Gå til innhold

Er det dama sin oppgave å spørre hvor man står i forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere? Er det dama sin oppgave å spørre hvor man står i forholdet?

Og er det alltid lurt å spørre?

Jeg har en situasjon der jeg føler at det blir feil å spørre. For enkelte signaler er så tydelige på at han ikke vil ha det type forhold jeg søker. Dermed så føler jeg at det blir feil å spørre. Han har også sagt at han vet jeg er forelsket, men at han vil fortsette å møtes. Da sier vel det seg selv at han ikke er klar for forhold tenker jeg.

Anonymous poster hash: 0e496...3cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han du beskriver høres akkurat ut som han jeg er med. Jeg har for øvrig tatt det neste steget (flere ganger) og spurt hva vi er. Han sier fortsatt at vi "er på vei inn i et forhold, men får se hva tiden fører med seg". Det er forferdelig irriterende, for jeg vet han er forelsket i meg (eller, i det minste "litt") og han vet jeg er forelsket i han.

Jeg tror han bare er redd for å forplikte seg. Eller kanskje jeg ikke er drømmedama i hans øyne, jeg vet ikke.

Anonymous poster hash: 4bcb2...3a4
  • Liker 1
Skrevet

Men vil du høre han si det eller sier det seg selv mener du?

Anonymous poster hash: f3e54...2fb
Skrevet

Men vil du høre han si det eller sier det seg selv mener du?

Jeg vil høre han si det. Altså, det er nok mange som mener at sånt er barnslig. At man "vet" når man er sammen. Men for meg er det ikke så lett! Jeg tror ikke det er så lett for alle. Noen har kanskje usikkerheter, og trenger den bekreftelsen at; "ja! Vi er sammen!"

Og man trenger jo ikke å spørre "Er vi sammen?" Man kan spørre hvor man er i "forholdet". Om dere er eksklusive, fordi du er litt forvirret.

Istedetfor å høre "Vel, jeg har ikke sex med andre damer og prater ikke med andre damer."

Anonymous poster hash: 4bcb2...3a4

Skrevet

Dere som venter og venter på det neste steget, hvorfor gidder dere? Forstår dere ikke selv at disse mennene bruker tiden deres? " vi er på vei inn i et forhold,men får se hva tiden fører med seg"?? Altså...det er jo klart at han bare holder deg på gress.

Vil person A ha forhold men person B nøler så kan person A godt la den andre nøle litt, men etterhvert bør person B kunne komme med et klart svar.

• Liker 5
Skrevet

Enig med Christiania_Oslo! Dropp fyren før han dropper deg! "Vi får se hva tiden viser"!! Det er jo frekt! Her kommer det en dame som serverer det fineste hun har, sitt hjerte, på et sølvfat, og så svarer fyren tja, jeg vet ikke, vi ser det an! Gud all den nedverdigende behandling damer finner seg i, av et håp om kjærlighet.

En ekte mann viser at han vil HA deg. Han vet at han ikke kan få noe bedre enn deg, og han skynder seg å gripe tak i deg og gjøre deg til sin. Han som ikke gjør det er ikke verd din tid.

Anonymous poster hash: be8dd...d39
  • Liker 5
Gjest Salvesen
Skrevet

Enig med Christiania_Oslo! Dropp fyren før han dropper deg! "Vi får se hva tiden viser"!! Det er jo frekt! Her kommer det en dame som serverer det fineste hun har, sitt hjerte, på et sølvfat, og så svarer fyren tja, jeg vet ikke, vi ser det an! Gud all den nedverdigende behandling damer finner seg i, av et håp om kjærlighet.

En ekte mann viser at han vil HA deg. Han vet at han ikke kan få noe bedre enn deg, og han skynder seg å gripe tak i deg og gjøre deg til sin. Han som ikke gjør det er ikke verd din tid.

Anonymous poster hash: be8dd...d39

Tror nok De har blandet begrepene "ekte mann" og "ektemann".

• Liker 2
Skrevet

Tror nok De har blandet begrepene "ekte mann" og "ektemann".

Haha! Trakk på smilebåndet. :)

Til trådstarter: jeg tenker at så lenge dere bare treffer hverandre, så er det ikke noe å stresse med. Noen bruker lengre tid på å gå inn i forhold... liker å føle på om det er rett. Og selv om han nøler nå, så kan det godt hende han vil bli kjæresten din senere. Personlig mener jeg det er fornuftig å bruke litt tid, jeg "datet" kjæresten min en evighet før vi ble sammen. Jeg tenker at de som bruker tid på å gå inn i forhold, i hvert fall er sikker når de først gjør det. Man ser jo de som får seg ny kjæreste på facebook en gang i året omtrent - hva i all verden betyr en sånn offentliggjøring da. Nei, den som venter på noe godt osv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil høre han si det. Altså, det er nok mange som mener at sånt er barnslig. At man "vet" når man er sammen. Men for meg er det ikke så lett! Jeg tror ikke det er så lett for alle. Noen har kanskje usikkerheter, og trenger den bekreftelsen at; "ja! Vi er sammen!" Og man trenger jo ikke å spørre "Er vi sammen?" Man kan spørre hvor man er i "forholdet". Om dere er eksklusive, fordi du er litt forvirret. Istedetfor å høre "Vel, jeg har ikke sex med andre damer og prater ikke med andre damer." Anonymous poster hash: 4bcb2...3a4

Har du vurdert å snakke med han da?

Skrevet

Hvis signalene er så tydelige som du sier, på at han ikke vil ha den type forhold, så hadde jeg gått. Evt spurt først, så gått.

• Liker 1
Skrevet

Hvis man er nødt til å spørre om hvor man er i forholdet... Vel, da har man ikke noe forhold. Simple as that!

Anonymous poster hash: d6ab6...d19

• Liker 1
Skrevet

Hvis man er nødt til å spørre om hvor man er i forholdet... Vel, da har man ikke noe forhold. Simple as that!

Anonymous poster hash: d6ab6...d19

Jeg er enig. Mener at hvis en må nødt å spørre om det, så har man ikke noe forhold. Har han nok interesse, så vil han bli. Har han ikke så går han.

Anonymous poster hash: 0e496...3cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...