Gå til innhold

Hvorfor få barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig spørsmål som ikke har bare ett svar, og som jeg ikke er sikker på om jeg vet svaret på. Men jeg kan jo prøve meg med noen få av faktorene:

* Tradisjon - har alltid tenkt at jeg skulle ha barn/det er liksom det "naturlige"

* Slekt - ønske om å "føre genene videre" eller etterlate meg noe, eller hvordan jeg skal si det

* Ønske om noe "mer/større" i livet enn meg selv og mine behov

* Ønske om å oppleve gleden jeg så i andre foreldre

... det var noe ihvertfall?

Skrevet

For meg har det aldri vært noe spørsmål.

Jeg har alltid drømt om å få barn.

Skrevet
For meg har det aldri vært noe spørsmål.

Jeg har alltid drømt om å få barn.

Me too.Får håpe jeg får ett snart

Skrevet

Me too.Får håpe jeg får ett snart

Lykke til :wink:

Jeg har to :)

Skrevet

Da jeg var 22 år så begynte jeg å lengte etter å få barn.. Jeg var klar for barn da og ble heldigvis gravid rett etter på :wink:

Skrevet

Fordi jeg fant mannen i mit liv og jeg da ønsket sterkt at vi fikk barn sammen, og fordi det å være mamma er helt fantastisk. Storkoser meg sammen med 6 åringen min og gleder meg utrolig til nestemann ser lyset!

Klem Charmina

:babysmokk: 94 dager til termin

Skrevet

Har alltid ønsket meg barn - veldig gjerne et kjærlighetsbarn. Og fikk det! :P

Verden blir magisk, vakrere og mer interessant når man får være med barn på deres oppdagelsesreise opp og fram. De ser små mirakler i alt mulig.

Barn er nærmest meningen med livet for meg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter å ha fått barn kan jeg bare si at det er en berikelse..og man får mange artige opplevelser. F.eks da mitt kloke barn sa at jeg måtte forstå hvorfor ting var som de var da jeg ble irritert...da gikk irritasjonen fort over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...