AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #22 Skrevet 4. februar 2015 Jeg er 32 og blomster på døren etter en date ville gitt meg noia. Hva kan jeg forvente etter de andre datene da? Frieri på date 10? Ta det rolig.....Anonymous poster hash: 62cde...984 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #23 Skrevet 5. februar 2015 Dersom du ikke er helt sikker på at følelsene er gjensidige, synes jeg du skal vente med blomster. Men flott at det fremdeles finnes menn som deg der ute! Anonymous poster hash: 30473...55e 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #25 Skrevet 5. februar 2015 Når du oppdager at dette har gått til h.... så kan du lese og lære i denne tråden her, TS: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=909388 Anonymous poster hash: 0a909...392
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #26 Skrevet 5. februar 2015 Hei, møtte en jente i går som jeg ble litt små forelsket i, og tenkte å sende henne en liten hilsen i dag ved å bestille noen blomster på døren hennes med et kort som det står "Hilsen noen som tenker på deg" eller noe, hva synes dere jenter om det? Ville dere likt det, eller er det for tidelig da vi kun har vært på en date? (satt på resturant i 5-6timer, så snakket jo mye sammen første daten). Evt. hvilke type blomster burde jeg bestille? Seriøst? Du er forelsket i noen du møtte i går? Du kjenner jo ikke personen?! Her lager du deg en utrolig stor fallhøyde, og forventninger aaaaltfor fort! Anonymous poster hash: 6e616...8a3
Solsikke84 Skrevet 5. februar 2015 #27 Skrevet 5. februar 2015 Seriøst? Du er forelsket i noen du møtte i går? Du kjenner jo ikke personen?! Her lager du deg en utrolig stor fallhøyde, og forventninger aaaaltfor fort! Anonymous poster hash: 6e616...8a3 Jeg møtte mannen min på butikken i går. Vi har barn sammen. Akkurat dette kan være formuleringen. At de var på date i nesten seks timer betyr trolig at de kjente til hverandre fra før 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #28 Skrevet 5. februar 2015 Jeg møtte mannen min på butikken i går. Vi har barn sammen. Akkurat dette kan være formuleringen. At de var på date i nesten seks timer betyr trolig at de kjente til hverandre fra før Ja, de hadde vært på et nach sammen. Ikke akkurat gamle kjente nei. Anonymous poster hash: 0a909...392
Cuntzilla Skrevet 5. februar 2015 #29 Skrevet 5. februar 2015 Å sende blomster på døren etter første date er altfor mye, det hadde vært dealbreaker for meg. Jeg er og skeptisk til menn som faller pladask på første møte, de kjenner ikke meg enda, de har bare hengt seg opp i noen overfladiske kvaliteter og/eller viklet seg inn i romantiske fantasier. Dating for meg er at to personer skal finne ut om man passer sammen, når den ene er helt solgt før man har pratet sammen omtrent så ødelegger han det, det blir for skjevt utgangspunkt for videre dating/bli bedre kjent.
Solsikke84 Skrevet 5. februar 2015 #30 Skrevet 5. februar 2015 Ja, de hadde vært på et nach sammen. Ikke akkurat gamle kjente nei. Anonymous poster hash: 0a909...392 Sa jeg det? Trolig kjente TIL, leser alle innlegg som fanden leser bibelen?
Solsikke84 Skrevet 5. februar 2015 #31 Skrevet 5. februar 2015 Ja, de hadde vært på et nach sammen. Ikke akkurat gamle kjente nei. Anonymous poster hash: 0a909...392 Sa jeg det? Trolig kjente TIL, leser alle innlegg som fanden leser bibelen?
Gjest Minesveiper Skrevet 5. februar 2015 #32 Skrevet 5. februar 2015 Jeg synes det blir litt for mye. Du kunne nok ha gjort det om hun virkelig ga uttrykk for at hun likte deg, men de fleste er nok ikke helt der etter bare en date. Hvis hun er i en fase hvor hun prøver å finne ut om hun liker deg og om du er riktig for henne er det lite lurt å legge press på henne med en slik gest.
Gjest Minesveiper Skrevet 5. februar 2015 #33 Skrevet 5. februar 2015 Jeg hadde satt stor pris på det, med et kort hvor det stod "Takk for en veldig hyggelig kveld", - det legger mye mindre såkalt 'stress'/'press' enn den teksten du foreslo TS. . Har man tilbragt 5-6 timer sammen ved et bord så kan blomster være en flott måte å takke for en hyggelig kveld på, - med mindre man er 21 og fryktelig utrygg på seg selv Edit: - ja, ser nå at du ikke fikk respons på meldingen din.... da sparer du blomsterpengene. Tenker du virkelig det eller prøver du å provosere?
Gjest incognita Skrevet 5. februar 2015 #34 Skrevet 5. februar 2015 Dersom jeg hadde vært på verdens beste første-date og jeg var skikkelig gira ville jeg elsket å få blomster på døra, men dersom jeg var litt iffy ville jeg nok følt at det var too much. Vanskelig, det der.... Det tryggeste er nok å la være. 2
Nettinettet Skrevet 5. februar 2015 #35 Skrevet 5. februar 2015 Sa jeg det? Trolig kjente TIL, leser alle innlegg som fanden leser bibelen? Tar du deg så nær av alt, eller er hormonene litt på styr i dag? Tror ikke personen mente å rette på deg eller "ta" deg på noe vis.
Gjest Lille-pus Skrevet 5. februar 2015 #36 Skrevet 5. februar 2015 Tenker du virkelig det eller prøver du å provosere? Absolutt ikke noe forsøk på å 'provosere'. - mente nøyaktig det jeg sa. 1
Nettinettet Skrevet 5. februar 2015 #37 Skrevet 5. februar 2015 Jeg var på date for mange mange år siden med som virket utrolig bra. Veldig kjekk utseendemessig, gode meninger, fine verdier osv.. Vi hadde vår første date på restaurant og han hadde med seg en rose. Det synes jeg var hyggelig fordi jeg fra før hadde et fint inntrykk av han. Men når han dagen etter daten kom med blomster og en boks sjokolade i butikken jeg jobbet bare for å takke for daten og si hei før han skulle på noe, så fikk jeg panikk.. Noen gir bare for mye av seg selv for fort og er så opptatt av å vise seg frem og glede at de glemmer hva som kanskje er invasjon av privatliv og ikke.. Vi har ikke bare intimsoner når det kommer til kroppen men også i livene vi lever. La folk invitere inn til disse sonene..
Heltprinsesseass Skrevet 5. februar 2015 #38 Skrevet 5. februar 2015 Hvis du fikk en følelse av at hun vil synes det er innafor med blomster i dag, kjør på. Likevel kan det være litt tidlig, så det er kanskje "tryggere" å ta med en bukett selv når dere kommer dit at du skal hjem til henne første gang.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #40 Skrevet 5. februar 2015 Dersom jeg hadde vært på verdens beste første-date og jeg var skikkelig gira ville jeg elsket å få blomster på døra, men dersom jeg var litt iffy ville jeg nok følt at det var too much. Vanskelig, det der.... Det tryggeste er nok å la være. Sant, tryggeste er å droppe. Veldig ofte svarer kvinner rent hypotetisk, utifra en mann de allerede er tiltrukket av. De forestiller seg en mann de er skikkelig keen på, som er litt hard to get, plutselig overraske dem med en bukett. Det er klart at alle disse tingene er positive i seg selv, men fungerer sjelden i praksis. Mennene som har litt valgmuligheter på markedet (de kvinnene er mest interessert i) blir som regel ikke smågale etter en dame etter ett treff og vurderer å sende blomster. Så i TS' tilfelle blir det sannsynligvis over the top, og han posisjonerer seg som litt desperat. Jeg har mottatt blomster fra menn tidligere, og fellestrekket var at de alle var mye mer interessert i meg enn jeg i dem. Det blir med slike "allmisser" som komplimenter, at de betyr mer når de ikke kommer alt for fort og ikke hele tiden. Dersom en fyr en gang iblant gir deg et konkret kompliment så stoler du mer på det og setter pris på det enn en som hele tiden maser om at du er "såå fantastisk". Her tror jeg jenta ville antatt at han bare er en typisk "romantiker" som faller pladask og kommer med overdådige gester, og det kunne han gjort overfor hvem som helst. Anonymous poster hash: 851f4...121 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå