Mr.srly Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Hei, møtte en jente i går som jeg ble litt små forelsket i, og tenkte å sende henne en liten hilsen i dag ved å bestille noen blomster på døren hennes med et kort som det står "Hilsen noen som tenker på deg" eller noe, hva synes dere jenter om det? Ville dere likt det, eller er det for tidelig da vi kun har vært på en date? (satt på resturant i 5-6timer, så snakket jo mye sammen første daten). Evt. hvilke type blomster burde jeg bestille?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Ikke gjør det, alt for mye press etter en date. Anonymous poster hash: 56ad2...2d3 7
LittDiva Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Jeg hadde synes det var veldig hyggelig , om jeg var interessert i deg . Altfor lite old fashion romantikk i Norge . De i blomsterbutikken har sikkert fine tips . 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Jeg synes det er for mye. Dere har kun hatt en date. Be henne ut igjen og ta det derfra. Anonymous poster hash: 851f4...121 7
embeu002 Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Ikke send noen blomster. En tekstmelding om at det var hyggelig å treffes er innafor, men ikke selg deg selv altfor billig. Vent et par dager, så kan du spørre om dere skal treffes igjen. Blomster bør du vente med til xx antall dates, etter min mening. 3
Mr.srly Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2015 Ja okay, takk for alle tilbakemeldinger! Da blir det ikke noen blomster i første runde. Sendte henne en mld i går og takket for en hyggelig kveld og at jeg så fram til å bli bedre kjent med henne. Den svarte hun ikke på, er det normalt? Vært litt kvalm i dag ettersom jeg ikke har fått svar enda
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Vær litt hard to get Da blir hun mer interessert!Anonymous poster hash: db2c8...b84
Nettinettet Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Ja okay, takk for alle tilbakemeldinger! Da blir det ikke noen blomster i første runde. Sendte henne en mld i går og takket for en hyggelig kveld og at jeg så fram til å bli bedre kjent med henne. Den svarte hun ikke på, er det normalt? Vært litt kvalm i dag ettersom jeg ikke har fått svar enda Ikke noe godt tegn desverre, så jeg tror det var lurt at du ikke sendte de blomstene. Hvordan tenker du selv at hun ser på deg? Hva slags inntrykk fikk du av hennes følelser og tanker om deg ut i fra daten? Du ble forelsket i henne, tror du hun ble forelsket i deg? 2
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Jeg hadde satt stor pris på det, med et kort hvor det stod "Takk for en veldig hyggelig kveld", - det legger mye mindre såkalt 'stress'/'press' enn den teksten du foreslo TS. . Har man tilbragt 5-6 timer sammen ved et bord så kan blomster være en flott måte å takke for en hyggelig kveld på, - med mindre man er 21 og fryktelig utrygg på seg selv Edit: - ja, ser nå at du ikke fikk respons på meldingen din.... da sparer du blomsterpengene. Endret 4. februar 2015 av Lille-pus 2
Target_Aquired Skrevet 4. februar 2015 #10 Skrevet 4. februar 2015 Jeg har sendt blomster til jenter før en date, en fin icebreaker :-) Har da selvfølgelig litt kjennskap til jenta 1
Mr.srly Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2015 Ikke noe godt tegn desverre, så jeg tror det var lurt at du ikke sendte de blomstene. Hvordan tenker du selv at hun ser på deg? Hva slags inntrykk fikk du av hennes følelser og tanker om deg ut i fra daten? Du ble forelsket i henne, tror du hun ble forelsket i deg? Åhh, ble jeg litt lei meg. Håpte egentlig at det var litt normalt. Vi holdt hender og jeg fulgte henne hele veien til toget (tok bussen etc sammen). Så følte at det gikk bra egentlig Vet ikke helt hva jeg evt. gjorde feil. Noen tips til hvordan jeg burde gå fram videre nå, for jeg er som sagt veldig interessert i henne.
