Gå til innhold

Sende blomster dagen etter første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du hører fra henne :)

Gjest incognita
Skrevet (endret)

Mennene som har litt valgmuligheter på markedet (de kvinnene er mest interessert i) blir som regel ikke smågale etter en dame etter ett treff og vurderer å sende blomster. Så i TS' tilfelle blir det sannsynligvis over the top, og han posisjonerer seg som litt desperat.

Her tror jeg jenta ville antatt at han bare er en typisk "romantiker" som faller pladask og kommer med overdådige gester, og det kunne han gjort overfor hvem som helst.

Anonymous poster hash: 851f4...121

I concur.

Endret av incognita
Skrevet

Jeg hadde en mann etter meg en gang,som jeg datet noen få ganger før jeg innså at han ikke var noe for meg.Jeg prøvde å hinte (burde selvsagt sagt det rett ut men..) men han tok ikke til seg dette og fortsatte å ta kontakt.

En helg sa jeg at jeg skulle på weekendtur til København for å slippe maset hans.Han spurte når jeg kom igjen og jeg sa mandag morgen.Søndag formiddag ringt det på døren.Jeg åpnet og der stod han med en stor bukett roser og et "Velkommen hjem" kort. Jeg vet ikke hvem som ble mest overrasket....Aner ikke hvordan han visste adressen min,da jeg har fjernet oppføringen fra GuleSider og alle andre nettsider...

Vent til du vet om hun er interessert i deg TS.Nå nærmer det seg snart Valentines Day og om dere fortsatt dater da kan du gi henne en liten oppmerksomhet da.

Anonymous poster hash: 4b43f...bb8
Gjest incognita
Skrevet

En helg sa jeg at jeg skulle på weekendtur til København for å slippe maset hans.Han spurte når jeg kom igjen og jeg sa mandag morgen.Søndag formiddag ringt det på døren.Jeg åpnet og der stod han med en stor bukett roser og et "Velkommen hjem" kort. Jeg vet ikke hvem som ble mest overrasket....Aner ikke hvordan han visste adressen min,da jeg har fjernet oppføringen fra GuleSider og alle andre nettsider...

Anonymous poster hash: 4b43f...bb8

Skrekk og gru!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Skrekk og gru!

Den der er det flere som har hatt, dog ikke med tur til København.

Og 'ja' det er skrekk og gru, og for å toppe kaken så var det på en Valentins day for å gjøre skrekk og gru opplevelsen komplett.

Gjest incognita
Skrevet

Den der er det flere som har hatt, dog ikke med tur til København.

Og 'ja' det er skrekk og gru, og for å toppe kaken så var det på en Valentins day for å gjøre skrekk og gru opplevelsen komplett.

Jeg får så kvelningsfornemmelse av slik oppførsel..

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg får så kvelningsfornemmelse av slik oppførsel..

Jeg fikk et akutt behov for å melde til ham at dette var skivebom. Ikke hadde jeg møtt ham heller, og resultatet av rosebuketten og kortet var at det ikke ble noe møte heller.

Med hemmelig nummer så satte jeg svært liten pris på buketten.

Endret av Lille-pus
Gjest incognita
Skrevet

Jeg fikk et akutt behov for å melde til ham at dette var skivebom. Ikke hadde jeg møtt ham heller, og resultatet av rosebuketten og kortet var at det ikke ble noe møte heller.

Med hemmelig nummer så satte jeg svært liten pris på buketten.

Høy creepfaktor ja. Noen mennesker er bare sånn, de skjønner ikke hvor grensen går. Og egentlig er ikke grensen mellom veldig romantisk og creepy så hårfin.. Burde være ganske lett å føle seg frem egentlig.

• Liker 1
Skrevet

Valentines er rett rundt hjørnet kjøp heller blomster da, hvis dere fortsatt dater.

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Absolutt ikke noe forsøk på å 'provosere'.

- mente nøyaktig det jeg sa.

Mener du at menn som ikke sender blomster er utrygge og sliter med dårlig selvtillit da? I følge den tankegangen sliter sikkert 95%+ av verdens menn med dårlig selvtilllit.

Skrevet

Sant, tryggeste er å droppe.

Veldig ofte svarer kvinner rent hypotetisk, utifra en mann de allerede er tiltrukket av. De forestiller seg en mann de er skikkelig keen på, som er litt hard to get, plutselig overraske dem med en bukett.

Det er klart at alle disse tingene er positive i seg selv, men fungerer sjelden i praksis. Mennene som har litt valgmuligheter på markedet (de kvinnene er mest interessert i) blir som regel ikke smågale etter en dame etter ett treff og vurderer å sende blomster. Så i TS' tilfelle blir det sannsynligvis over the top, og han posisjonerer seg som litt desperat.

Jeg har mottatt blomster fra menn tidligere, og fellestrekket var at de alle var mye mer interessert i meg enn jeg i dem. Det blir med slike "allmisser" som komplimenter, at de betyr mer når de ikke kommer alt for fort og ikke hele tiden. Dersom en fyr en gang iblant gir deg et konkret kompliment så stoler du mer på det og setter pris på det enn en som hele tiden maser om at du er "såå fantastisk".

Her tror jeg jenta ville antatt at han bare er en typisk "romantiker" som faller pladask og kommer med overdådige gester, og det kunne han gjort overfor hvem som helst.

Anonymous poster hash: 851f4...121

Vrøøl, what a pile of crap

Hvorfor ikke ta det som et kompliment eller en "oppmerksomhet".

Hvorfor all denne synsingen og grublingen rundt "spillet".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...