Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsket å gå ned 5 kg, men så har jeg heller gått opp 10 kg.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, føles som det er en ond sirkel. Spiser usunt/mye og får dårlig samvittighet, og spiser mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsket å gå ned 5 kg, men så har jeg heller gått opp 10 kg.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, føles som det er en ond sirkel. Spiser usunt/mye og får dårlig samvittighet, og spiser mer...

Du vet ikke hva du skal gjøre? Seriøst?

Spis mindre og sunnere, tren mer.

Anonymous poster hash: 85b07...300

• Liker 4
Skrevet

Huff, ja det der er så typisk! Fordi du har bestemt deg for å gå ned i vekt fokuserer du mer på mat og så går det faktisk andre veien. Hadde du ikke tenkt så mye på at nå må du slanke deg er jeg sikker på at du ikke hadde fått sånne spiseraptuser og dårlig samvittighet. Kjenner meg veldig igjen. ;)

Det som funker på meg er å ikke gå på vekta eller tenke for mye på hva jeg spiser, men heller fokusere på å være fysisk aktiv så mye som mulig. For jo mer aktiv man er jo mer vil kroppen få behov for skikkelig næring og ikke bare drittmat. Jeg fungerer i hvert fall sånn.

Anonymous poster hash: 82af2...0ce
Skrevet

1. Få en ca-oversikt over hvor mye du forbrenner gjennom aktivitet i løpet av en dag.

2. Tilpass energiinntaket til målet, men pass på at du ikke spiser for lite. For lite mat øker kroppens stressreaksjon, og setter ned hvileforbrenningen din.

3. Stress øker fettlagring, og hindrer vektreduksjon, så stress ned. Og igjen, spis nok.

4. Sov nok.

5. Bruk tid. Du brukte tid på å legge på deg, og du må bruke tid på å blii kvitt vekten.

6. Finn den metoden som passer deg.

Anonymous poster hash: f20ad...816
Skrevet

Anbefaler å bruke My Fitness Pal noen dager (den på nett er sykt enkel og oversiktlig), bare for å få oversikt over hva som er ille og ikke fullt så ille for deg. Jeg har prøvd å gå ned i vekt flere ganger, og vet hvordan du har det. Men etter å ha begynt med My Fitness Pal har jeg faktisk klart å gå ned. Dette er ikke reklame altså, det hjalp meg faktisk!

Anonymous poster hash: 983fd...3ab

Skrevet

Anbefaler å bruke My Fitness Pal noen dager (den på nett er sykt enkel og oversiktlig), bare for å få oversikt over hva som er ille og ikke fullt så ille for deg. Jeg har prøvd å gå ned i vekt flere ganger, og vet hvordan du har det. Men etter å ha begynt med My Fitness Pal har jeg faktisk klart å gå ned. Dette er ikke reklame altså, det hjalp meg faktisk!

My Fitness Pal er forøvrig en tjeneste der du kan loggføre hva du spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...