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2015 #12 Skrevet 4. februar 2015 Hvor gamle er dere? Det er nesten kjernespørsmålet her fordi kutyme og forventininger i de ulike aldersgruppene er ikke den samme. Det som funker gull blant trygge 40 åringer funker veldig dårlig blant utrygge 20 åringer. 2
Nettinettet Skrevet 4. februar 2015 #13 Skrevet 4. februar 2015 Åhh, ble jeg litt lei meg. Håpte egentlig at det var litt normalt. Vi holdt hender og jeg fulgte henne hele veien til toget (tok bussen etc sammen). Så følte at det gikk bra egentlig Vet ikke helt hva jeg evt. gjorde feil. Noen tips til hvordan jeg burde gå fram videre nå, for jeg er som sagt veldig interessert i henne. Det er ikke sikkert du gjorde noe feil. Hvordan har hun vært med kontakt før dere var på date? Jeg tenker at du nå bare venter på å se hva hun svarer og så tar du det derfra 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #14 Skrevet 4. februar 2015 Åhh, ble jeg litt lei meg. Håpte egentlig at det var litt normalt. Vi holdt hender og jeg fulgte henne hele veien til toget (tok bussen etc sammen). Så følte at det gikk bra egentlig Vet ikke helt hva jeg evt. gjorde feil. Noen tips til hvordan jeg burde gå fram videre nå, for jeg er som sagt veldig interessert i henne. Gi det et par-tre dager uten å si noe, deretter kan du evt. sende en melding om hun vil ut og spise/ta en drink el.l. Finnes en mulighet for at hun er av typen som ikke alltid svarer på meldinger som ikke har et direkte spm., dog sjansen for det er ikke veldig stor (de fleste ville svart "ja det var kjempehyggelig" el.l.). Gi situasjonen litt pusterom, hvis du vil vite sikkert ber du henne ut igjen, om hun ikke svarer eller takker nei har du ditt svar. Anonymous poster hash: 851f4...121 2
Mr.srly Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #15 Skrevet 4. februar 2015 Hvor gamle er dere? Det er nesten kjernespørsmålet her fordi kutyme og forventininger i de ulike aldersgruppene er ikke den samme. Det som funker gull blant trygge 40 åringer funker veldig dårlig blant utrygge 20 åringer. Jeg er 21 år og hun er 20 år. Føler at vi begge er litt old fashion. Hun er alt annet en jenta som drikker mye og er veldig ordentlig på alt. Noe av grunnen til jeg liker henne så godt. Det er ikke sikkert du gjorde noe feil. Hvordan har hun vært med kontakt før dere var på date? Jeg tenker at du nå bare venter på å se hva hun svarer og så tar du det derfra Møtte henne på nash hjemme hos meg egentlig, så gikk preiken i et mellom oss. (2'ndre nashet hun hadde vært på). Ja, jeg også tenker å vente litt før jeg sier noe mer. Men blir bare kvalm på tanken om at hun kanskje ikke kommer til å svare/bli med ut igjen Gi det et par-tre dager uten å si noe, deretter kan du evt. sende en melding om hun vil ut og spise/ta en drink el.l. Finnes en mulighet for at hun er av typen som ikke alltid svarer på meldinger som ikke har et direkte spm., dog sjansen for det er ikke veldig stor (de fleste ville svart "ja det var kjempehyggelig" el.l.). Gi situasjonen litt pusterom, hvis du vil vite sikkert ber du henne ut igjen, om hun ikke svarer eller takker nei har du ditt svar. Anonymous poster hash: 851f4...121 Takk for tipset, tenker også at det er lurt å vente litt
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2015 #16 Skrevet 4. februar 2015 Jeg er 21 år og hun er 20 år. Føler at vi begge er litt old fashion. Hun er alt annet en jenta som drikker mye og er veldig ordentlig på alt. Noe av grunnen til jeg liker henne så godt. Møtte henne på nash hjemme hos meg egentlig, så gikk preiken i et mellom oss. (2'ndre nashet hun hadde vært på). Ja, jeg også tenker å vente litt før jeg sier noe mer. Men blir bare kvalm på tanken om at hun kanskje ikke kommer til å svare/bli med ut igjen Takk for tipset, tenker også at det er lurt å vente litt Gi henne tid nå. Om du føler det var kjemi mellom dere, at samtalen gikk lett, mobilen ikke var av større interesse enn deg, stemningen var slik at tiden helt utmerket kunne stått stille, så puster du med maven og venter. Ikke alle sender svar ett sekund etter at de har fått en melding, - det kan ha mange grunner. Og så likte jeg AB's forslag om å invitere henne ut igjen om noen dager (nei, ikke i kveld eller i morgen). Du er kvalm ved tanken på at det ikke skulle bli noe mer..... ikke kryp, snille, det gir ofte et inntrykk av at du er på knærne desperat. Rett ryggen og innse at du hadde en hyggelig kveld med en jente du liker, - og kos deg med den tanken inntil du vet litt mer, ikke lag dommedagsprofetier i hodet ditt.... det er det svært få som er verd. 6
Mr.srly Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #17 Skrevet 4. februar 2015 Gi henne tid nå. Om du føler det var kjemi mellom dere, at samtalen gikk lett, mobilen ikke var av større interesse enn deg, stemningen var slik at tiden helt utmerket kunne stått stille, så puster du med maven og venter. Ikke alle sender svar ett sekund etter at de har fått en melding, - det kan ha mange grunner. Og så likte jeg AB's forslag om å invitere henne ut igjen om noen dager (nei, ikke i kveld eller i morgen). Du er kvalm ved tanken på at det ikke skulle bli noe mer..... ikke kryp, snille, det gir ofte et inntrykk av at du er på knærne desperat. Rett ryggen og innse at du hadde en hyggelig kveld med en jente du liker, - og kos deg med den tanken inntil du vet litt mer, ikke lag dommedagsprofetier i hodet ditt.... det er det svært få som er verd. Takk Lille-pus for tipsene dine og oppmuntrende ord Kjenner jeg meg rett hadde jeg sprukket i morgen og spurt henne ut på nytt da. Men nå skal jeg holde meg! Venter til fredagen 2
Gjest Meglerfrøken Skrevet 4. februar 2015 #18 Skrevet 4. februar 2015 Hei, møtte en jente i går som jeg ble litt små forelsket i, og tenkte å sende henne en liten hilsen i dag ved å bestille noen blomster på døren hennes med et kort som det står "Hilsen noen som tenker på deg" eller noe, hva synes dere jenter om det? Ville dere likt det, eller er det for tidelig da vi kun har vært på en date? (satt på resturant i 5-6timer, så snakket jo mye sammen første daten). Evt. hvilke type blomster burde jeg bestille? Hei! Det er en veldig søt tanke, men jeg tror kanskje du skal vente til dere kanskje har vært på et par dater til, eventuelt vært intime. Men det er en latterlig søt tanke å sende blomster! Wenche Foss sa en gang at romantikken døde ut på 80- tallet. At du vil sende blomster etter første daten, får meg til å tro at Norges Diva tok feil i akkurat det. Når det kommer til hvilke blomster du skal velge, så er det jo bare å pense inn samtalen en gang inn på blomster/planter, og notere det ned for deg selv. Å få favorittblomsten sin på døren når man minst venter det, er veldig hyggelig;) ÅH, hadde bare flere gutter tenkt på blomster.... 1
Nettinettet Skrevet 4. februar 2015 #19 Skrevet 4. februar 2015 Du er kvalm ved tanken på at det ikke skulle bli noe mer..... ikke kryp, snille, det gir ofte et inntrykk av at du er på knærne desperat. Rett ryggen og innse at du hadde en hyggelig kveld med en jente du liker, - og kos deg med den tanken inntil du vet litt mer, ikke lag dommedagsprofetier i hodet ditt.... det er det svært få som er verd. Godt råd og fine tanker! Ta disse til deg TS Håper du hører fra henne
lillsunshine Skrevet 4. februar 2015 #20 Skrevet 4. februar 2015 Jeg synest det er kjemperomantisk Men siden hun er så ung også, så er det nok lurt å vente til du forhåpentligvis har lagt noen dater bak deg. Det er kanskje litt vel tidlig. Men etterhvert synest jeg du absolutt skal gjøre det. Jeg hadde blitt veldig smigret, ikke mange norske romantiske menn igjen, føler jeg. De første og eneste blomstene jeg har fått i mitt liv, var ikke fra min ex, men fra en kunde på jobb. Som takk for god service. Det hører med historien at han kjørte blomster, men det var da likevel veldig hyggelig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå