Gå til innhold

Burde jeg sagt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden sendte jeg melding til crushen min og sa jeg ville ha han. Det var ganske blankt avslag på det, og han spurte om jeg likte likte han. 'NEEI' svarte jeg da, 'neeeei, ikke bekymre deg for det. Var bare sex jeg ville ha'.. <- Jeg tenker som følger, når du sier nei til sex, så er du ikke gira verken på sex eller noe annet.

Men, nå sitter jeg her, leeenge etterpå, og fortsatt så gir han meg sommerfugler, og jeg veeet at vi er veldig biased alle sammen, men likevel så tenker jeg innimellom jeg burde ha sagt 'JA' når han spurte. Uansett om det hadde gjort det verre for han.

Vet ikke heeelt hvor jeg vil med dette, måtte bare få det ut, AH, han er så nydelig </3

Anonymous poster hash: 41bdc...94f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får et blankt avslag: respekter det.

Hvis du liker noen, ikke nedverdige deg til å si at du kan greie deg med å ha sex med ham.

Er du virkelig så lite verdt? Jeg tror han skjønner at du liker ham, men at du er så desperat at du synes det er greit med bare sex.

Anonymous poster hash: f8180...360
Skrevet (endret)

Det er som det er, deal with it.

Endret av Gwynevere
Gjest mainbitch
Skrevet

For en stund siden sendte jeg melding til crushen min og sa jeg ville ha han.

Det var sikkert ikke den mest komfortable situasjonen for han heller, da... hehe

Skrevet

Det var sikkert ikke den mest komfortable situasjonen for han heller, da... hehe

HAHA, det er sikkert og visst :P men hadde han sagt ja så hadde det jo vært greit ;) Må våge å prøve hvis ikke skjer hvertfall ingenting ;p

Anonymous poster hash: 41bdc...94f

• Liker 1
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men uansett.. et tips:

Det er bedre å gjøre seg selv sårbar ved å være ærlig, enn å få et rykte om at man er billig og useriøs for å prøve å ikke miste ansikt.

Hadde du skrevet

-Ja, jeg liker deg faktisk veldig godt. Synes du virker som en bra fyr!

Så hadde han i det minste respekter deg, selv om han ikke føler det samme.

Og ikke ta kontakt med noen og skriv at du har lyst på dem. Inviter dem med ut på noe du skal på og se hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...