Gjest Solstråla88 Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Vi har bestilt oss tur til Usa i september, vi har tenkt 15 dager i Orlando, Florida og 5 dager i new york. Vi sliter veldig med å finne et ålreit hotell i new york. Vi skal ha med oss en baby på ca 6 mnder. Krav: - Barneseng - Sentralt ( Ikke jersey, queens, long island osv) - Frokost inkludert Vi har et budsjett på ca 16.000 for hele oppholdet. Noen som har vært der som kan hjelpe?
veraa94 Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 The Edison på Times square. Det er ikke frokost inkludert, men er et tusentalls søte caféer i området samt butikker dere kan handle mat
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Det kan du bare glemme, det er dyrt i USA. Doble budsjettet for hotell, så finner du noe. Anonymous poster hash: e3882...bf6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har vært veldig fornøyd med The Manhattan at Times Square Hotel. Frokost er ikke inkludert, men som skrevet over så finnes det mange steder i nærheten med bra frokost. Et forslag er Europa Café. Anonymous poster hash: 2e720...8a7
*Emma* Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Jeg er treg. Er 16.000 budsjett for hele oppholdet i NY eller for overnatting? Vi skal til NY snart og skal bo på Trump Soho. Har fått det anbefalt på det varmeste. Ikke frokost inkludert men man kan kjøpe både i restauranten eller betale for å få det levert på rommet. Litt usikker på hva som er normalen i New York, men andre steder i USA er det ikke noen vits å ha frokost inkludert- fordi de er stortsett ræva. Frokost inkludert på de hotellene jeg har vært (mest Florida) er muffins, doughnuts og annet skitmat. Ikke noe du forbinder med frokost i det heletatt. Skal du ha frokost som er ordentlig må du betale ekstra. (Ofte har de en som er inkludert som er som beskrevet over- også har de en som du kan betale for som er typisk pannekaker, egg, bacon, toast, fukt osv.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Bare se opp for veggdyr, mange hoteller har dem. Ikke legg klær eller sko på golvet, og oppbevar kofferten på et stativ. Anonymous poster hash: 69f7c...476
Gjest Solstråla88 Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Jeg er treg. Er 16.000 budsjett for hele oppholdet i NY eller for overnatting? Vi skal til NY snart og skal bo på Trump Soho. Har fått det anbefalt på det varmeste. Ikke frokost inkludert men man kan kjøpe både i restauranten eller betale for å få det levert på rommet. Litt usikker på hva som er normalen i New York, men andre steder i USA er det ikke noen vits å ha frokost inkludert- fordi de er stortsett ræva. Frokost inkludert på de hotellene jeg har vært (mest Florida) er muffins, doughnuts og annet skitmat. Ikke noe du forbinder med frokost i det heletatt. Skal du ha frokost som er ordentlig må du betale ekstra. (Ofte har de en som er inkludert som er som beskrevet over- også har de en som du kan betale for som er typisk pannekaker, egg, bacon, toast, fukt osv. Er kun for overnatting. Hele turen har et helt annet budsjett😉
*Emma* Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Er kun for overnatting. Hele turen har et helt annet budsjett Syns det var litt stramt ja Vi skal ha 4 netter på Trump Soho nå straks og betaler vel med den ræva kursen som er nå ca 14.000,- (Det var 12 da jeg bestilte i oktober ) Har forresten sjekket dem i veggdyr-oversikten og de hadde ihvertfall ingen rapporterte da jeg sjekket sist
Gjest Solstråla88 Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Det kan du bare glemme, det er dyrt i USA. Doble budsjettet for hotell, så finner du noe.Anonymous poster hash: e3882...bf6 Skjønner ikke hva du snakker om, har funnet mange vi. Men vi trenger ikke bo på 5 stjernes! The manhattan ligger på ca 14.000 for den perioden.. Man MÅ ikke bruke flere tusen på hotell, og når jeg ser hva de ligger på.
Dolce Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Jeg har vært flere ganger i New York, og bodd på hoteller i forskjellige prisklasser (hehe, fra dyrt til megadyrt - New York er en dyr hotellby). Men jeg har faktisk aldri opplevd at frokost er inkludert i prisen. Så vidt jeg vet, er ikke dette vanlig i Usa. Men mulig jeg tar feil?
Gjest Solstråla88 Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Jeg har vært flere ganger i New York, og bodd på hoteller i forskjellige prisklasser (hehe, fra dyrt til megadyrt - New York er en dyr hotellby). Men jeg har faktisk aldri opplevd at frokost er inkludert i prisen. Så vidt jeg vet, er ikke dette vanlig i Usa. Men mulig jeg tar feil? Du har helt rett ang frokost. Det må man betale ekstra for oppdaget vi. Men det er jo uansett så sentralt at det MÅ jo ligge en cafe i nærheten som har brukbar frokost. Tror vi ender opp på hilton times square til ca 15.000
Dolce Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Du har helt rett ang frokost. Det må man betale ekstra for oppdaget vi. Men det er jo uansett så sentralt at det MÅ jo ligge en cafe i nærheten som har brukbar frokost. Tror vi ender opp på hilton times square til ca 15.000 Ja, og det er litt greit å tenke på om det er verdt å betale for hotellfrokosten eller ikke. Jeg bodde en gang på et av de bedre hotellene i New York, og tro meg: Den frokosten var verdt alle penga! Den kostet 10 dollar, tror jeg. Men den ble servert av 2 kelnere på rommet mitt, med vakre friske blomster, nybakt brød, ferskpresset juice og nesten alt hva man kan tenke seg. Jeg var mett til langt utpå ettermiddagen.
Gjest Solstråla88 Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Ja, og det er litt greit å tenke på om det er verdt å betale for hotellfrokosten eller ikke. Jeg bodde en gang på et av de bedre hotellene i New York, og tro meg: Den frokosten var verdt alle penga! Den kostet 10 dollar, tror jeg. Men den ble servert av 2 kelnere på rommet mitt, med vakre friske blomster, nybakt brød, ferskpresset juice og nesten alt hva man kan tenke seg. Jeg var mett til langt utpå ettermiddagen. Ser at mannkan kjøpe frokost den dagen man ønsker, så vi får se ann. Vi skal jo ha med oss en liten en også, så får se hvor lett han er å samarbeide med også 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå