AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hvordan skrive i invitasjonen at vi ønsker at gjestene gjerne skal finne på morsomme ting og taler og innslag, men at de også må si i fra til toastmaster. Sliter med å formulere det enkelt Anonymous poster hash: 3a905...6fb
Gjest Salvesen Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Hvordan skrive i invitasjonen at vi ønsker at gjestene gjerne skal finne på morsomme ting og taler og innslag, men at de også må si i fra til toastmaster. Sliter med å formulere det enkelt Anonymous poster hash: 3a905...6fb "Vi ønsker at dere gjerne skal finne på morsomme ting og taler og innslag, men at dere også må si i fra til toastmaster." 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Er det vanlig å skrive slikt? Blir det ikke litt sånn; please, hyll oss! De som har lyst til å bidra med noe sier vel ifra selv?Anonymous poster hash: 30270...8f7 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Er det vanlig å skrive slikt? Blir det ikke litt sånn; please, hyll oss! De som har lyst til å bidra med noe sier vel ifra selv?Anonymous poster hash: 30270...8f7 Vi vet at mange ønsker å komme med innslag, men vet også at mange av de ikke har vært flinke til å gi beskjed til toastmaster på forhånd. Og da kan det bli litt feil. Anonymous poster hash: 3a905...6fb
Butter Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Vi satt opp slik: Toastmaster: tlf xxx, mail xxx. Innen xx.xx.xx Fremgår ikke hva slags innhold som er ønskelig, men ifølge det jeg fant ut var kontaktinfo til toastmaster vanlig info i innbydelsen. Vi satt i tillegg opp en frist da vår toastmaster ønsket å lage en kjøreplan, noe også kokken synes var veldig greit. 1
Strikkesokken Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Fikk en invitasjon her om dagen der det sto "sang, taler, og øvrige innslag sendes til toastmaster ***, innen xx.xx.xx." og telefonnummer og mail til toastmaster. Endret 4. februar 2015 av Flyndrefanten 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Fikk en invitasjon her om dagen der det sto "sang, taler, og øvrige innslag sendes til toastmaster ***, innen xx.xx.xx." og telefonnummer og mail til toastmaster. Dette tror jeg det har stått på alle invitasjonene jeg også har fått 😊Anonymous poster hash: 1ae03...26b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Hvordan skrive i invitasjonen at vi ønsker at gjestene gjerne skal finne på morsomme ting og taler og innslag, men at de også må si i fra til toastmaster. Sliter med å formulere det enkelt Anonymous poster hash: 3a905...6fb Jeg må innrømme at det der hørtes litt for dumt ut... Konsentrer dere heller om å arrangere bryllupet så det blir hyggelig og morsomt for gjestene deres. Ikke forvente at DE skal lage det morsomme for dere. Anonymous poster hash: cfaee...49f
melatonin Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Et spørsmål: Vi vil bestille invitasjoner nå snart, men har ikke toastmaster enda, og vil ikke ha så mye ekstra innslag under middager som taler og sanger utenom foreldre og forlovere, er det da greit å utelate dette fra invitasjonen?
bambis Skrevet 10. februar 2015 #10 Skrevet 10. februar 2015 Et spørsmål: Vi vil bestille invitasjoner nå snart, men har ikke toastmaster enda, og vil ikke ha så mye ekstra innslag under middager som taler og sanger utenom foreldre og forlovere, er det da greit å utelate dette fra invitasjonen? Vi har heller ikke toastmaster avklart enda, så skriver bare opp våre telefonnummer i innbydelsen. Under middagen vil jeg bare ha "standard-talene" tror jeg, men andre kan jo slippe til under kaffen, og da kan de vel si fra til toastmaster på bryllupsdagen? Vi har en hjemmeside da, så tenkte evt å skrive toastmaster der når vi vet hvem det blir.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #11 Skrevet 11. februar 2015 Vi spurte rett og slett et par av våre venner som er flinke til å synge/spille (og vant til å gjøre dette i sosiale lag) om de kunne tenke seg å ha et lite innslag under middagen. Det ble kjempefint! Og lettere å planlegge middagen når vi hadde denne avtalen på forhånd. De fikk en liten gave etterpå. Jeg stiller også opp med slikt når jeg blir spurt. Ellers hadde vi toastmasterkontaktinfo i innbydelsene, uten noe mer hinting i teksten. Anonymous poster hash: e8115...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå