AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Er det noen her som har erfaring med slyngetrening hjemme? Vurderer å gå til innkjøp av en slynge etter å ha vært på noen timer, og brukt det litt sammen med PT. Men; vil det virkelig kunne brukes sammen med et dørfeste, uten at døren knekker? Jeg veier ca 60 kg, mens samboer er nærmere 100. Vil en dør virkelig kunne holde oss? Noen erfaringer fra hvilken slynge man bør kjøpe? Kikker litt på denne http://www.x-life.no/products/abilica-powersling Ender man opp med å faktisk bruke produktene, eller blir de bare til pynt? Jeg trener regelmessig, men kunne tenkt meg litt mer styrke, og kanskje da lagt inn 10-15 min etter løpeturer. Anonymous poster hash: 07fc9...a4d
Gjest Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Vi har slynger festet i krok i taket. Gir litt mer frihet enn dørfestene. Syns det er helt genialt å ha slynger hjemme. Vi har RedCord sine, noen syns de er litt knotete å justere.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Vi har slynger festet i krok i taket. Gir litt mer frihet enn dørfestene. Syns det er helt genialt å ha slynger hjemme. Vi har RedCord sine, noen syns de er litt knotete å justere. Tror egentlig ikke vi har plass noe sted i leiligheten for å ha kroker i taket, derfor virket en dørløsning litt bedre, og så er vi en del på farten så greit å kunne pakke med seg. Men er dere flinke og bruker dette? litt redd for å kjøpe inn noe og så bruker jeg det kun i 2 uker... Anonymous poster hash: 07fc9...a4d
Gjest Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Tror egentlig ikke vi har plass noe sted i leiligheten for å ha kroker i taket, derfor virket en dørløsning litt bedre, og så er vi en del på farten så greit å kunne pakke med seg. Men er dere flinke og bruker dette? litt redd for å kjøpe inn noe og så bruker jeg det kun i 2 uker... Anonymous poster hash: 07fc9...a4d Vanskelig å si, da vi akkurat nå ikke har behov for å bruke dette (jeg trener på senter). Kjøpte det for å bruke på sommeren (noe jeg gjorde). Om du blir å bruke det i kun 2 uker er det vel egentlig bare du som kan vite...? Slyngetrening kan hvertfall varieres i det uendelige, i motsetning til en del andre "hjemmeapparater" for styrke, og det passer for absolutt alle.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Vanskelig å si, da vi akkurat nå ikke har behov for å bruke dette (jeg trener på senter). Kjøpte det for å bruke på sommeren (noe jeg gjorde). Om du blir å bruke det i kun 2 uker er det vel egentlig bare du som kan vite...? Slyngetrening kan hvertfall varieres i det uendelige, i motsetning til en del andre "hjemmeapparater" for styrke, og det passer for absolutt alle. Anonymous poster hash: 07fc9...a4d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Anonymous poster hash: 07fc9...a4d Det er jo som du sier kun jeg som kan vite... Trener på senter 2-3 ganger i uken, og løper litt ute, og den løpingen skal trappes litt opp, og det er da jeg håper jeg kan klare å ta 15-20 min etter hver økt ute Får diskutere med sambo hva han synes Takk for svar! Anonymous poster hash: 07fc9...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå