AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Der skjedde det igjen. Iblant hender det at jeg treffer ei jente som jeg har lyst til å være snill med, gi komplimenter og vise masse positiv oppmerksomhet. Jeg VET jo at jenter foretrekker drittsekker som de må grine seg i søvn av, men av og til klarer jeg ikke å spille den rollen. Av og til treffer jeg ei jente og tenker "hun her er annerledes". Men hun var selvfølgelig ikke annerledes. Hun fikk ikke de rette følelsene for meg. Men jeg er en kjempefin fyr så klart. Treffer helt sikkert den rette for meg. Neste gang så skal jeg huske å være drittsekk. Anonymous poster hash: b0edc...c21 7
celinus Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Det er ikke alle som vil ha en drittsekk.... Jeg vil i hvert fall ikke ha det
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Bra! Viktig å finne balansen! Småkranglet med dama over tlf i går kveld, endte opp med å slenge på røret. Fikk mld i dag tidlig om at hun ikke hadde hatt det no godt i natt, og om jeg fortsatt er sur, svarte selvfølgelig med "dra til helvete jævla dritt-kjærring", selv om jeg ikke er sur overhodet. Dessverre slik man holder liv i forhold med jenter. (vært sammen i tre år..)Anonymous poster hash: eb205...26c 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Stikkordet er: Jenter. Anonymous poster hash: 86ad6...43e 6
Gjest Amémonos Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Bra! Viktig å finne balansen! Småkranglet med dama over tlf i går kveld, endte opp med å slenge på røret. Fikk mld i dag tidlig om at hun ikke hadde hatt det no godt i natt, og om jeg fortsatt er sur, svarte selvfølgelig med "dra til helvete jævla dritt-kjærring", selv om jeg ikke er sur overhodet. Dessverre slik man holder liv i forhold med jenter. (vært sammen i tre år..)Anonymous poster hash: eb205...26c Kanskje hvis man er sammen med en masochist.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Nå har du skjønt det. Anonymous poster hash: a76cb...1ec
Nettinettet Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 Der skjedde det igjen. Iblant hender det at jeg treffer ei jente som jeg har lyst til å være snill med, gi komplimenter og vise masse positiv oppmerksomhet. Jeg VET jo at jenter foretrekker drittsekker som de må grine seg i søvn av, men av og til klarer jeg ikke å spille den rollen. Av og til treffer jeg ei jente og tenker "hun her er annerledes". Men hun var selvfølgelig ikke annerledes. Hun fikk ikke de rette følelsene for meg. Men jeg er en kjempefin fyr så klart. Treffer helt sikkert den rette for meg. Neste gang så skal jeg huske å være drittsekk. Anonymous poster hash: b0edc...c21 Takk for inspirasjon... http://denrette.com/sannheten-om-drittsekker-og-damer/
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #10 Skrevet 4. februar 2015 Trenger ikke være drittsekk, bare gi de mindre oppmerksomhet. Før ga jeg 100% av meg selv og endte som vanlig opp med avvisning. Nå har jeg lagt om taktikken, gir mindre av meg selv og så langt er det ingen som har gitt meg den kalde skulderen. Virker som jenter liker utfordringen... Anonymous poster hash: 9c8b9...145
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #11 Skrevet 4. februar 2015 Takk for inspirasjon... http://denrette.com/sannheten-om-drittsekker-og-damer/ Ventet nesten bare på at du skulle komme med egenreklamen din. Men du treffer ikke helt mål. Som de fleste andre damer så er du overromantisk og gir råd deretter. Denne artikkelen er mye bedre: http://www.klikk.no/mote/detnye/livsstil/article1507050.ece Den sier det rett og slett som det er. Drittsekker drar damer. Aldri gi henne mer enn nok til at hun akkurat henger på kroken. Lek med følelsene hennes. Gi varme og så vær iskald. Anonymous poster hash: b0edc...c21 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #12 Skrevet 4. februar 2015 Om du vil ha en dame som liker drittsekker så er det ikke dama for deg. Det er ikke alle damer som liker drittsekker. Jeg setter veldig stor pris på de som er hyggelige Anonymous poster hash: a4e3c...c07 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #13 Skrevet 4. februar 2015 Er ikke noe tvil om at drittsekker trekker damer, blir bare teit å nekte på det. Men jeg ser på det som om livet bare setter deg på prøve, gir deg fristelser for å teste ut "godheten" din. Fordi tross alt, hvis du kun er god fordi du får fordeler av det er du egentlig ikke god innerst inne. Anonymous poster hash: 24573...d24
Nettinettet Skrevet 4. februar 2015 #14 Skrevet 4. februar 2015 Ventet nesten bare på at du skulle komme med egenreklamen din. Men du treffer ikke helt mål. Som de fleste andre damer så er du overromantisk og gir råd deretter. Denne artikkelen er mye bedre: http://www.klikk.no/mote/detnye/livsstil/article1507050.ece Den sier det rett og slett som det er. Drittsekker drar damer. Aldri gi henne mer enn nok til at hun akkurat henger på kroken. Lek med følelsene hennes. Gi varme og så vær iskald. Anonymous poster hash: b0edc...c21 Egenreklame er det vel uansett om jeg skriver her inne eller om jeg henviser til en bloggpost skrevet på bakgrunn av klagingen din. Poenget er at damer ikke er ute etter drittsekker, det er bare en unnskyldning du har laget for å ikke endre en dritt ved deg selv. Jeg skriver også at det viktigste er å vite hva slags dame man vil ha og se om man kan få den dama ved å være som man er. Jeg tar utgangspunk i damer som meg, alltid når jeg skriver, og det er fordi jeg anser meg selv som en dame med høy verdi og som er gjennomsnittlig både når det kommer til utseende og væremåte. De mennene som kontakter meg for hjelp ser som oftest, etter en dame som har et liv og en væremåte som jeg har, dermed er mine råd også gode for dem som vil ha en slik dame. Hvis du er ute etter noe annet, så passer selvfølgelig mange av rådene mine ikke for deg, men jeg mener at en del av rådene også er ganske generelle.
sjonkelrolf Skrevet 4. februar 2015 #15 Skrevet 4. februar 2015 "Nice guys don't finish last anymore, they don't finish at all..."
Yzma Skrevet 4. februar 2015 #16 Skrevet 4. februar 2015 I feel your pain my brotha from anotha motha
Nettinettet Skrevet 4. februar 2015 #17 Skrevet 4. februar 2015 Er ikke noe tvil om at drittsekker trekker damer, blir bare teit å nekte på det. Men jeg ser på det som om livet bare setter deg på prøve, gir deg fristelser for å teste ut "godheten" din. Fordi tross alt, hvis du kun er god fordi du får fordeler av det er du egentlig ikke god innerst inne. Anonymous poster hash: 24573...d24 Du tar feil. Menn som får det til å dirre i dåsa tiltrekker damer. Ikke drittsekker. Dere glemmer å være sexy og skape tiltrekning hos damene fordi dere er så opptatt av å få henne til å like dere. 2
Nettinettet Skrevet 4. februar 2015 #18 Skrevet 4. februar 2015 "Nice guys don't finish last anymore, they don't finish at all..." Det stemmer hvis man er en dørmatte. Ikke noe tiltrekkende egenskap å være en giver uten respek for seg selv!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #19 Skrevet 4. februar 2015 Egenreklame er det vel uansett om jeg skriver her inne eller om jeg henviser til en bloggpost skrevet på bakgrunn av klagingen din. Poenget er at damer ikke er ute etter drittsekker, det er bare en unnskyldning du har laget for å ikke endre en dritt ved deg selv. Joda, som regel er jeg drittsekk, og er fullt klar over at jeg må undertrykke min naturlige trang til å være snill, følsom og oppmerksom. Det er bare at av og til treffer jeg damer som jeg tenker at "hun virker så normal, hun kan ikke være sånn som andre damer." Jeg skriver også at det viktigste er å vite hva slags dame man vil ha og se om man kan få den dama ved å være som man er. Jeg tar utgangspunk i damer som meg, alltid når jeg skriver, og det er fordi jeg anser meg selv som en dame med høy verdi og som er gjennomsnittlig både når det kommer til utseende og væremåte. De mennene som kontakter meg for hjelp ser som oftest, etter en dame som har et liv og en væremåte som jeg har, dermed er mine råd også gode for dem som vil ha en slik dame. Hvis du er ute etter noe annet, så passer selvfølgelig mange av rådene mine ikke for deg, men jeg mener at en del av rådene også er ganske generelle. Du gir råd som kanskje passer menn og kvinner i alderen 35 +. I den alderen tror jeg at de fleste damer er så gjennombrent og gjennompult av drittsekker at de begynner å se seg om etter normale, snille menn. Anonymous poster hash: b0edc...c21
sjonkelrolf Skrevet 4. februar 2015 #20 Skrevet 4. februar 2015 Det stemmer hvis man er en dørmatte. Ikke noe tiltrekkende egenskap å være en giver uten respek for seg selv! Sant det. Og jeg mener også at alskens Disney-filmer, eller Hollywood-filmer generelt, har ødelagt en god del. De har skapt en illusjon om at det alltid er den "gode" som vinner til slutt. Vel, sånn er det ikke. Verden er urettferdig, og man må handle deretter. Datingmarkedet er kanskje blitt noe av det mest nådeløse man kan begi seg utpå, og kynisme og iskald beregning ser ut til å være det man må ha for å lykkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå