Gå til innhold

Bestemor hadde mere sex enn deg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
:ler: Nå fikk jeg rare tanker i hodet.
Skrevet

Og mine besteforeldre trodde ikke de kunne få barn hvis ikke de kom samtidig...!

Skrevet

Dessuten føler de seg ikke forpliktet til å tilfredsstille sin manns lyster.

Har kvinner sex fordi mannen vil??

Gjest gjesten
Skrevet

Jeg blir frustrert over å igjen lese at det er kvinnen som ikke har lyst. Igjen blir mannen fremstilt som en som alltid er klar for sex, og kvinnen er bremsen.

Jeg har sikkert mindre sex enn min bestemor, jeg har helt sikkert mindre sex enn mange andre kvinner ikke fordi jeg er for sliten og trøtt for sex, men fordi min mann er for sliten, for trøtt, for et eller annet.

Når får vi en undersøkelse som konkluderer med at i mange par har kvinnen mer lyst enn mannen.

Noen fler som kjenner seg igjen.

Gjest GreenSky
Skrevet
Bare så du er klar over det:

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/08/08/404886.html

Hvis dette fortsetter så vil generasjoner et stykke

frem kanskje måte overleve uten sex i det hele tatt.

Er det noe rart, da! På den tiden hadde de ikke tv, pc eller stereo. Noen få hadde radio. Bortsett fra å lese, hva skulle de ellers ha gjort for å koble av? :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

For meg er ikke bestemor annet enn den koselige damen som sitter på kjøkkenet og løser kryssord. Men mer sex enn meg? Uuuug :-?

Gjest gjest1
Skrevet

Tror ikke det er så rart jeg. Kvinnene var hjemmeværende før i tiden, og sex var noe mannen hadde krav på i ekteskapet. Kvinnen den gangen var vel oppdratt til å si nei før ekteskapet, uansett, for slike lyster hadde ikke pene piker.

Mannen var kanskje ikke like sliten da som nå heller. Han behøvde ikke ta del i husarbeidet eller bli med på deling av henting av barn i barnehage. Han var ute og tjente penger, og alt annet tok konen seg av. Og om hun var sliten eller ikke, hadde neppe noe å si for sexlivet. Som sagt; det var hans rett....

Jeg tror ihvert fall det ligger mye der...

Skrevet

Jeg tror du har helt rett Mysan!

Gjest GreenSky
Skrevet
Og om hun var sliten eller ikke, hadde neppe noe å si for sexlivet. Som sagt; det var hans rett....

Vel, men da kan vi jo kanskje trekke den konklusjonen at - joda, de hadde mer sex før, men vi har sjeldenere men bedre sex? :sjarmor: Kvalitet VS kvantitet! :wink:

Jeg kan snakke med mormor om mye rart jeg, men akkurat det tror jeg ikke jeg skal spørre om. - Øyyh, mormor, ble det noe bra sex på deg i gamle dager, da? :tunge1:

Skrevet

Jeg kan snakke med mormor om mye rart jeg, men akkurat det tror jeg ikke jeg skal spørre om. - Øyyh, mormor, ble det noe bra sex på deg i gamle dager, da? :tunge1:

Men jammen hadde det vært stilig om du hadde prøvd... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Min eneste gjenlevende bestemor er så tunghørt at hvis jeg hadde spurt om hun hadde hatt bra sex, ville hun sikkert ha svart nei, jeg vil ikke ha kjeks

:ler:

Husk at dette også kan være en faktor som innvirker på statistikken!

:sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Men med forstørrelsesglass vil de fleste kunne klare å lese en ev spørreundersøkelse, ikke sant. :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet
Men med forstørrelsesglass vil de fleste kunne klare å lese en ev spørreundersøkelse' date= ikke sant. :tunge1:

Ikke med Parkinsons, nei!

:tunge1:

Gjest GreenSky
Skrevet

:ler: Men de fleste eldre har sikkert noen som kan holde forstørrelsesglasset for dem, ikke sant. :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet
:ler: Men de fleste eldre har sikkert noen som kan holde forstørrelsesglasset for dem' date=' ikke sant. :tunge1:

Ikke med denne regjeringen, nei!

:sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Familie, ikke sant. Hva skulle ellers barnebarn være til for? :riste:

Gjest Anonymous
Skrevet
Familie' date= ikke sant. Hva skulle ellers barnebarn være til for? :riste:

...bortsett fra å spørre om sexlivet, er det dét du mener?

:o

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...