Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? Å ta kontakt med noen jeg ikke kjenner så godt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i ei lita bygd, med ganske så få innbyggere. Det er en venninnegjeng her som er fem-seks år eldre enn meg, jeg kjenner dem sånn delvis og bruker å være sammen med noen av dem. Greia er at det er ei i den venninnegjengen som jeg syns er så utrolig flott. Men jeg kjenner henne ikke så veldig godt.. Vi snakker nesten aldri sammen, og jeg tør ikke en gang å ta kontakt med henne når jeg er på fest. Det har seg sånn at jeg er jente selv, og tviler egentlig på at hun er skeiv- selv om jeg har en mistanke om at hun kanskje syns jeg er litt spennende, pga blikk og holdning når vi møtes. (jada, jeg er veldig god på overanalysering) :P

Hva vile du gjort. Jeg ønsker å bli bedre kjent med henne, om så bare som en venninne. Jeg føler at det blir helt feil å plutselig bare ta kontakt.. Burde jeg vente å se om jeg kanskje tør å invitere meg selv med på tv-kvelder de bruker å ha? Eller vente til vi treffes på fest igjen, og kanskje være mer utadvent og flørtete der? Jeg er utrolig feig i edru tilstand, ihvertfall når jeg er hjemme i bygda. Jeg er livredd for at venninner skal mistenke at jeg legger an på dem :P Vi begge er veldig opptatt på dagtid. Ifjor trente hun fotballaget til sønnen min, og jeg gledet meg som en unge til første trening i år.. Så viste det seg at hun hadde sluttet. SKuffelsen var uutholdelig :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp meg litt, da! Det er så spennende at jeg holder på å dø. Jeg ser henne hver dag og blir så glad inni meg. I helgen var vi på fest sammen, og mens jeg stod foran scenen og rocket og hoppet så stod hun plutselig bak meg! Vi utvekslet noen ord, men det var så vanskelig å høre hverander. Utrolig kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...