AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Jeg trenger litt tinder-tips. Jeg har hatt tinder en stund, og har fått en del matcher. Jeg har også møtt et par stk, men det har ikke blitt noe mer. Jeg er av den seriøse typen som ser etter et forhold, ikke ons. Jeg føler at jeg kanskje ikke fanger interessen hos matchene. Jeg prøver å ta initiativ først, og da skriver jeg gjerne noe lignende "Hei Hvordan går det med deg?" Men det er kanskje litt kjedelig? Flere som ikke svarer.....Men vi har jo likevel matchet og de sletter ikke. Forslag til andre åpningsreplikker som gjerne fanger interessen? Og hvilke bilder bør jeg ha? Nå har jeg to bilder som er tatt nylig. Et av kun ansiktet og et av hele meg hvor jeg sitter i sofaen (ikke i slaskeklær altså....). Hvilke andre type bilder bør jeg ha? Bør jeg skrive noe på "profilen"? Akkurat nå ha jeg bare bilder. Jeg prøver å få frem hva jeg er ute etter på tinder dersom samtalen går greit og vi har snakket litt. Spør gjerne han først om hvorfor han har tinder/hva han ser etter på tinder. Ender opp med at noen ikke svarer da, eller så svarer de litt uklart. Noe lignende: for å ha noen å snakke med/sjekker hva tinder er/er litt usikker egentlig ol. Hvordan skal jeg tolke de svarene? Og er det en annen måte jeg bør spørre på? Jeg vil ikke ende opp på date også er vi ute etter forskjellige ting... Jeg er forresten 20år om det har noe å si. Jeg har valgt å ha 20-28 år maks på "alderslinjen". For jeg ser etter seriøse gutter som ikke fester hver helg og kun er ute etter knull. Anonymous poster hash: 3b756...b36
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Du burde minst ha ett ansiktsbilde og ett bilde som viser hele kroppen (med ansikt der også). Det er bra at du har bilder av nyere dato. Ta gjerne med bilder som sier noe om deg. Driver du med en hobby eller aktivitet, få med et bilde av det også. Jeg synes det er positivt med bilder som ikke er selfies (er det bare selfies lurer jeg på om personen ikke har venner), gjerne et bilde med venninner (men det må være lett å se hvem som er deg)--ikke guttevenner. Skriv enten noe morsomt og litt lurt i profilteksten, eller noe informativt--eller begge deler. Dropp tankefulle sitat og "anti-lister" av typen "er du bare ute etter et knull/kortere enn 175 cm/røyker/hva som helst kan sveipe til venstre med en gang". Vis at du er blid og positiv i teksten, men ikke "pour your heart out". Få noen (single) guttevenner du stoler på til å se over profilen din. Si at de må være brutalt ærlige. Anonymous poster hash: b8d11...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå