt begynne å trene så armene mine ikke ser så uproporsjonale ut. Jeg har også vært 60kg og så ok ut. Dersom du skal gå frå 60 til 55 så på generelt grunnlag vil jeg si at da er det muskler du burde fokusere på, ikke slanking. Fins selvsagt unntak, men da jeg var 60kg var "tynnheten" min bra, men jeg kunne strammet inn ved å trene styrke og kondisjon om jeg ønsket det. Anonymous poster hash: 0b4fe...9f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå