Gå til innhold

Fikk en forespørsel (linked in)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en mail fra linked in hvor jeg ble spurt om jeg ville "linke ????" en fyr jeg flørta littmed for 5 år siden. Slettet eposten men fikk en ny. Jeg vet ikke en gang hva linked in er. Har han sendt den forespørselen til meg eller er det linked in som sender til alle på hans mailliste??? Jeg visste ikke at han hadde mailadressa mi engang. Hvordan har han fått den, liksom?

Får det ikke til å stemme at han ville sendt en slik forespørsel heller, da han er nybakt far og vi har ikke hatt noe kontakt på så mange år.,.,

Noen som vet hvordan det der fungerer?

Anonymous poster hash: f52bc...577

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått samme type melding fra ei jeg bare vet så vidt hvem er. Måtte google navnet for å finne ut hvem hun er. Likt som hos deg er det ei jeg ikke aner hvorfor har min epost, og jeg har ikke LinkedIn!

Skrevet

Dersom man har en profil kan man bli invitert ved at noen søker deg opp som på Facebook. Hvis du ikke har Linkedin er du i mailinlisten hans, son Linked in sender invitasjoner til.

LinkedIn er for øvrig et sosialt nettverk med fokus på jobb. Finne stillinger, knytte kontakter osv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...